Pembaca berita Rtm Farit Ismeth Emir pergi menghadap illahi. Tak sangka rupa rupanya ini puncanya.

Pembaca berita Rtm Farit Ismeth Emir pergi menghadap illahi. Tak sangka rupa rupanya ini puncanya.

Farit Ismeth Emir disahkan pergi menghadap illahi pada Isnin. PEMBACA berita Radio Televisyen Malaysia (RTM) iaitu Farit Ismeth Emir pergi menghadap illahi akibat sakit paru-paru di h0spital Assunta, Petaling Jaya, Selangor. Pengurus kepada DJ Fuz iaitu Mia ketika dihubungi mStar turut mengesahkan bapa penyanyi rap itu mengembuskan nafas terakhir sekitar pvkul11 pagi Isnin.

Pembaca berita Rtm Farit Ismeth Emir pergi menghadap illahi. Tak sangka rupa rupanya ini puncanya.
Pembaca berita Rtm Farit Ismeth Emir pergi menghadap illahi. Tak sangka rupa rupanya ini puncanya.

Menerusi laman Facebook pembaca berita RTM, Rozimah Mahyiddin juga berkongsi berita sedih itu dan mendoakan agar beliau ditempatkan dalam kalangan orang beriman. “Saya baru terima sedih ini dari keluarga beliau. Dengan dukacitanya, saya ingin memaklumkan bahawa rakan seperjuangan kita @ icon RTM, Pak Ngah atau Farit Ismeth Emir, 66, telah menghembuskan nafas terakhirnya baru sebentar tadi di h0spital Assunta, Petaling Jaya, Selangor.

ARTIKEL MENARIK: “Dikeluarkan Dari AF9 Sebab Perform Macam Baru Keluar Dari Toilet,” – Ayda Jebat Tak Henti Usaha, Akui Percaturan Allah Itu Tepat
Loading...


“Al- Fatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong di kalangan orang yang beriman. Aamiin,” tulisnya. Farid Ismeth Emir, 66, merupakan penyampai berita veteran di stesen penyiaran awam milik kerajaan itu memiliki tujuh orang cahaya mata. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mstar

Loading...
loading...

Farid Ismeth Nafi Rosmah Mansor Bekas Isterinya


KUALA LUMPUR 23 Julai – Pembaca berita, Farid Ismeth Emir mengakui yang beliau melalui kehidupan yang sukar apabila dikaitkan dengan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor. Menurutnya, spekulasi itu (mengaitkan dirinya dengan Rosmah) membuatkan dirinya malu, tertekan dan memendam rasa terutamanya apabila berhadapan dengan orang ramai. “Saya tertekan sejak isu ini dikaitkan dengan diri saya tapi saya terpaksa berdiam dan simpan semuanya.

“Bila saya menghadiri kenduri, ada saje orang yang akan berbisik- bisik melihat saya. Saya tahu perkara apa yangs sedang mereka bisikkan,” katanya ketika ditemubual oleh pengacara Radio Televisyen Malasysia (RTM), Zam Zarina. Penjelasan beliau dilaporkan menerusi blog pengacara RTM itu, memaparkan video rakaman temubual bersama pembaca berita yang dikaitkan dengan Rosmah. Menurut Farid Ismeth, beliau tidak pernah bersua muka dengan isteri perdana menteri itu dan keliru bagaimana cerita dirinya boleh dikaitkan.

“Saya tidak pernah berjumpa dengan beliau (Rosmah) secara peribadi dan saya mengakui yang saya hormatkan beliau sebagai seorang isteri perdana menteri. Saya hormat beliau dan saya sokong beliau kerana sifat intergritinya dan isu ini tidak boleh dijadikan mainan,” katanya. Tambahnya, beliau bersyukur kerana memiliki isteri yang memahami dan tidak mudah melatah selepas berita ini tersebar. “Isteri sangat memahami siapa saya, cuma anak- anak saya yang sering bertanya kepada saya adakah perkara itu betul atau tidak, dan saya akan menafikan perkara itu kerana ia memang tidak benar,” ujarnya.

Sumber: KL Pos  via Sinar Viral Network


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post