Rupa rupanya dia ni punca retak rumahtangga Nadia Brian dgn suami. Sampai macam ni sekali yang dia buat.

Rupa rupanya dia ni punca retak rumahtangga Nadia Brian dgn suami. Sampai macam ni sekali yang dia buat.

KUALA LUMPUR: “Saya tak kacau isteri orang. Saya hanya buat kerja. Ini lumrah dunia seni, kami berlakon sahaja.” itu penegasan pelakon, Aidit Noh apabila ditanya adakah dia menjadi punca pergolakan rumah tangga pelakon, Nadia Brian dan suaminya, Muizz Nasruddin.

Rupa rupanya dia ni punca retak rumahtangga Nadia Brian dgn suami. Sampai macam ni sekali yang dia buat.



Aidit berkata, dia tidak mahu melayan desas desus mengaitkan namanya sebagai orang ketiga hanya kerana mereka bergandingan dalam drama 20 episod, Sweetie Nanie. “Saya tak tahu apa-apa. Itu masalah rumah tangga mereka, tidak ada kena mengena dengan saya. Saya hanya jalankan tanggungjawab sebagai pelakon, itu sahaja.

ARTIKEL MENARIK:Warganet tergamam tengok ank Aliff Aziz Ayden menangis teresak esak. Mengejutkan rupa rupanya ini yang Aliff Aziz buat pada anknya sampai anknya menangis beria.


“Lebih baik saya fokus jaga kesihatan dan diri sendiri. Saya tak ada nak jadi orang ketiga atau nak rampas isteri sesiapa,” tegas pelakon itu ketika dihubungi Utusan Malaysia. Aidit kini berada di hospital selepas menjalani operation paru-paru berair Jumaat lalu. Nama pelakon itu dikaitkan dengan masalah rumah tangga Nadia selepas suaminya memuat naik gambar dengan tanda pagar ANvsNB yang mencetuskan persoalan warganet.

Sumber : Utusan Online

Suami Baru Je Muatnaik Sesuatu Di IG. Sekali Nadia Brian Mula Tampil Bersuara Lantang Bongkarkan Sesuatu Tentang Rumahtangganya.

Perkongsian suami kepada pelakon Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin menjadi perhatian ramai apabila memuat naik gambar serta kapsyen berbaur kekecewaan. Menerusi entri itu. Muizz meluahkan perasaan tiada apa yang lebih menyakitkan daripada dikh1ianati, dikecewakan dan dihi1na oleh orang tersayang.

“Satu hakikat, saya berikan hati dan jiwa. Saya sudah berikan yang terbaik, namun, ia tak mencukupi buat awak. Tiada apa yang lebih menyakitkan daripada dikh1anati, dikecewakan dan dihi1na oleh orang yang kita fikir, takkan melukakan kita,” tulisnya yang disertakan dengan emoji hati pecah

Dalam pada itu. Muizz berkata dia percaya bahawa Allah mempunyai perancangan yang lebih baik untuk dirinya dan berterima kasih kepada keluarga yang sentiasa memberi sokongan. “Terima kasih kepada keluarga dan rakan-rakan atas sokongan moral. Saya percaya, Allah ada perancangan yang lebih baik untuk saya.  Insya-Allah, keadilan akan terbukti,” tulisnya. Menerusi perkongsian itu, Muizz turut menanda (tag) nama Nadia di gambar itu.

Nadia Brian Mula Bersuara

PELAKON, Nadia Brian memohon semua pihak supaya bertenang dan mendoakan kesejahteraan rumah tangganya. Nadia ketika dihubungi bagi menjawab teka teki mengenai konflik rumah tangganya selepas suaminya, Muizz Nasruddin memuat naik gambar berserta kapsyen di Instagram, yang memberi gambaran mengenai pergolakan antara mereka.

“Saya harap semua pihak dapat bertenang dan doakan yang terbaik untuk rumah tangga kami. Mungkin dengan berkongsi di media sosial, dia dapat luahkan isi hatinya,” katanya kepada Harian Metro. Katanya lagi, dia menganggap apa yang berlaku ketika ini sebagai ujian bukan saja buat dirinya, tetapi juga rumah tangganya.

“Saya anggap ini ujian untuk diri saya sebagai manusia dan sebagai isteri dalam rumah tangga saya,” katanya. Nadia yang juga bintang filem Ratu Kala Jengking itu tidak menafikan ada pasang surut dalam rumah tangganya.

“Dalam kehidupan berumah tangga, tentunya ada pasang surut dan naik turunnya. Saya pun manusia biasa dan tidak sempurna. Namun begitu, tidak ada apa-apa yang memudaratkan dan saya harap, warganet di luar sana dapat berhenti membuat sebarang spekulasi,” katanya.

Nadia juga berharap agar kemelut yang berlaku dalam rumah tangganya akan dapat diselesaikan. “Kadang-kadang, sebagai suami isteri mestilah akan ada perselisihan faham. Tapi, semua masalah ada penyelesaiannya,” katanya.

Terbaru, Nadia baru saja selesai menjalani penggambaran untuk beberapa program TV antaranya The Sherry Show dan Senduk Kuali Kak Lina Pom Pom. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber :HM

Cabar Diri Untuk Buat. Nadia Brian Kongsi Pengalaman Dia Berjaya Buat Satu Aktiviti Ini Walaupun Kaki Dia Baru Sembuh

Pelakon jelita, Nadia Brian ada berkongsi cerita bersama pengikutnya menerusi akaun Instagram miliknya.Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian, mengakui ada perasaan takut dan bimbang untuk melakukan aktiviti ekstrem seperti sukan meny3lam.

Bagaimanapun, Nadia memaklumkan telah berjaya melakukan sukan tersebut atas semangat yang diberikan oleh peminat.“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.“To be honest, Nadia memang takut nak buat dive. Lagi2, dgn ligaments di ankle siap putvs 2 lagi. Tapi alhamdulillah i managed to challenge myself to do it.


“Itu la orang cakap bila kita betul2 focus, inshaAllah we can do it. Thank u so much to each n everyone yang bagi Nadia semangat, jadi lebih berani & always be positive.“Ok next nak ambil lesen diving! Jom siapa nak teman? #NadiaBrian,” tulisnya.Bukan itu sahaja, rata rata peminat berasa bangga dengan semangat keberanian pelakon berusia 28 tahun itu.Terdahulu, Nadia pernah mengalami luka di bahagian kaki ketika menjalani pengambaran sebuah drama, pada Julai lalu.Video: Instagram Nadia Brian


Loading...
loading...



Tak Boleh Berjalan. Setelah Sekian Lama Menyepi Mengejutkan Bila Tiba Tiba Nadia Brian Dedahkan Dirinya Tak Bleh Berjalan. Rupa Rupanya Ini Punca.

Pelakon Nadia Brian mengalami kelukaan pada bahagian kaki ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama di Pekan, Pahang semalam.Menurut Nadia, 29, kaki kirinya terseliuh akib4t terjatuh ketika bermain badminton dalam satu kejadian yang berlaku kira-kira pukul 6 petang. “Ketika saya tengah tunggu giliran untuk babak seterusnya, saya bermain badminton. Entah macam mana, ketika melompat salah landing pula. Terselivh pada bahagian kaki.


“Kaki saya terus bengkk bertukar warna biru. Itu yang saya terus dibawa ke klinik berhampiran bagi mendapatkan rawatan,” katanya ketika dihubungi Astro Gempak. Menurut Nadia, doktor kemudian memberikannya cuti rehat selama lima hari sebelum boleh meneruskan penggambaran semula.

“Doktor kata tisu kaki saya luka. Kaki ni pun masih berbalut. Saya tak boleh nak berjalan sebab s4kit sangat. Ini saya bergerak pun pakai kerusi roda. “Buat masa ini, pihak produksi terp4ksa tarik jadual dulukan babak pelakon lain dulu sebelum saya boleh masuk ke set semula,” katanya yang sudah tiga minggu berkampung di Pahang.

Menurut Nadia, dia dijangka akan berada di Pahang sehingga tamat penggambaran drama bersiri Rudy VS Jolie hujung bulan ini. Terdahulu, pengarah drama tersebut, Shuhaimi Lua turut berkongsi berita mengenai kejadian yang melibatkan pelakonnya itu di Instagram

Saksikan drama lakonan Nadia Brian di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang. Apapun, pastikan anda selalu mencuci tangan, pakai topeng muka, gunakan ‘sanitizer’, kurangkan aktiviti di luar rumah serta lakukan semua perkara yang boleh menc3gah C0VID-19

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Nadia Brian okay dengan suami

PELAKON Nadia Brian, 29, menafikan dakwaan rumah tangga yang dibina bersama suami, Muizz Nasruddin sedang bermasalah. Ia susulan tindakan pelakon itu yang tidak memuat naik gambar bersama suami selepas kali terakhir pada Aidilfitri lalu.

Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian ketika dihubungi berkata, dia bersama suami okay. “Saya ada saja kongsi gambar bersama, tapi soal peribadi saya memang tak suka kongsi di media sosial. Apa yang penting dikongsikan ialah mengenai kerja. Tak semestinya tidak memuat naik gambar bersama tak bahagia dan tak gembira.

“Memanglah orang tanya, tapi sekarang fokus saya pada ibu dan nenek saya yang tak sihat. Saya tak nak fikir mengenai orang lain. Sekarang ini untuk keluarga dan diri sendiri saja. “Dengan suami okay saja. Saya tak nak ulas banyak mengenai dirinya.

Dia pun perlukan privasi sebab dia bukan orang industri hiburan. Mungkin dia tak biasa. Dia okay dan sentiasa menyokong saya. Saya doa yang baik-baik saja dan harap doa yang baik-baik untuk kebaikan semua orang,” katanya kepada Harian Metro.

Bagaimanapun, Nadia yang juga pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri Kernda turut menangis ketika ditemubual terutama apabila bercakap mengenai rumah tangga. “Sedih sebab perkahwinan ini kita nak bahagia dan sampai bila-bila.

Mungkin ada macam dugaan Allah SWT hantar dan macam mana kita kawal. Apa-apa pun saya berserah kepada hati dan niat dan mencari kebahagiaan. Biasalah awal perkahwinan akan ada pasang surut. Apa yang penting saya tak buat masalah dalam kerja dan buat masalah dengan sesiapa pun. Saya hanya dengan diri sendiri dan fokus kerja,” katanya. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu.

Setelah kunci mulut fasal badai yang menimpa rumahtangganya bersama suami biarpun baru meniti alam perkahwinan tempoh lalu. Nadia Brian tanpa teragak agak tampil beri penjelasan ini pada umum buat ramai seakan tak percaya dengan pengakuannya

Pelakon Nadia Brian, 29, tidak ingin mengulas lebih lanjut mengenai rumah tangga dengan suami, Muizz Nasruddin yang dikata sedang bermasalah. Ketika dihubungi Gempak, Nadia menyatakan fokus utama dia sekarang adalah menyembuhkan kaki selepas mengalami kelukaan ketika sedang mengikuti penggambaran sebuah drama pada Julai lalu. “Tak ada apa pun. Doakan yang baik-baik. “Biasalah rumah tangga akan ada pasang surut. Setiap hubungan dalam keluarga mesti ada masa diuji.

“Sikit-sikit saja.. Tak ada perselisihan faham yang memudaratkan hubungan. Saya tak nak panjangkan cerita. “Sekarang ini fokus utama saya adalah kaki. Nak cepat sembuh. Dah sakit macam ni nak kerja lagi. “Insya-Allah, nanti akan elok kembali. Terima kasih kepada peminat yang mengambil berat tentang saya,” katanya. Dalam pada itu, pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri turut menjelaskan maksud hashtag ‘IndependentWomen’ yang diletakkan di entri Instagram (IG). “Hashtag ‘IndependentWomen’ itu diri saya. Kita kena kuat walau apa yang terjadi. “Kehidupan tetap kena diteruskan. Pandang ke depan. Cari kebahagiaan,” katanya mengakhiri perbualan. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu selepas dua tahun berkenalan.-Gempak

Nadia Brian okay dengan suami

Pelakon Nadia Brian, 29, menafikan kenyataan rumah tangga yang dibina bersama suami, Muizz Nasruddin sedang bermasalah. Ia susulan sikap pelakon itu yang tidak memuat naik gambar bersama suami selepas kali terakhir pada Aidilfitri lalu. Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian ketika dihubungi berkata, dia bersama suami okay. “Saya ada saja kongsi gambar bersama, tapi soal peribadi saya memang tak suka kongsi di media sosial. Apa yang penting dikongsikan ialah mengenai kerja. Tak semestinya tidak memuat naik gambar bersama tak bahagia dan tak gembira.

“Memanglah orang tanya, tapi sekarang fokus saya pada ibu dan nenek saya yang tak sihat. Saya tak nak fikir mengenai orang lain. Sekarang ini untuk keluarga dan diri sendiri saja. “Dengan suami okay saja. Saya tak nak ulas banyak mengenai dirinya. Dia pun perlukan privasi sebab dia bukan orang industri hiburan. Mungkin dia tak biasa. Dia okay dan sentiasa menyokong saya. Saya doa yang baik-baik saja dan harap doa yang baik-baik untuk kebaikan semua orang,” katanya kepada Harian Metro.

Bagaimanapun, Nadia yang juga pelakon filem Ratu Kala Jengking : Puteri turut menangis ketika ditemubual terutama apabila bercakap mengenai rumah tangga. “Sedih sebab perkahwinan ini kita nak bahagia dan sampai bila-bila. Mungkin ada macam dugaan Allah SWT hantar dan macam mana kita kawal. Apa-apa pun saya berserah kepada hati dan niat dan mencari kebahagiaan. Biasalah awal perkahwinan akan ada pasang surut. Apa yang penting saya tak buat masalah dalam kerja dan buat masalah dengan sesiapa pun. Saya hanya dengan diri sendiri dan fokus kerja,” katanya. Nadia dan Muizz berkahwin pada 9 November tahun lalu.-Harian Metro.


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post