Terima foto tak sen0noh dari lelaki, pelakon Nafiz Muaz dedah mesej yang diterima

Terima foto tak sen0noh dari lelaki, pelakon Nafiz Muaz dedah mesej yang diterima

loading...

” Ini kira, last warning la… aku tak kan tunjuk nama dia dan apa yang dia hantar.”

Terima foto tak sen0noh dari lelaki, pelakon Nafiz Muaz dedah mesej yang diterima



Itu amaran diberikan pelakon Nafiz Muaz yang tidak dapat lagi menahan kem4rahannya apabila beberapa kali menerima mesej dan gambar luc#h daripada leIaki di laman sosial.

ARTIKEL MENARIK:Youtuber Isarb Shah dilihat sudah keluar dan disambut Isa Isarb. Ini kata-kata padu daripada Shah sendiri selepas keluar
loading...


Nafiz atau nama sebenarnya Muhd Nafiz Muaz Mat Nasir, 22, memberi amaran terakhir kepada individu itu agar berhenti melakukan perbuatan jij1k tersebut sebelum dia mengambil tndakan undng-undng.

” Sebelum ini ada yang buat prangai macam ini tapi aku tak nak cerita.

” Tapi ini kira, last warning la… aku tak kan tunjuk nama dia dan apa yang dia hantar. Hanya sekadar aku tunjuk mesej dia sahaja.

” Aku rasa pelik sebab leIaki yang buat prangai macam ini… hantar dekat leIaki.

” Aku tak tahu apa masalah dia. LeIaki DM aku hantar gambar bog#l… aku paling benci! Apa benda kau buat ini… aku tak boleh la.

” Beberapa hari lalu dia DM aku… aku tak nak cakap nama dia tapi ini last. Aku tak nak buka aiib orang sebab bukan jenis macam itu.

” Tapi berpada-pada la… setakat DM cakap benda elok atau tanya baik-baik tak apa.

” Tak payah la buat benda macam ini… leIaki kot! Kalau leIaki hantar dekat perempuan, mungkin normal.



Loading...
loading...


” Kau ingat aku ini apa!? Kau tak maIu ke? Tak ada maru4h diri?” kata Nafiz.

VIDEO

Pelakon telefilem Terima Kasih Ibu itu mendedahkan perkara tersebut menerusi video yang dimuat naik di saluran YouTube miliknya.

Menerusi video berdurasi tujuh minit itu, Nafiz turut berkongsi paparan skrin mesej berbaur luc#h dan gambar bog#l daripada individu tersebut yang ditutup namanya.

Dalam pada itu, pelakon drama Pengantin LeIaki Untuk Cik Gadis ini menjelaskan dia tidak mempunyai niat untuk membuka aiib mana-mana pihak namun perbuatan individu tersebut sudah mel4mpau.

” Pada mulanya, aku tak nak war-warkan benda ini tapi bila aku dapat mesej ini… rasanya dah mel4mpau sangat.

” Sebelum ini ada saja leIaki yang hantar benda mer3pek tapi tak ada la tahap macam ini.

” Aku bukan nak buka aiib tapi nak bagi dia sedar jangan buat lagi perkara tak bagus ini.

” Aku tahu, mungkin bukan aku seorang sahaja yang kena hadap benda ini dan mesti ramai lagi yang pernah kena.

” Nasihat aku, berhati-hati la… ramai orang giIa yang bertuhankan n4fsu sekarang ini. Terutama wanita di luar sana, jagalah diri.

” Lagi sekali aku terima mesej macam ini, aku akan dedahkan semua maklumat kau dekat semua orang,” ujarnya.

 

SUMBER via Trending Kini




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post