Tengah Live Jual Baju Bundle, Sesuatu Telah Terjadi Buatkan Geng Ini Kelam Kabut Simpan Semua Barang

Tengah Live Jual Baju Bundle, Sesuatu Telah Terjadi Buatkan Geng Ini Kelam Kabut Simpan Semua Barang

Pakaian bundle bukan lagi perkara asing bagi rakyat Malaysia. Malah harus diakui ianya juga mempunyai pengikut tersendiri. Dengan harga yang murah dan kualiti baju yang tinggi serta brand yang bukan-bukan calan-calang, perniaggan menjual baju-baju terpakai yang kebanyakannya diimport dari negara maju ini begitu menarik perhatian ramai.

Tengah Live Jual Baju Bundle, Sesuatu Telah Terjadi Buatkan Geng Ini Kelam Kabut Simpan Semua Barang



Ramai peniaga bundle mula menjual baju,seluar dan topi secara online live. Mereka akan adakan penjualan secara ‘bid’ dimana pembeli yang tawarkan harga paling tinggi akan dapat barang yang di ‘bid’ itu.

ARTIKEL MENARIK: Pakai Baju Bundle, Guna Basikal Uzur Hantar Makanan, Air Mata Lelaki Ini Tumpah Bila Dapat ‘Hadiah’ Baru


Satu video pendek berdurasi selama 19 saat telah membuatkan ramai geli hati lebih-lebih lagi lepas melihat para pemuda ini lari bertempiaran bersama dengan kain pelikat mereka.

Bayangkan, tengah seronok buat Facebook Live sambil jual baju bundle, tiba-tiba dengar bunyi siren p0Iiis.

Kalau tak buat salah mungkin tak kisah kan, tapi kalau ada salah confirm lari.

Lebih lucu lagi apabila mereka sempat mengangkat semua baju yang digantung dengan begitu pantas mengalahkan kaum perempuan yang angkat kain bila hari hujan.

Tak tahu apa yang ditakutkan sampai berterabur semua lari nak selamatkan diri.

Ntizen meninggalkan komen gelak ketawa mereka yang terhibur melihat aksi tersebut sekali gus membuat andaian mungkin mereka tidak memiliki lesen perniagaan.

Tidak tahu apa punca yang membuatkan mereka lari begitu sekali, tetapi boleh jadi kerana mereka telah melanggarr peratvran iaitu berkumpul di satu tempat.



Loading...
loading...


Dalam masa yang sama, mereka juga kelihatan tidak memakai pelitup muka dan mungkin disebabkan itu mereka secara berjemaah melarikan diri dengan pantas.

Sumber : HotFM

Tapi memang hebat bukan main laju angkat kain tu, kalah orang perempuan.

Kredit - Kualalumpur Viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post