Demi lariskan jualan, makcik ni letak seluar dalam wanita dalam kuah periuk. Bila ditanya kenapa begitu, ini jawapan dia

Demi lariskan jualan, makcik ni letak seluar dalam wanita dalam kuah periuk. Bila ditanya kenapa begitu, ini jawapan dia

loading...

Makanan adalah salah satu kunci untuk dekatkan lagi hubungan sesama masyarakat. Tidak kira bangsa atau agama, di Malaysia kita semua satu hati dan suka makan bersama.

Demi lariskan jualan, makcik ni letak seluar dalam wanita dalam kuah periuk. Bila ditanya kenapa begitu, ini jawapan dia



Pagi makan roti canai, tengah hari makan nasi lauk campur dan malam pula makan sup.

ARTIKEL MENARIK:“Our marriage is none of your business” pesanan ber4pi Najwa?
loading...


Tambahan lagi, kita boleh dapat pelbagai jenis makanan dari negara lain di Malaysia seperti makanan Jepun, makanan Korea begitu juga makanan dari negara seberang, Ind0nesia.

Baru-baru ini tular di media sosial sebuah klip video dari seorang YouTuber Paran0rmal Indonesia bernama Roy Kiyoshi.

Dalam perkongsian videonya itu, Roy telah menemui seluar dalam wanita atau lebih mesra digelar spender berwarna merah jambu di dalam periuk sup kuah bakso.

Berdasarkan video tersebut, Roy telah meminta pengusaha warung berkenaan yang dikenali sebagai Siti untuk membuka penutup periuk bakso kerana Roy curiga dengan isi kandungannya.

Sangkaannya itu ternyata benar apabila dibuka, terdapat sehelai spender di dalamnya. Pada mulanya Siti tidak mahu membuka periuk tersebut namun selepas dis0al beberapa oleh Roy, Siti mengalah.

Apabila Siti membuka periuk itu, Roy terkejut dan tergamam. Seterusnya, Siti mengaku yang dia telah mengamalkan amalan tersebut bagi tujuan melarlskan perniagaan baksonya sejak 10 tahun lalu.

Difahamkan, Roy datang ke warung bakso itu setelah dijemput dari pemilik warung itu sendiri yang mengeluh beberapa ahli keluarganya telah mengadap ilahi dengan tragls setiap 12 haribulan.

Selain itu, wanita berkenaan juga meminta Roy untuk membantu perniagaannya menjadi lebih laris.

Loading...
loading...


Reaksi Orang Ramai

Sebelum ni mmng sllu dengar dah pun..Nasiblah sy mmng tak tau mkn bakso.

Adakah ini spenderr NIA Ramadhan.. Mgkin NIA xpandai cuci spenderr die.. Lalu disuruh oleh bibiknya mencucl spenderr nia yang juga penjual bakso.


Ngigaaaa keno hok ni…nok pulok spendor nenek dio hok umur 88 tahun….mapuhh kerahh.

Itu rahsla ramuan turun temurun nenek m0yang rupanya … Patut sedap sampai menjlat jari kaki.


 

Kredit: KoolFM via Trending Kini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post