Aku Bukan Meminta2 Duit Org,meng1k1s Duit Keluarga Org

Aku Bukan Meminta2 Duit Org,meng1k1s Duit Keluarga Org

Kes Belum Selesai Tapi Isteri Syuk Dah Promote Barang,

Aku Bukan Meminta2 Duit Org,meng1k1s Duit Keluarga Org



Sebelum ini, nama penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar pernah mencetus kontr0versi apabila dikatakan mempunyai hubungan dengan seorang wanita bernama Fara Salleh.

ARTIKEL MENARIK:Kau Kata Nak Telefon JAIS Kalau Aku Tak Bagi Kau Masuk, Aku Persilakan Kau TeIefon PoIis Sekali – Fara


Namun isu itu reda apabila Shuk telah membuat kenyataan dan mengakui kesilapan yang pernah dilakukannya itu.

Bagaimanapun, ia kembali menjadi gempar semula semalam menerusi pendedahan yang dibuat oleh isteri Shuk sendiri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah menerusi instagram miliknya.

Menurut Rossalennah, dia mendapat tahu bahawa Shuk masih lagi berhubung dengan Fara dan suaminya itu tidak pulang ke rumah dan mendkwa tinggal di rumah wanita berkenaan.

Isu kecur4ngan deejay radio HotFM dan pelawah Shuk Sahar masih belum reda. Jika dilihat pada instagram isteri Shuk, Rossa beliau telah memuatnaik beberapa iklan (paid review) di insta story dan instagram feed.

Disebakan itu terdapat beberapa netizen yang menegur Rossa. Tengah sedih sedih suami dengan wanita lain sempat lagi post iklan.

Rossa tidak berdiam diri dan mengambil keputusan untuk membuat satu kenyataan tentang itu.

“Ya mmg hidup ini teruk tapi aku pun x menolak rezeki. Skurang2nya ak cari duit HALAL. BUKAN MEMINTA MINTA DUIT ORANG MENG1KIS DUIT KELUARGA ORANG. SEKIAN TERIMA KASIH” – Rossa



adakah status ini di tujukan kepada Fara ?



Loading...


berita terdahulu

Kecik Dedah Pernah T1 nggal S rumah, Kerap Di  pvkul Fara Salleh

Selepas kecoh mengenai pendedahan hubungan Shuk Sahar dengan seorang wanita bernama Fara Salleh, kini Kecik yang juga bekas vokalis Hyper Act turut membuat pendedahan.

Menerusi Twitter miliknya, Kecik mengakui pr nah t1 nggal serumah dengan Fara, malah mendedahkan kerap dipv  kul wanita itu ketika mereka tinggal bersama.

“Kisah dia camni… aku selalu kena pukul dalam rumah dulu… memang salah aku stay berdua dengan dia… tapi jahil time tu kan.. so aku stay dalam masa setahun 3 kali pindah… First aku stay kondo banjaria court dengan budak-budak Hyper Act.

“Pastu aku kenal dia… dia ajak stay sekali… so aku pun ok ajee… bak kata orang rezeki gais hahaha. Ya Allah jahilnya aku time tu,” luahnya.


Menurut Kecik, dia dah Fara tinggal di Manjalara dan kemudian wanita berkenaan dibuang kerja sehingga dia terpaksa menyara kehidupan mereka.

Bagaimanapun, dia menjelaskan Fara telah memf1  tnahnya dengan anggota Hyper Act sehingga mereka percaya dirinya seorang yang jahat.

“Dia laga-laga kan Ali dengan orang-orang yang terlibat dengan Hyper Act. Yes dia berjaya akhirnya. Aku kena buang.. pastu aku masuk l0  kap 7 hari atas dakwaan aku pv  kul dia setiap hari.

“So korang boleh agak kan setiap hari aku jadi m4ngsa pv  kul dia dekat rumah sebab aku dapat rakam banyak video,” dedahnya.


Jelasnya, dia menganggap pendedahan yang dibuat ini ternyata berbaloi kerana dia mengambil masa yang agak lama untuk mengembalikan kepercayaan orang. – KopiPlanet.com


Bekas vokalis Hyperact, Kecik menidakkan dakwaan yang mengatakan dia membuka 4ib sendiri bersama Fara Salleh wanita yang dikaitkan dengan pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar.

Jelas Kecik, ini adalah pengajaran kepada semua orang supaya tidak h4nyut sehingga mel4nggar ajaran agama Islam.

“Aku bukan nak buka 4ib sendiri. Aku anggap benda ni sebagai pengajaran untuk semua orang supaya bila belum berkahwin jangan sesekali tinggal sebumbung.

“Masa tu agama pun entah ke mana,” tulisnya menerusi sebuah entri di Instagram Stories.

Sebelum ini, di laman twitter miliknya, Kecik mended4hkan Fara Salleh adalah bekas teman wanitanya dan pernah tinggal sebumbung.


Tambah Kecik, selepas peristiwa itu dia sudah dapat membezakan perkara yang betul dengan salah.

“Boleh tak korang fikir positif dengan apa yang aku cerita? Bukannya kita cerita untuk bangga diri buat dosa pun. Aiyoo.

“Sekarang ini alhamdulillah dah tau fikir mana betul mana salah,” tulisnya lagi.

 


Sumber : https://apaceritatv.com.my/ via Slamber Media




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post