“Hanya Utk Nampak Sweet Dpn Peminat” Eina Azman kant0i Suruh Suami Berlakon

“Hanya Utk Nampak Sweet Dpn Peminat” Eina Azman kant0i Suruh Suami Berlakon

Terbaru, pelakon yang selalu popular dengan masakan nya di dapur iaitu Datin Eina Azman telah memuat naik satu entri bersama suaminya iaitu Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden di laman media sosial instagram akaun miliknya.

“Hanya Utk Nampak Sweet Dpn Peminat” Eina Azman kant0i Suruh Suami Berlakon
“Hanya Utk Nampak Sweet Dpn Peminat” Eina Azman kant0i Suruh Suami Berlakon

Terdahulu, Datin Eina memang suka juga untuk menunjukkan kebahagiaannya di laman media sosial dengan dia ada berkongsi pelbagai gambar bersemut antara mereka berdua.

ARTIKEL MENARIK: Akhirnya DS Shahida Bersuara Ded4h Siapa Lelaki Yang Selalu Bersamanya
Loading...

Pernah juga satu ketika dahulu Datin Eina ada memuat naik satu foto beliau sedang bercivum dengan suami sehingga dia telah menerima keritikan daripada warga netizen.
Senang jer nak menutup mulut pengkeritik keritik ini, kalau tak suka senang aja, anda boleh laa unfollow jerr, katanya suatu ketika dahulu.
Sehubungan itu, dilihat baru-baru ini dia dikatakan telah k4ntoi sebenarnya semuanya itu hanya lakonan semata-mata. Sengaja nak buat-buat sweet untuk tatapan para peminatnya.
Menurut di klip rakaman video yang baru dikongsikan itu, Eina seperti dilihat ada seperti menyuruh suaminya itu berlakon ala sweet-sweet gitu.
Dilihat Datuk Gurmeet lantas menguncup pipi ke Datin Eina dengan gaya yang cukup selamba sekali sambil kerkata “Hello sayang..”
Dengan nampak terperanjat dengan tindakan suaminya itu, Eina sambil ketawa lantas bertanya, ” what’s that??”
” Sweet-sweet laa, kata suruh berlakon” kata Datuk Gurmeet lagii.
Datin Eina dengan hanya nampak ketawa dengan sikap suaminya itu yang memang “keras bila nak berlakon itu.”

Loading...
loading...

Klip rakaman video yang telah dikongsikan itu dengan segeranya telah mendapat respond dari pada warga warga alam maya. Dilihat rata-rata netizen amat terhibur sekali dengan keletah suami isteri itu yang boleh dikatakan cukup amat menghiburkan itu.
Boleh dikatakan amat ramai dikalangan peminat peminatnya mendoakan agar hubungan perkahwinan mereka itu berkekalan hingga ke jannah hendaknya InsyaAllah…
Klip Rakaman Video tersebut nampak soo sweet gitu kata mereka

VIDEO :



Sumber: Pejuanganjlnlurus via ViWanita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post