Ramai warganet kritik perbuatan Nabil seakan akan memerli kemunculan Diva AA . Lebih mengejutkan sekali Azwan Ali turut memuat naik satu tweet mengkritik kembali hos tersebut

Ramai warganet kritik perbuatan Nabil seakan akan memerli kemunculan Diva AA . Lebih mengejutkan sekali Azwan Ali turut memuat naik satu tweet mengkritik kembali hos tersebut

Macam yang kita sedia tahu setiap hari Ahad, pelbagai rancangan hiburan berbentuk nyanyian di siarkan di beberapa saluran televisyen tempatan.

Ramai warganet kritik perbuatan Nabil seakan akan memerli kemunculan Diva AA . Lebih mengejutkan sekali Azwan Ali turut memuat naik satu tweet mengkritik kembali hos tersebut



Begitu juga di TV3 dimana pengacara terkenal Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA telah membuat comeback dengan mengacarakan program Lagu Cinta Kita 2 bergandingan dengan Elly Mazlein.

ARTIKEL MENARIK:Mira Filzah dedahkan dirinya sedang belajar nak kenali suami tapi kena kritik dengan warganet. Terkedu sampai macam ni sekali respon warganet pada Mira.


Kehadiran semula Diva AA di pentas hiburan telah mendapat pujian warganet di media sosial sehingga kedua-dua episod yang dibawa olehnya trending di Twitter.Wahh beraninya Nabil!Namun begitu, malam tadi tercetus satu kontroversi yang berlaku di satu lagi rancangan televisyen, Gegar Vaganza musim ke-7 apabila pengacaranya, Nabil Ahmad dikatakan seakan-akan memerli kemunculan Diva AA.

Hal ini membuatkan warganet mulai tidak senang dengan tingkah yang begitu tidak profesional daripada seorang pengacara TV ketika sedang bersiaran langsung.Nanti ada la tu permohonan maaf.Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah mengkritik tindakan tersebut dan memaklumkan bahawa gaya pengacaraan Diva AA jauh lebih baik berbanding dirinya.

Mereka juga menyuruh pengacara Gegar Vaganza itu bersiap sedia untuk menerima komen oleh Azwan Ali di Twitternya.“Tak padan dengan haji, lawak melvcah je”Kejap lagi kena la tu.Saja cuba gali kvbur sendiri.Apa yang di jangkakan oleh warganet benar-benar berlaku apabila Diva AA memuat nailk satu tweet mengkritik kembali hos rancangan terbabit

Lagu Cinta Kita 2 dan Gegar Vaganza musim ke-7 bersiaran langsung secara serentak di dua stesen televisyen popular negara. Keduanya merupakan rancangan nyanyian yang menampilkan dua format berbeza dan pengacara terkenal tanah air.


Umi Halfida Puji Penampilan Abang.Penampilan terbaharu pengacara kontroversi, Azwan Ali dalam program Lagu Cinta Kita di TV3 malam tadi mendapat pujian ramai warganet termasuk adiknya, Ummi Hafilda.Menerusi hantaran di Facebook miliknya, Ummi berkata, walaupun terperanjat, dia mengakui abangnya memiliki pengaruh besar sebelum ini sebagai pengacara dan penerbit program disegani.

“Baguslah diva AA (Azwan) balik ke imej asal di zaman kegemilangannya di TV3 suatu ketika dulu as pengacara terbaik Asia dan penerbit yang cukup berpengaruh dengan program program berprestij dan meletop hingga melonjakkan rating TV3 ketika itu seperti Juara Lagu, Melodi, Sampaikan, Chit Chat dan lain-lain. Terperanjat juga buka televisyen sekejap ini..muncul dia dan Elly Mazlien dalam rancangan baru, Lagu Cinta Kita di TV3,” tulisnya.

Azwan dan Ummi merupakan adik kepada Menteri Kanan merangkap Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.Gandingan Azwan Ali bersama Elly Mazlein menjadi tumpuan malam tadi sehingga menjadi trending di laman sosial.
Setelah lama menyepi dari industri hiburan, Azwan lebih dikenali sebagai Diva AA kembali diberi peluang sebagai pengacara Lagu Cinta Kita Musim Kedua.

Gandingan Azwan yang mengacara bersama Elly Mazlein menjadi tumpuan malam tadi sehingga menjadi trending di laman sosial.Sebelum ini, Azwan sering mengenakan selendang di leher namun semalam dia telah menyarungkan sut lengkap dengan gaya dandanan rambut lelaki menerima pujian ramai.

Biarpun sudah lama tidak muncul di kaca televisyen, aura pengacaraan Azwan masih lagi berbisa dan warganet turut memuji Azwan yang masih bijak pandai untuk mengawal dan menggunakan tone suara ketika mengendalikan program hiburan. – MalaysiaGazette.Apa-apa pun di harapkan Nabil lebih berhati-hati dan profesional bila mengacara.Sumber: AlanAl Padat



Loading...
loading...


Nabil Ahmad Kembali Terima Kritikan Hebat Dari Warganet. Warganet Tegur Kenyataan Yang Dibuat Oleh Nabil Tentang Azwan Ali Ketika Berlangsungnya Acara Gegar Vaganza

Pengacara Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7) Nabil Ahmad menerima kritikan hebat daripada warganet gara-gara tindakannya memrli dan men1ru gaya Azwan Ali yang kini kembali dalam bidang pengacaraan. Tindakan Nabil atau nama penuhnya Ahmad Nabil Ahmad, 37, mengeluarkan ayat berkaitan ‘selfie stick’ yang sememangnya sinonim dengan Azwan atau lebih dikenali sebagai Diva AA itu disifatkan kurang ajar oleh warganet.

“Not my level, shut up! (Bukan tahap saya, diam) Orang selalu pegang ‘selfie stick’ tiba-tiba pegang mikrofon, jadi macam itulah,” kata Nabil kepada juri tetap, Datuk Ramli MS dalam siaran langsung konsert minggu keenam GV7 sebentar tadi.Meskipun tidak menyebut ayat berkenaan ditujukan kepada mana-mana individu, warganet pantas membuat kesimpulan perbuatan Nabil itu seperti men1ru gaya Azwan yang kini mengacarakan program Lagu Cinta Kita musim kedua itu.

“Nabil dan kurang ajar tidak boleh dipisahkan,” ujar seorang pengguna Twitter.“Diva AA lebih berkaliber daripada dia dan tak kritik orang lain dalam program sendiri,” luah seorang lagi pengguna media sosial.“Ini sudah seperti perang antara dua program yang sedang meletup!,” kata warganet .Rata-rata warganet berharap Nabil akan membuat permohonan maaf secraa terbuka kerana mengeluarkan kata-kata berkenaan.Ketika GV7 bersiaran, program Lagu Cinta Kita juga disiarkan secara langsung menerusi TV3. – K! ONLINE


Badan Nabil Ada Besi. Nabil Baru Buka Mulut Bila Dia Sebenarnya Tergolong Dalam Satu Golongan Ini Dan Pernah Terlibat Dalam Kejadian Yang Tidak Diingini

Mungkin ramai tidak tahu nasib malaang yang menimpa pelakon dan pelawak Nabil Ahmad sewaktu bekerja sebagai seorang Mat Dispatch suatu ketika dahulu.Mengimbas kembali kenangan pahit, Nabil berkata kejadian yang tidak diingini itu berlaku ketika dia berumur 19 tahun.

Kisah Nabil itu dikongsi secara eksklusif menerusi program Rumah No 107 yang bakal bersiaran pada Jumaat ini.Kata Nabil disebabkan kejadian itu itu juga dia terpaksa berpaut kepada sesuatu benda untuk kembali berdiri sekiranya duduk dalam jangka masa yang lama.

“Saya bermula dengan kerja di warung pada umur 15 tahun. Saya bersekolah tetapi pada masa itu saya tanggung diri saya sendiri. Yuran sekolah pun saya bayar.“Kemudian dalam umur 16 ke 17 tahun saya bekerja di sebuah kedai nasi lemak. Selepas itu baru saya jadi dispatch.“

Pada umur 19 tahun saya baring selama setahun kerana mengalami kejadian yang tidak diingini. Peha pataah jadi saya sebenarnya cacaat.“Orang selalu pelik bila tengok saya masuk tandas 0KU sebab mereka lihat saya di kaca televisyen nampak sempurna.

“Tapi sebenarnya orang tak tahu saya selepas membuang tak boleh bangun terus secara mendadak sehinggalah ke hari ini.“Saya selepas duduk dalam tandas untuk waktu yang lama saya tak boleh terus bangun sebaliknya kena berpaut.

“Badan saya ada besi, bermula dari tulang pinggul saya sehingga bahagian tulang peha. Gigi depan saya juga palsu sebab gusi pataah, itulah kejadian yang berlaku sewaktu saya bekerja jadi mat dispatch,” kongsinya Selain Nabil, Datuk Ac Mizal juga merupakan tetamu undangan untuk program tersebut. Rumah No 107 dihoskan oleh Khir Rahman bersama Joey Daud, Man Raja Lawak, Ropie dan juga Vicha dengan watak masing-masing.Saksikan episod penuh bersama Nabil dan Ac menerusi Rumah 107 pada Jumaat, jam 9:00 malam di Astro Warna HD (saluran 107), Astro Warna (saluran 127) dan Astro Go.

Berikut pula reaksi dari warganet .“Nabil. Ekau xponah kojo merchandizer oppisser. Klu kau kerja merchandizer oppisser, Ekau akan menyanyikan lagu merchandizer oppisser diatas motorsikal sambil Menjeriit2 dgn sekuat2 hati

Nabil Tak Lupa Kawan Sekampung

Nabil mendkwa, hampir setiap hari dia menerima mesej daripada teman sekampung yang meminta bantuan akibat hilang pekerjaan sejak PKP.“Kita tahu bagaimana keadaan ekonomi kita sekarang. Disebabkan PKP, ramai yang hilang pekerjaan. Sekarang, hampir 70 hingga 80 peratus kawan-kawan saya di kampung menganggur.

“Jadi, ramai yang menghubungi meminta dipinjamkan wang. Kawan-kawan kampung saya kenal dari kecil, takkan tak dibantu. Apatah lagi, ada antara mereka mempunyai ramai anak. Tapi saya beri ikut kemampuan,” katanya kepada BH Online.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Mstarkini Sumber:http://trendingsangat.pw/

Anak Tak Pakai Mask Sedangkan Nabil Pakai Mask Yang Mahal.Komen Warganet Ini Raih Perhatian Ramai Bila Nabil Mula Membalas Komen Tersebut

Nabil Ahmad tampil menjawab pertanyaan yang mempersoalkan penampilan salah seorang anaknya kerana tidak mengenakan topeng pelitup muka di kawasan awam.Terdahulu menerusi Instagram, entri tersebut merakamkan Nabil sedang membawa anaknya, Mishall Imani bersiar-siar di sebuah pusat membeli-belah.

“Apak pakai mask mahal-mahal masuk mall anaknye? Lu pk la sendiri.“Baby should wear mask too,” tulis individu berkenaan. Lalu, komen yang ditinggalkan itu mendapat reaksi hos MeleTop yang turut mengakui anaknya itu berusia kurang dua tahun.



“Bro baby baru setahun 4 bulan. Kau boleh handle ke baby punya cranky,” jawabnya.Menerusi ruangan komen pula, rata-rata pengguna lain turut memberikan pendapat selain turut menjelaskan, kanak-kanak berusia dua tahun ke bawah tidak diwajibkan untuk memakai topeng muka.Sebaliknya, golongan tersebut tidak digalakkan untuk di bawa bersiar-siar di kawasan yang terlalu padat dengan orang awam sebagai langkah berjaga-jaga. Sekadar informasi selain Mishall, Nabil turut memiliki dua orang lagi anak perempuan iaitu Naira Mikayla dan Leyla Medyna.Nabila telah mendirikan rumah tangga bersama isterinya, Nazirah Ayub pada 30 September 2011.

Sumber: Instagram Nabil Ahmad

Nabil Nekad Dedahkan Satu Artis Wanita Ini Untuk Menjadi Pengacara Program Tersebut Dan Ternyata Keputusan Yang Dibuat Di Luar Jangkaan Orang Ramai

Nabil Ahmad mendedahkan dirinya terbuka untuk bergandingan dengan mana-mana selebriti yang diundang sebagai hos bersama di program hiburan, MeleTOP setiap Rabu. Bagi Nabil, pihak produksi pastinya mempunyai alasan sendiri mengapa konsep tersebut dilakukan sehingga kini selepas rakan hos, Neelofa mengundurkan diri daripada MeleTop Disember lalu.Bagaimanapun, Nabil turut memberikan beberapa nama selebriti yang dirasakan mempunyai keserasian bila bersama sebagai rakan pengacara.

“Elly Mazlein, Sherry Al Hadad, Jihan Muse dan yang mempunyai energi yang sama dengan saya, saya ‘on’. “Neelofa memang ‘on’ lah kalau dia masuk set MeleTOP kembali, akan tetapi kita sedia tahu dia kini sudah ada program sendiri, Next To Neelofa. “Bila asyik bertukar-tukar hos, boleh dikatakan saya kini berada di peringkat ‘reda’. Apa yang produksi cadangkan, saya okay sahaja asalkan kami boleh berikan yang terbaik.

“Jujurnya sampai hari ini, saya tidak pernah lagi suarakan keinginan kepada pihak produksi untuk diberikan seorang rakan pengacara yang kekal, tidak bertukar-tukar setiap minggu. “Tak pernah lagi cakap kerana bagi saya ia mungkin ini antara strategi pemasaran. Pihak produksi pastinya lebih tahu bab-bab sedemikian,” katanya kepada MH.

Nabil pada masa sama turut menyifatkan rakan hos yang ‘fun’ mampu memberi ruang untuk lebih berkarya menyelitkan elemen humor ketika ia bersiaran secara langsung.“Asalkan rakan hos saya itu seronok, have fun dan tidak tergagap-gadap ketika show, saya okay sajalah.“Dia akan buat kita rasa ‘penat’, bila hanya kita yang seolah-olah kendalikan program itu sendirian, meski sebenarnya berdua.

“Saya cakap ia secara umum dan boleh terjadi dalam mana-mana program juga. Misalnya hanya kita yang kena ‘cover’, kena tanya soalan dan sebagainya.“Jujurnya, kalau penonton tanya mengapa Nora Danish diundang dua kali sebagai hos jemputan, itu sebab saya yang minta.“Saya sukakan Nora kerana saya rasa kelakar bila dapat ‘membahan’ dia.

“Contohnya bila kami bergurau begitu, saya rasa macam kelakar. Itu pada pendapat sayalah.“Tambahan pula saya selesa dengannya kerana ia mengingatkan saya pada musim awal saya bergandingan dengan Neelofa.“Kami bersama selama lapan tahun, beratus-ratus episod. Kami tiada tekanan kerana saling membantu,” jelasnya yang bersiaran sebanyak 370 episod bersama Neelofa di MeleTOP.

Nabil tak lupa teman sekampung

KUALA LUMPUR: Biarpun berdepan cabaran sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) berikutan banyak komitmen seni tergendala, Nabil Ahmad tetap membantu teman yang terkesan dengan 1mpak penularan COVID-19. Nabil mendkwa, hampir setiap hari dia menerima mesej daripada teman sekampung yang meminta bantuan akibat hilang pekerjaan sejak PKP.

“Kita tahu bagaimana keadaan ekonomi kita sekarang. Disebabkan PKP, ramai yang hilang pekerjaan. Sekarang, hampir 70 hingga 80 peratus kawan-kawan saya di kampung menanggur. “Jadi, ramai yang menghubungi meminta dipinjamkan wang. Kawan-kawan kampung saya kenal dari kecil, takkan tak dibantu. Apatah lagi, ada antara mereka mempunyai ramai anak. Tapi saya beri ikut kemampuan,” katanya kepada BH Online.

Nabil berkata, mendengar kisah ada pihak tidak mematuhi prosedur operasi standard (SOP) sehingga memungkinkan gelombang kedua COVID-19 melanda, hatinya tidak senang.”Memang tidak patut. Kita tidak mahu gelombang kedua berlaku sehingga terpaksa mematuhi PKP sekali lagi. Kalau jadi balik, ekonomi kita akan lebih terjejas,” katanya.Anak kelahiran Mambau, Negeri Sembilan ini mengaku p3rit apabila tidak dapat menjana pendapatan sepanjang tempoh tiga bulan akibat COVID-19.”Sejujurnya, sepanjang PKP, saya tidak ada pendapatan kecuali sebagai pengacara Meletop. Pengurus saya beritahu ‘show’ dan acara dari Mac hingga Disember, semuanya dibatalkan.”Ada lebih 20 acara dibatalkan dengan kerugian ratusan ribu ringgit,” katanya.Nabil bersyukur kerajaan membenarkan penangguhan bayaran balik pinjaman atau moratorium.

“Tanpa kemudahan itu, saya tidak akan ‘lepas’ disebabkan banyak acara dibatalkan. Apatah lagi, komitmen saya tinggi,” katanya.Tanpa berselindung, Nabil berkata, dua pekerja syarikat produksinya terpaksa dihentikan perkhidmatan.”Setakat ini, saya bersyukur masih ada pekerjaan. Alhamdulillah selepas PKP, saya dapat rentak semula,” katanya.Malah, Nabil bersyukur banyak jenama tampil menjalin kerjasama dengannya seperti produk wangian, Sugarbomb sehingga dapat menjana pendapatan.

“Saya bersyukur kerjasama ini membuka jalan kepada kawan-kawan untuk berniaga. Ramai antara mereka bergantung kepada perniagaan runcit ini.”Apabila dapat menjana pendapatan sendiri, tidaklah mereka perlu meminjam wang,” katanya yang dilantik duta produk wangian itu bersama Achey.Dalam perkembangan lain, Juara Raja Lawak musim kedua itu menunda tarikh tayangan filem syarikat produksinya, KMN Production iaitu Mat Bond Malaya kepada tahun depan.

“Sepatutnya filem saya ditayangkan Disember depan. Seperti yang kita tahu, panggung wayang sekarang dibuka pada kadar 30 peratus saja, jadi banyak filem dianjak tarikh tayangan termasuklah filem saya.”Saya rela filem saya ditunda hingga tamat penularan COVID-19 kerana kos pembikinan mencecah RM1 juta. Saya harap pulangan daripada perbelanjaan besar yang dikeluarkan,” katanya yang menyelesaikan penggambaran filem itu seminggu sebelum PKP.

Tambah Nabil, dia yakin filem arahannya itu mampu menarik penonton kerana dibintangi ramai artis popular seperti Naqiu dan Elizabeth Tan.”Karya saya boleh menjadi antara filem ‘meletup’ sebab ada ramai bintang membuat penampilan khas. Contohnya, Datuk Ramli MS, Michael Ang, Mamat Khalid, Ghaz Abu Bakar, Aziz M Osman dan Han Byul.”Semua nama-nama panas yang saya panggil termasuk Zarina Anjoulie tetapi dia tidak dapat sertai kerana sibuk,” katanya.-bh

Tular Pakaian Diva AA Di Satu Siaran Televisyen. Umi Hafilda Terkejut Apabila Melihat Penampilan Abangnya Sendiri Dan Ini Komen Umi.

KUALA LUMPUR – Penampilan terbaharu pengacara kontroversi, Azwan Ali dalam program Lagu Cinta Kita di TV3 malam tadi mendapat pujian ramai warganet termasuk adiknya, Ummi Hafilda.Menerusi hantaran di Facebook miliknya, Ummi berkata, walaupun terperanjat, dia mengakui abangnya memiliki pengaruh besar sebelum ini sebagai pengacara dan penerbit program disegani.

“Baguslah diva AA (Azwan) balik ke imej asal di zaman kegemilangannya di TV3 suatu ketika dulu sebagai pengacara terbaik Asia dan penerbit yang cukup berpengaruh dengan program program berprestij dan meletop hingga melonjakkan rating TV3 ketika itu seperti Juara Lagu, Melodi, Sampaikan, Chit Chat dan lain-lain. Terperanjat juga buka televisyen sekejap ini..muncul dia dan Elly Mazlien dalam rancangan baru, Lagu Cinta Kita di TV3,” tulisnya.

Azwan dan Ummi merupakan adik kepada Menteri Kanan merangkap Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.Gandingan Azwan Ali bersama Elly Mazlein menjadi tumpuan malam tadi sehingga menjadi trending di laman sosial.
Setelah lama menyepi dari industri hiburan, Azwan lebih dikenali sebagai Diva AA kembali diberi peluang sebagai pengacara Lagu Cinta Kita Musim Kedua.

Gandingan Azwan yang mengacara bersama Elly Mazlein menjadi tumpuan malam tadi sehingga menjadi trending di laman sosial.Sebelum ini, Azwan sering mengenakan selendang di leher namun semalam dia telah menyarungkan sut lengkap dengan gaya dandanan rambut lelaki menerima pujian ramai.

Biarpun sudah lama tidak muncul di kaca televisyen, aura pengacaraan Azwan masih lagi berbisa dan warganet turut memuji Azwan yang masih bijak pandai untuk mengawal dan menggunakan tone suara ketika mengendalikan program hiburan.Dulu hari-hari orang kritik, sekarang tidak lagi’ – Azwan Ali

Kuala Lumpur: Selebriti dan pengacara kontroversi, Azwan Ali lega apabila kritikan terhadapnya sekarang semakin berkurangan berbanding dulu.Azwan atau nama sebenarnya Mohamed Azwan Ali, 54, berkata, situasi ini berlaku selepas dia membayar denda berjumlah RM17,000 ketika minggu pertama pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lalu akibat menyelar dan berkata buruk pada sebuah hospital.

“Gara-gara seorang artis, saya diperintahkan mahkamah supaya membayar denda. Jika tidak saya akan dipnjara. Sejak itu peratus kritikan semakin berkurangan,” katanya.Menurutnya, dia juga menjalani kehidupan yang tenang kerana apabila bangun pagi, tiada lagi kata-kata negatif daripada warganet.

“Dulu sebaik bangun pagi, saya lihat 50 orang memberi kata-kata negatif di laman sosial. Takkan saya nak diam dan berlwanlah semula. Namun, sekarang sudah berkurangan dengan kuasa Allah. Sekarang nak ada tiga orang yang begitu pun susah. Sebelum ini ada yang kata saya tak ada ‘job’, padan muka! Mereka boleh bercakap saya macam-macam, tapi dengan kuasa Allah lihatlah sekarang rezeki saya,” katanya yang kini aktif menjalankan perniagaan Minyak Angin Diva AA.

Azwan juga mengakui amat berhati-hati apabila menyentuh berkenaan kritikannya terhadap seseorang individu terutama membabitkan rupa fizikal.“Saya tak pernah nak sentuh soal ‘body shaming’ kecuali individu itu kerana dia yang pijak saya dulu. Tapi melihatkan perkembangan terbaru, ‘body shaming’ adalah satu jnyh membuatkan saya jadi semakin berhati-hati. Satu iktibar kepada kita semua. Pada saya, kes itu tanda Allah nak tunjukkan kepada kita semua supaya berhati-hati,” katanya yang menganggap isu ini sudah basi dan cerita lama yang dimainkan oleh sekelompok manusia.

Mengambil kira situasi sekeliling serta statusnya yang kini terbabit secara langsung dalam perniagaan, Azwan kini menukar panggilan Melayu Mulia Syurga kepada pengikutnya.“Ya, saya lebih suka bercakap mengenai perniagaan. Terdapat jutaan Melayu Mulia Syurga yang sokong perniagaan saya. Kalau tengok Instagram saya pun sudah tiada isu politik sebab saya memang jaga Instagram untuk produk saya saja. Namun, itu tidak akan menjejaskan reputasi saya untuk kekal sebagai Diva AA untuk sembur sesiapa saja bagi membetulkan keadaan,” katanya

Rata-Rata Kali Ini Ramai Warganet Memuji Azwan Ali. Warganet Meminta Azwan Ali Membuang Watak Lembutnya Itu.

Penampilan berbeza Azwan Ali mendapat pujian ramai.Selepas muncul menerusi program Lagu Cinta Kita musim kedua pada Ahad, nama pengacara Azwan Ali mula menjadi sebutan warganet.Rata-rata terkejut dengan penampilan kemas Azwan atau dikenali sebagai Diva AA yang berambut pendek dan mengenakan sut.

Menurut Azwan, 54, dia perlu bersikap profesional dalam melaksanakan tugas sebagai pengacara program televisyen tanpa perlu mengundang kontroversi. “Memang orang kenal imej Diva AA dengan perwatakan pndan, lembut dan mulutnya cakap lepas. Tapi kali ini saya kena hormat tanggungjawab sebagai pengacara program yang bersesuaian dengan imej dan watak,” katanya. Pada kali ini, Azwan bergandingan dengan Elly Mazlien sebagai pengacara.

Menerusi saluran YouTube, nama Azwan menjadi topik perbualan warganet yang kagum dengan perubahan yang ditampilkannya ketika mengacarakan program Lagu Cinta Kita bersama Elly Mazlien.“Azwan Ali 2020 terbaik… welcome back!“Kalau Diva AA terus kekal macam ni, buang imej pondan… boleh hanyut pengacara lain. Silap-silap Nabil pun tenggelam.

“Jika dia terus dengan kegagahan macam ni aku percaya lagi banyak job dia akan dapat. Nak jadi Diva AA tu kat luar je la… apabila masuk TV jadi macam ni,” demikian komen beberapa warganet.Mas Idayu menjadi juri tetap Lagu Cinta Kita 2.Bercerita lanjut tentang pujian warganet dengan imejnya itu, Azwan berkata dia bukan seorang yang hipokrit dan akan tetap menjadi diri sendiri.“Kalau kita bergaya dan berpakaian smart semua untuk kerja, tak perlu kita men1pu siapa kita di celah-celah masyarakat. Watak saya dekat luar pun lain cerita, saya taknak jadi hipokrit!” katanya.

Kredit -

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post