TERKINI: MKN Beri Kelonggaran 3 Orang Dalam Sebuah Kenderaan

TERKINI: MKN Beri Kelonggaran 3 Orang Dalam Sebuah Kenderaan

Melalui sidang media harian sebentar tadi, Menteri Kanan (Keselamatan) Datuk Seri Ismail Sabri memaklumkan Majlis Keselamatan Negara (MKN) bersetuju untuk memberi kelonggaran 3 orang menaiki sebuah kenderaan sepanjang tempoh pelaksanaan PKPB.

TERKINI: MKN Beri Kelonggaran 3 Orang Dalam Sebuah Kenderaan






Menurut beliau lagi kelonggaran sama turut diberikan kepada perkhidmatan e-hailing dan juga teksi.

ARTIKEL MENARIK:Sering dijadikan isu oleh rakyat akhirnya Pegawai kwsp tampil bersuara dedahkan sesuatu tentang keputusan keluarkan duit akaun 1. Mengejutkan dia sanggup dikritik oleh rakyat dari buat keputusan melulu.



Sebelum ini, SOP hanya membenarkan 2 orang dalam sesebuah kenderaan. Terdahulu, turut timbul isu berkaitan hal sama di mana rakyat keliru sama ada penumpang perlu duduk di tempat duduk belakang atau pun boleh duduk di tempat duduk penumpang hadapan.

Loading...
loading...

Beliau bagaimanapun telah memberikan penjelasan bahawa tiada ketetapan bahawa penumpang perlu duduk di tempat duduk belakang mahu pun hadapan di dalam sesebuah kenderaan.



Kredit - 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------



Post a Comment

Previous Post Next Post