Bukti2 Shatilla pun mer0y4n kat media sosial. Bkn TMJ aje kena Fazura pun

Bukti2 Shatilla pun mer0y4n kat media sosial. Bkn TMJ aje kena Fazura pun

Syatilla Melvin Sindir Nur Fazura Kerana Mengaku Bercinta Dengan Shaheizy Sam?

Bukti2 Shatilla pun mer0y4n kat media sosial. Bkn TMJ aje kena Fazura pun
Bukti2 Shatilla pun mer0y4n kat media sosial. Bkn TMJ aje kena Fazura pun

February 15th, 2015

Hubungan rapat Syatilla Melvin dengan ibu Shaheizy Sam memang sudah diketahui ramai. Namun sejauh mana hubungan Syatilla dan Shaheizy, hanyalah diketahui oleh mereka berdua sahaja

ARTIKEL MENARIK: Dikatakan kem4ruk nak kahwin sehingga prestasi Safawi merosot, Syifa mula buka mulut
Loading...

Bercinta, berkawan atau sekadar teman tapi mesra?

Mungkin Syatilla sendiri menganggap Shaheizy lebih daripada sekadar kawan kerana baru-baru ini pelakon itu dilihat telah memuatnaik kata-kata yang kelihatan seperti menyindir Nur Fazura.

syatilla melvin nur fazura




Rasanya semua tahu yang Fazura membuat pengakuan pernah bercinta dengan Shaheizy Sam
menerusi program realiti Facing Up To Fazura! Mungkin bengang dengan pengakuan tersebut, Syatilla telah memuatnaik kata-kata yang agak pedas bunyinya.

Adakah Syatilla bengang kerana Shaheizy Sam adalah kekasihnya?

Atau mungkin Syatilla tahu kisah sebenar?

Fuh~~ Nampak macam rapat semacam hubungan Syatilla dan Shaheizy. Mungkin ada sesuatu yang dirahsiakan oleh mereka. Apa pun, tak perlulah kerana hal sebegini wujud persengketaan antara Syatilla dan Fazura. Perkara dah berlalu dah pun. Yang penting ialah masa sekarang. Tak gitu?

Nur Fazura Buat Pengakuan Pernah Bercinta Dengan Shaheizy Sam
January 2nd, 2015

Satu ketika dahulu, pada tahun 2013, pernah ada desas-desus mengenai hubungan percintaan antara Nur Fazura dan Shaheizy Sam. Mereka berdua didakwa dilihat oleh orang ramai berjalan sambil berpegangan tangan dan membuat aksi romantik seperti pasangan bercinta. Namun Shaheizy Sam telah tampil dan menafikan dakwaan tersebut. Katanya tangan wanita yang dipegang itu adalah tangan ibunya, bukan Fazura.

Loading...
loading...

fazura dan shaheizy sam bercinta


Namun menerusi rancangan Facing Up To Fazura yang dikeudarakan baru-baru ini, Nur Fazura akhirnya telah tampil dan membuat pengakuan bahawa dirinya pernah bercinta dengan Shaheizy Sam. Percintaan mereka berlaku 2 tahun yang lalu yang mana mereka mulai rapat apabila berlakon bersama dalam filem Manisnya Cinta Di Cappadocia. Mereka berdua mula bercinta di set penggambaran tersebut. Hubungan mereka dikatakan seperti belangkas, tidak dapat dipisahkan langsung.

fazura dan shaheizy sam bercinta

Tidak seperti kisah dongeng, percintaan Fazura dan Shaheizy Sam tidak berakhir dengan kegembiraan. Hubungan mereka putus dan dikatakan berakhir dengan tidak berapa baik.

 Mereka tidak bertegur sapa selama 14 bulan sehingga promosi filem Manisnya Cinta Di Cappadocia dijalankan. Menerusi program itu juga, Fazura melahirkan rasa kejanggalan untuk bertemu kembali dengan Shaheizy Sam selepas 14 bulan tidak bertegur sapa.

fazura dan shaheizy sam bercintaMenarik juga program seperti Facing Up To Fazura ini kan? Habis terbongkar segala rahsia yang disimpan selama ini. Ternyata desas-desus dan khabar angin di dunia hiburan ini kebanyakannya adalah betul. Cuma bila ditanya macam biasalah artis kita malu-malu nak mengaku. Boleh difahami. Diharap selepas ini artis-artis lain turut sama diberi peluang untuk membuat program sebegini. Tentu ramai yang punyai rahsia menarik untuk dikongsikan bersama.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : beautifulnara via ViWanita


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post