“Andai saya pergi, saya nak minta maaf pada semua..” Bob Lokman menangis ketika diziarahi Ebit Lew

“Andai saya pergi, saya nak minta maaf pada semua..” Bob Lokman menangis ketika diziarahi Ebit Lew

loading...

Susulan daripada kisah seorang pelakon, pelawak dan penulis lirik Tanah Air, Bob Luqman di mana mer4yu sumbangan orang ramai untuk raw4tan kes1hatannya hari ini dikunjungi oleh penceramah bebas, Ustaz Ebit Lew.

“Andai saya pergi, saya nak minta maaf pada semua..” Bob Lokman menangis ketika diziarahi Ebit Lew



Kehadiran Ustaz Ebit Lew ke rumahnya sangat dialu-alukan. Seperti mana yang kita semua tahu, beliau sangat komited dalam membantu insan yang sedang dalam kesvsahan sambil menyampaikan d4kwahnya kepada orang ramai.

ARTIKEL MENARIK:Gaya rambut sentiasa kena k3cam, ini 5 fakta Da’i Syed yang ramai tak perasan
loading...


Menerusi laman Facebook Ebit Lew,  beliau berkunjung ke rumah Bob Luqman dan menyampaikan sedikit bantuan bagi meringankan beban keluarga ini. Semoga Allah memb4las jasa baik Ustaz.

Ustaz, tolong sangat sampaikan pada semua andai saya pergi saya nak minta maaf pada semua yer. Saya sayang semua orang. Saya nak redha Allah.


Sayu rasa hati tadi dari pembukaan elewsmart terus fly ke Pasir Mas Kelantan ziarah Bob Lokman. Saya balik petang ini. Bila terbaca beliau memerlukan belanja untuk pembed4han jantvng esok. Terharu sangat ustaz datang jumpa saya.

Katanya beliau fikirkan juga anak-anak kecil yang masih madrasah. Tadi banyak berbual mengenai akhirat dan katanya teruskanlah ustaz membantu orang ramai. Bila beri sedikit belanja untuknya. Bob Lokman men4ngis jer tadi.

Loading...
loading...






Kata saya segala ilmu, dakwah dan kebaikan abang bob lokman selama ini Allah balas. InsyaAllah panjang umur selamat semuanya. InsyaAllah abang akan terus menyampaikan d4kwah pada masyarakat.

Ustaz,tolong sangat sampaikan pada semua andai saya pergi saya nak minta maaf pada semua yer. Saya sayang semua orang….

Posted by Ebit Lew on Saturday, November 28, 2020

 

Sumber: Ebit Lew, Siakap Keli


Kredit - Trending Kini



-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post