Menggeletar satu badan. Ini keputusan kedua saringan covid 19 Puteri Aishah selepas 11 hari di ward. Tak sangka sampai begini keadaan dia sekarang.

Menggeletar satu badan. Ini keputusan kedua saringan covid 19 Puteri Aishah selepas 11 hari di ward. Tak sangka sampai begini keadaan dia sekarang.

SETELAH 11 hari menerima raw4tan di H0spital Sungai Buloh, Selangor akibat jangki1tan Cov1id-19, Puteri Aishah berkongsi berita gembira apabila ujian saringan kedua mengesahkan dia bebas daripada vi1rus tersebut.

Menggeletar satu badan. Ini keputusan kedua saringan covid 19 Puteri Aishah selepas 11 hari di ward. Tak sangka sampai begini keadaan dia sekarang.
Menggeletar satu badan. Ini keputusan kedua saringan covid 19 Puteri Aishah selepas 11 hari di ward. Tak sangka sampai begini keadaan dia sekarang.

Puteri berkata dia bersyukur apabila mengetahui keputusan terkini ujian tersebut dan memaklumkan akan dibenarkan keluar dari h0spital dalam masa terdekat. “Allahuakbar, apabila jururawat Kak Zue cakap result neg4tif, saya terus shaking satu badan rasa syukur happy sangat!

ARTIKEL MENARIK:Sudah beberapa hari demam dan tak sedap badan. Akhirnya Bella Astillah dedah keputusan saringan covid 19. Tak sangka begini keadaan Bella sekarang,
Loading...

“Lepas 11 hari dalam wad, pagi tadi pvkul12 pagi saya buat second swab (ujian), dalam tengahari tadi jurur4wat kata Puteri negatif! You are free from Cov1id-19! Saya berjaya lawan Cov1id-19. Saya boleh keluar hari ni,” katanya menerusi Instagram pada Sabtu. Sementara itu, Puteri turut mengucapkan terima kasih kepada petugas kesihatan yang mer4watnya sepanjang berada di h0spital dan orang ramai yang mendoakan kesihatannya.


Puteri Aishah berkongsi berita gembira di Instagram.
“Alhamdulillah syukur! Terima kasih semua sebab doakan Puteri dan terima kasih yang teramat sgt kepada semua nurse dan doktor yang jaga dan raw4t saya selama di sini. Saya sangat hargai terima kasih banyak-banyak,” ujarnya. Dalam pada itu, pengurusnya, Iman Tang, mengesahkan mengenai maklumat tersebut dan memberitahu Puteri dibenarkan keluar dari h0spital selepas semua urusan dokumentasi selesai.
“Ujian swab kedua Puteri mendapati dia negatif dari Covid-19. Syukur kesihatannya semakin baik,” katanya kepada mStarPuteri bersyukur ujian kedua dilakukan negatif Covid-19. Pada 7 April lalu, Puteri Aishah dimasukkan ke h0spital selepas didapati positif Covi1d-19. Puteri Aishah dipercayai menerima jangk1itan itu selepas pulang dari penggambaran sebuah drama di Scotland pada hujung Mac lalu. Selain Puteri Aishah, aktor Ashraf Muslim, pelakon kanak-kanak, pengarah serta beberapa kru turut positif Covi1d-19. Namun, mereka masih lagi mendapatkan raw4tan di h0spital.
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Sumber : Mstar
Loading...
loading...

Mengejutkan ini keadaan terkini Puteri Aishah di hospital setelah disahkan positif Covid 19. Tak sangka ini yang dah berlaku

SELEPAS disahkan positif Covid-19 pada Selasa, pelakon Puteri Aishah berkongsi dia mengalami sedikit jangkitan virus itu di paru-paru namun masih dalam keadaan baik. Puteri Aishah atau nama sebenarnya Puteri Aishah Sulaiman, 24, turut berterima kasih kepada doktor dan jururawat di h0spital Sungai Buloh atas layanan yang sangat baik.
Pelakon drama PA Untuk Dia ini juga menganggap ada hikmah dengan apa yang berlaku dan menasihati orang ramai supaya mengikut semua perintah daripada kerajaan. Puteri Aishah kongsi keadaannya terkini di Instastory. “Assalammulaikum semua. Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang mendoakan kesihatan Puteri. Alhamdulillah, sekarang puteri masih okay cuma ada sedikit jangkitan virus kat paru-paru.
“Semua doktor dan jururawat kat sini sangat baik dan membantu. Terima kasih kepada anda semua. Semua yang terjadi ada hikmahnya. Puteri harap anda semua ikut perintah kerajaan untuk #stayathome and practice good hygiene. “Tolong jangan ambil mudah perkara ini. Doakan Puteri dan pes@kit yang lain cepat sembuh. Mari kita lawan bersama. Terima kasih. Love, Puteri Aishah,” katanya.
Puteri Aishah yang sedang dirawat di h0spital Sungai Buloh itu memuat naik perkara tersebut menerusi laman Instastory miliknya pada Jumaat. Pengurus Iman Tang mengesahkan Puteri Aishah positif Covid-19. Sebelum ini, pengurusnya iaitu Iman Tang berkata Puteri Aishah melakukan ujian saringan selepas pulang dari menjalani penggambaran drama Demi di Scotland pada 31 Mac lalu.
Menurutnya lagi, Puteri Aishah menerima panggilan pengesahan daripada pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) pada petang Selasa. Selain Puteri Aishah, pelakon kanak-kanak iaitu Puteri Rayyana Raqya dan ibunya, Syira serta lima kru produksi termasuk pengarah, penolong pengarah, jurusolek dan jurukamera mengalami nasib yang sama.
Difahamkan, jurukamera drama tersebut iaitu keadaan Ambia Ahmad beransur pulih namun masih ditempatkan di Unit Kecemasan Rapi (ICU). Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!
Sumber: kasi viral  via Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post