3 Hari Kucing Ini Hilang. Akhirnya Pulang Dengan Sekeping Nota Yang Mengejutkan.

3 Hari Kucing Ini Hilang. Akhirnya Pulang Dengan Sekeping Nota Yang Mengejutkan.

Kucing sememangnya haiwan peliharaan yang mempunyai pelbagai karenah yang juga boleh menghiburkan hati manusia. Pun begitu, ada juga gelagatnya yang akan membuatkan tuannya menjadi susah.

3 Hari Kucing Ini Hilang. Akhirnya Pulang Dengan Sekeping Nota Yang Mengejutkan.



Seperti yang berlaku di Thailand, seekor kucing berwarna kelabu hitam yang hilang telah kembali kepada pemiliknya tiga hari kemudian dengan satu kejutan tentang satu catatan semasa hilang.

ARTIKEL MENARIK:Dr Maszlee Malik Umum Keluar Parti Pejuang.

Kemunculan kucing peliharaan yang hilang itu dikongsi oleh pemiliknya di dalam Facebook pada 27 Oktober 2020 dan berkapsyen “hilang selama tiga hari dan kembali dengan hutang. #catslaves”

Kucing itu kelihatan malu dan berasa lega kerana bertemu kembali tuannya. Namun, setelah diperiksa dengan lebih dekat, kucing itu nampaknya kembali dengan membawa satu catatan yang tergantung pada lehernya.



Loading...
loading...


Catatan di atas kadbod itu tertulis “Kucing anda terus memerhatikan ikan tenggiri di gerai saya, jadi saya memberinya tiga ekor. Aunty May di lorong no.2″

Pada kiriman Facebook tersebut, rata-rata warganet memuji pemilik kedai ikan tenggiri tersebut kerana menjaga kucing itu dan mempunyai rasa simpati.

Sumber : Siakapkeli dan Mothership


Kredit - khalifahmedianetwork



Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post