Baru je berbaik dengan isteri dan baru je pulang ke rumah semula. Tiba tiba bertengkar balik. Punca Dato Aliff bertengkar semula dengan Datin Shahida sangat mengejutkan.

Baru je berbaik dengan isteri dan baru je pulang ke rumah semula. Tiba tiba bertengkar balik. Punca Dato Aliff bertengkar semula dengan Datin Shahida sangat mengejutkan.

Hidup usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri sunyi dan kosong selama empat bulan berjauhan dengan keluarga. Membuang jauh ego yang menguasai diri, Aliff akhirnya kembali ke pangkuan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid dan anak-anaknya selepas empat bulan tinggalkan mereka.

Baru je berbaik dengan isteri dan baru je pulang ke rumah semula. Tiba tiba bertengkar balik. Punca Dato Aliff bertengkar semula dengan Datin Shahida sangat mengejutkan.
Baru je berbaik dengan isteri dan baru je pulang ke rumah semula. Tiba tiba bertengkar balik. Punca Dato Aliff bertengkar semula dengan Datin Shahida sangat mengejutkan.

Menerusi entri dimuat naik dalam Instagram (IG), semalam, usahawan kontroversi itu memberi bayangan seakan kemelut rumah tangga kembali jernih. Menerusi hantaran yang memuat naik gambarnya bersama anak bongsu, Raudhah Arshiyah, Aliff menjelaskan, apa yang berlaku bukan gimik meraih publisiti, sebaliknya kehidupannya juga seperti orang biasa, ada kala berdepan dengan pasang surut dalam rumah tangga.

ARTIKEL MENARIK:Lama merajuk tapi takde yg pujuk. Akhirnya Dato Alif Syukri bersuara lantang buat keputusan yang mengejutkan untuk rumahtangganya sampai semua orang tergamam

“Rindu sangat nak peluk anak saya, Raudah. Empat bulan berjauhan dari anak-anak membuatkan hidup terasa kosong. Saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga. Lama menyepi bukan merajuk, cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang dan apa yang saya perlukan dalam hidup.
“Apa yang berlaku bukan gimik, tetapi saya juga seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumah tangga,” tulisnya. Aliff berkata, berpisah dengan keluarga bukan perkara mudah dilalui, tetapi dia bersyukur kerana ia menjadikan dirinya lebih matang dan menghargai orang.
“Jujurnya bukan mudah dilalui, tetapi Alhamdulillah, Allah SWT dan keluarga menjadi keutamaan saya. Saya ingin menjadi Aliff Syukri yang baru, lebih matang dan menghargai semua orang terutama isteri, anak-anak, ibu dan keluarga.
“Saya sedar keluarga adalah segala-galanya. Ramadan ini memberi erti besar pada saya. Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula,” tulisnya. Sementara itu, usaha menghubungi Aliff untuk mendapatkan penjelasan lanjut menemui jalan buntu apabila telefon bimbitnya ditutup.
Kemunculan Datin Shahida dalam video klip Aliff Syukri. Aliff Syukri memuat naik satu video dimana Datin Shahida muncul. sketsa tentang keluarga sahaja, bukan brbalah. Lagi sekali diberitahu, video tersebut bukan lah video prbalahan suami isteri ia. Sila tonton di bawah Aliff Syukri jelaskan perselisihan faham antara suami isteri adalah asam garam rumah tangga.
Punca prbalahan??? Sedangkan lidah lagi tergigit apakah lagi suami isteri. Siapa yang sudah berkhawin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang??
Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan.

Loading...
loading...

Video penuh di Ig dato aliff Syukri
Pada April lalu, kemelut rumah tangga Aliff dan Nur Shahida menjadi bualan hangat apabila dia mendedahkan surat permohonan perpisahan daripada isterinya melalui IG story miliknya. Pada entri itu, Aliff menulis keterangan dalam gambar berbunyi, “Permohonan diluluskan…. Cepatlah masa berlalu supaya jangan banyak lagi benda yang membuatkan saya malu,” tulisnya. Sumber: BH online | IG Aliff Syukri

Lama Merajuk Tapi Takde Yg Pujuk. Akhirnya Dato Alif Syukri Bersuara Lantang Buat Keputusan Yang Mengejutkan Untuk Rumahtangganya Sampai Semua Orang Tergamam

Alhamdulillah, dekatkan diri dengan Allah, bergaul dengan orang yang baik ( jangan la dok support abang Jat tu lagi) … In Sha Allah, semua akan menjadi lebih baik nanti.. Ape lagi nak cari Kat dunia ini, Allah dah bagi kekayaan n keluarga yang baik.. Bersyukur lah… Kami turut mendoakan
Im back💪Rindu sgt nak pelvk anak sy raudah ni❤️ lama saya menyepi….bukan merajuk…cuma muhasabah diri utk menjadi manusia yg soleh, mengahrgai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup…4 bulan berjauhan dr anak di sisi kosong sebenarnya hidup saya dan..
saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga…..Apa yg berlaku bukan gimik utk meraih publisiti tapi saya seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga…Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga Allah keutamaan saya dan saya ingin menjadi seorang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan
menghargai semua orang terutamanya family saya mak saya keluarga saya, sedar keluarga adalah segalanya dan ramadhan ni memberi erti yg besar pada saya…doakan saya dan keluarga dapat bahgia semula🥺🥺 im back💪💪💪 #uhuhabangkosmetik doakan kami berkekalan🙏🏻🙏🏻

Video Alif Syukri bersama Datin yang terbaru di bawah sekali

Antara reaksi warganet

Jgn berg4duh lagi.. Penat dh org malaysia layan drama korang ni😒 Sekejap g4duh.. Sekejap baik🙄 Alhamdulillah. Semoga berterusan mendapat tawfiq dan hidayah dari Allah sempena ramadhan al mubarrak.Amien.
Alhamdulillah, dekatkan diri dengan Allah, bergaul dengan orang yang baik ( jangan la dok support abang Jat tu lagi) … In Sha Allah, semua akan menjadi lebih baik nanti.. Ape lagi nak cari Kat dunia ini, Allah dah bagi kekayaan n keluarga yang baik.. Bersyukur lah… Kami turut mendoakan
syukur alhamdulillah..btl ka ni? terima kasih datuk sbb trima.datin semula..sdgkn lidah lg trgigit ini kn pula suami isteri..semoga brkekalan hingga ke anak cucu lps ni..byk la peminat datuk lps ni sbb sikap merendah diri datuk..
Alhamdulillah dah berbaik.. Semoga jd insan dan ayah yg lebih baik.. Tapi slagi tak terbukti dia brubah dari sikap riak dan suka publisiti dia tu.. Aku takkn support dia, tengok channel dia or ape2 benda yg boleh mendatangkn duit dekat dia
Sumber : durian merah
Sebelum ini Usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menjelaskan hubungannya dengan isteri, Datin Seri Shahida masih bahagia. Kata Aliff, dia keliru apabila adda pihak yang menyebarkan cerita tidak tepat mengenai rumahtangganya.
“Kalau tanya saya, ya… bagi saya kami masih bahagia. Saya pun tak tahu akan ada isu sedemikian (cer4i) sebab selama ini bagi saya okey saja. “Tapi tak mengapalah, saya pun tak mahu nak tuduh atau burukkan mana-mana pihak sebab paling penting anak-anak saya yang sedang membesar,” kata Aliff kepada Media Hiburan.
Tambah Aliff, surat tuntutan cer4i yang tersebar di Internet bukan dari pihaknya. “Surat (tuntutan perpisahan) itu bukan dari saya pun. “Warganet salah faham ni. Kalau tengok betul-betul, bukan saya yang tuntut atau failkan. “Saya sendiri pun terkejut apabila ia tiba-tiba viral.
“Saya harap tidak ada lagi yang bertanya mengenai siapa yang failkan atau sebaliknya,” tambahnya. Nasihat Aliff agar mana-mana pihak tidak membuat sebarang spekulasi dan memahami situasinya. “Jujur saya terkejut apabila tiba-tiba banyak teks masuk bertanya itu dan ini tentang hal rumah tangga saya.
“Ada yang hent4m dan tak kurang yang membuat spekul4si sendiri,” getus Aliff lagi. Baru-baru ini kecoh apabila surat tuntutan perpisahan dipercayai milik pasangan itu tersebar di Internet. Difahamkan, ketika ini pasangan itu sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.
Aliff dilihat berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur berdasarkan video dimuat naik di Instagram. Menerusi perkahwinan Aliff dan Shahida, pasangan itu dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem, Yusof Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah.
Sumber : Media Hiburan
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber: mediaviral

Dato Aliff Syukri Muatnaik Status Baru Di Ig Yang Membuatkan Tanda Tanya Pada Warganet. Katanya Mana Letaknya Darjat Suami. Tak Sangka Ini Keadaan Rumahtangganya Dengan Datin Shahida.

KUALA LUMPUR: Pengasas jenama kosmetik yang dikenali ramai iaitu Dato Aliff Syukri seringkali mendapat perhatian warganet. Dato Aliff sentiasa berkongsi kehidupan nya bersama keluarga tercinta, kehidupan sebagai seorang ahli perniagaan, namun tidak lupa minat nya pada muzik dan berkongsi lagu lagu nyanyian nya sendiri.
Mengenai desas desus isu rumah tangga yang dihadapi oleh Dato Aliff Syukri pada masa kini, banyak sp3kulasi sp3kulasi yang dilanda mereka. Namun, disini min mengegaskan agar orang ramai diluar sana agar sentiasa mendoakan yang terbaik buat Dato Aliff Syukri dan keluarga agar berjaya bukan sahaja di dunia yang fana, malahan di akhir4t juga.
Namun pada tempoh hari yang lepas menerusi halaman Berita Harian, Datin Shahida turut menjawab dan memberi respon positif pada media:
“Saya tak perasaan. Kalau tak bagi tahu, saya memang tak tahu. Bagi saya, itu hak dan pilihannya. Sejujurnya, saya juga tak tahu Alif ‘unfollow’ saya tempoh hari. Saya hanya tahu daripada komen warganet. Bagaimanapun, tak mengapalah, saya tak ambil pusing pun,” katanya kepada BH Online.
Bekas anggota kumpulan nasyid Solehah itu berkata, dia dan anak-anaknya sihat dan tenang sahaja di rumah. “Alhamdulillah, saya dan anak-anak berada dalam keadaan baik. Sihat semuanya. Saya hanya keluar rumah apabila kehabisan barang dapur, selebihnya masa saya banyak bersama anak-anak” katanya.
Mengulas isu dakw4an memfailkan perpisahan di mahkamah, Shahida tidak dapat memberikan komen lanjut. “Maaf, saya tak dapat komen. Bagi saya, ini bukan masa yang sesuai untuk bercakap isu perpisahan. Sekarang, seluruh dunia sedang berdepan dengan musibah penularan virvs COVI1D-19. Jadi, fokus saya mengenai keselamatan anak-anak,” katanya.
Menerusi entri terbaru Dato Aliff Syukri dan mendapat perhatian ramai mengenai status yang dimuatnaik olehnya:
majlis kawin.. best dan seronok jerr habis berjuta2 Dan amat meriah.Sy ucapkan.. Selamat pengantin baru.. anak bos kak ros teranego.. Semoga perkahwinan ini kekal ke anak cucu dan bahagia saya yakin setiap perkahwinan itu kita inginkan kebahagiaan dan sampai ke Jannah.. sama sama kita doakan
Disini, sekali lagi min mendoakan agar masjid yang dibina terus kukuh dan semoga berjaya di dunia dan akhirat. Buat warganet diluar sana, jangan lupa komen yang baik baik sahaja ya. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Sumber: BH & IG aliffsyukriterlajaklaris via apampink

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post