Majlis nikah siap sepenuhnya sekali pengantin lelaki tak datang, wanita luah apa yang terbuku di hati

Majlis nikah siap sepenuhnya sekali pengantin lelaki tak datang, wanita luah apa yang terbuku di hati

loading...

Buat bakal raja sehari, hari perkahwinan adalah moment yang paling dinanti-nantikan. Walau bagaimanapun, ia bertukar menjadi mimpi buruk buat seorang wanita ini apabila bakal suami tidak hadir di majlis bahagia mereka.

Majlis nikah siap sepenuhnya sekali pengantin lelaki tak datang, wanita luah apa yang terbuku di hati



Dah tiba hari kahwin, pengantin lelaki pulak tak datang.. Entah kenapa Itulah realiti sebenar yang dikongsi Atiqah Alzaraffe menerusi sebuah video di aplikasi TikTok.

ARTIKEL MENARIK:Tunggu isteri temuduga kerja, suami pergi selamanya disisi anak dalam kereta. Tak sangka arwh dikenali dalam dunia vlog permotoran
loading...


Buat bakal raja sehari, hari perkahwinan adalah moment yang paling dinanti-nantikan. Walau bagaimanapun, ia bertukar menjadi mimpi buruk buat seorang wanita ini apabila bakal suami tidak hadir di majlis bahagia mereka.

Dah tiba hari kahwin, pengantin lelaki pulak tak datang.. Entah kenapa

Itulah realiti sebenar yang dikongsi Atiqah Alzaraffe menerusi sebuah video di aplikasi TikTok. Impian ibu tunggal ini untuk membina mahligai musnah sekelip mata apabila lelaki tersebut tak kunjung tiba. Walhal, semua persiapan untuk pernikahan mereka sudah siap 100 peratus.

Dah siap makeup.. Tapi pengantin perempuan dan keluarga hanya mampu redha

Wanita itu sudah siap mengenakan makeup dan lengkap dengan busana pengantin pada hari berkenaan. Hantaran juga elok tersusun rapi di samping pelamin yang tersergam indah.

Namun ahli keluarga wanita tersebut hanya mampu reda menerima ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T. Walaupun hari bahagia itu tidak dapat diteruskan, mujurlah keluarga termasuk diri sendiri sudah memaafkan apa yang berlaku.

Awak beruntung sebab Allah tunjukkan dia bukan lelaki yang terbaik. Pasti ada hikmahnya

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sebak melihat nasib yang menimpa wanita tersebut. Selain itu, mereka juga tidak putus-putus memberikan sokongan supaya Atiqah dapat bangkit kembali daripada kekecewaan selain teruskan hidup seperti biasa.



Loading...
loading...


asa.




 

Sumber: TikTok Atiqah Alzaraffe via Trending Kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post