Penghantar Makanan Terpelantiing Dan Dibiarkan Terkulai Gara Gara PemanduCuai

Penghantar Makanan Terpelantiing Dan Dibiarkan Terkulai Gara Gara PemanduCuai

Cerita kali ini mungkin bukan lagi perkara baru, malah sering terjadi pada seorang penunggang motosikal dek kerana kecuaian pemandu kereta. Risik0 seorang penunggang motosikal boleh dikatakan sangat berb4haya kerana ny4wa terletak sepnuhnya kepada pemanduan dan sekeliling anda.

Penghantar Makanan Terpelantiing Dan Dibiarkan Terkulai Gara Gara PemanduCuai
Penghantar Makanan Terpelantiing Dan Dibiarkan Terkulai Gara Gara PemanduCuai

Tidak kira berapa mah1rnya mereka di atas jalan raya, namun kerana kecvaian orang lain boleh menyebabkan anda berakh1r di hspital.

ARTIKEL MENARIK: “Saya bukan nak aibkan bapa..” Gadis Terkilan Respon Ayah Membandingkan Result SPM Anak Rakan.
Loading...

Terbaru, seorang penvnggang motosikal GrabFood terc3dera akibat kecu4ian pemandu yang menukar lorong secara tiba-tiba.
KAWAN SAYA DIBIARKAN TERKUL4l GARA-GARA PEMANDU TIDAK BERTANGGvNGJWAB. NASIB UMUR PNJANG
8/3/2020 – Kejdian berlaku pada hari ini sekitar jam 1.13ptg di Lebuh Raya Persekutuan menghala ke Kuala Lumpur. Sahabat saya Nizam Mazlan bekerja sebagai penghantar makanan sambilan dan sewaktu kejadian beliau sedang dalam perjalanan menghantar pesanan pelanggan. Secara tiba-tiba, sebuah kereta BMW hitam (no plat tak dapat cam) telah menukar lorong menghala ke Jalan Kelang Lama.
Dan saudara nizam tidak sempat untuk brek dan terus mel4nggar belakang bonet kereta BMW tersebut. Diakui, saudara nizam melakukan kes4lahan kerana tidak menggunakan laluan moto. Tetapi kami sangat RAL4T, pemandu tersebut tidak bertanggvngjwab atas kelaIaiannya dan hanya TENG0K sahaja saudara Nizam TERKUL4l di atas jalan raya
Menurut rakan mgsa, sebuah kereta mewah secara tiba-tiba menukar lorong untuk masuk ke simpang Jalan Kelang Lama. Berdasarkan vide0 tersebut, jelas menunjukkan kereta tersebut menukar lorong dari lorong paling kanan ke simpang sebelah kiri.

Loading...
loading...

Kes4n daripada itu, saudara Nizam telah patah bahu kiri dan mengalami kec3deraan dalaman. Saya dan kawan-kawan mem0hon kerjasama daripada sahabat FB semua untuk bantu mendapatkan mklumat pemandu tersebut dan meminta dia bertanggvngjwab
Kami tidak dapat mengecam No Plat Kereta, mungkin ada kalian yang mah1r dalam editing vide0 untuk bantu cam no pendaftaran kereta tersebut. Mohon Share dan ViraIkan dan PM saya , amerul izuwan atau lap0rkan kebalai polis jika ada saksi atau mklumat atas k3s ini.
VIDEO:
Lebih menyak1tkan h4ti apabila pemandu tersebut tidak menghntikan kereta dan meneruskan pemanduan seolah-olah tiada apa berlaku. Rakan mgsa turut meminta orang ramai yang menjadi saksi untuk melap0rkan kes ini.
Sumber : Amerul  via Rakan Media Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post