Ramai ingat Wanie boleh berjalan sebab produk Aliff Syukri, rupanya ini yang sebenarnya berlaku. Wanie tampil ceritakan apa yang terjadi

Ramai ingat Wanie boleh berjalan sebab produk Aliff Syukri, rupanya ini yang sebenarnya berlaku. Wanie tampil ceritakan apa yang terjadi

loading...

Pastinya anda masih ingat dengan seorang gadis berusia 23 tahun yang tular apabila dia mengalami masalah obesiti dengan memiliki berat lebih 200 kilogram.

https://bulletinmedia.blogspot.com/2020/12/tular-rakaman-kepala-dipijak-isteri.html



Seperti yang diketahui ramai, usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri telah tampil untuk membantu gadis berkenaan dalam usaha untuk menurutkan berat badan.

ARTIKEL MENARIK:Tular rakaman kepala dipijak isteri, tapi suami tetap tak membalas. Rupanya ini yang terjadi
loading...


Sebelum ini rata rata netizen percaya bahawa Wanie berjaya berjalan disebabkan oleh produk kurus Dato Aliff Syukri.

wanie

Hari ini semuanya terbongkar, Wanie telah membuat satu sidang media untuk memberitahu bahawa diri dia telah diainaya oleh pihak Dato Aliff Syukri.

Didalam LIVE sidang media tersebut wanie bersama peguam telah memberitahu bahawa selama ini dia tidak pernah memakan produk kurus Aliff Syukri.

Wanie sebenarnya menjalani pemb3dahan usus dan disebabkan itu dia boleh berjalan. Ini semua telah dirancang oleh pihak Aliff Syukri sendiri.

Apa yang netizen nampak di media sosial sebenarnya tidak benar.

Ada beberapa perkara lagi yang diajukan oleh Wanie dan peguam beliau terutama bagaimana Wanie telah diabaikan tidak seperti apa yang pihak Dato Aliff janjikan.

Setakat ini tiada apa apa kenyataan dibuat oleh pihak Dato Aliff Syukri lagi. Peguam Wanie telah menghantar satu surat tuntutan kepada pihak Aliff Syukri.

Video Penuh:




Loading...
loading...


KOMEN NETIZEN:

“Nmpk mcm dia nk dptkn bntuan brterusn utk dia dn keluarga dia. Kenapa nk sedih, brsyukrlh dgn apa yg ada.. Xkn nk harapkn bntuan org brterusn.”

“Tk kira la sapa yg tolong utk kuruskan badan, diri sndri msti nk berusaha juga,jaga makan, buat senaman, dan skrg kita semua tk tahu crita sbenar nya, apa yg brlaku, smpi buat sidang mcm ni.”

“Selalunya lps buat operate perut ( Bariatic bypas klu tk salah) kena pergi folow up check up dan senaman di hospital, dan kena jaga makan juga.”


Perkara ini boleh diselesaikan tanpa perlu naik ke mahkamh pun. Harap Wanie jangan bersedih ..

 

Kredit Video: Utusan Online

Artikel By: AwattSyeikhh Network


Kredit - Trending Kini



-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post