Bekas Suami Kahwin Ala Kr!stian, Serina Redzuawan R!sau Akidah Anak

Bekas Suami Kahwin Ala Kr!stian, Serina Redzuawan R!sau Akidah Anak

Meskipun tidak dided@hkan, namun ada sumber yang mend@kwa perkahwinan bekas suami Serina Redzuawan, iaitu Gavin yang berkahwin lain beberapa tahun lalu bukan mengikut adat Islam, tetapi lebih kepada Kr!stian.

Bekas Suami Kahwin Ala Kr!stian, Serina Redzuawan R!sau Akidah Anak
Bekas Suami Kahwin Ala Kr!stian, Serina Redzuawan R!sau Akidah Anak




“Ini adalah bukti perkahwinan secara kr!stian bekas suami serina chefwan yang mana serina sedang menunt0t hak penjagaan anak-anak bagi menyel@matkan akidah serta fahaman mereka.

ARTIKEL MENARIK: Tak Tahan Dikec4m, Syifa Melvin Mohon Maaf Kenyataannya Mengejutkan Semua
Loading...






“Rakyat malaysia dan warganet perlu tahu dan menyok0ng sekeras-kerasnya bagi membantu keputusan dan hak penjagaan adalah selayaknya dapat pada ibu iaitu serina chefwan.

“Bekas suami serina Gavin o’luanaigh meny@mar sebagai seorang yang beragama islam tetapi langsung tidak mengamalkan cara hidup islam bersama isteri barunya yang semata-mata inginkan hak anak-anak dan uns0r ingin men!ndas hak seorang ibu pada anak-anak.



“Disini adalah bukti kukuh yg perkahwinan secara kr!stian ini sok0ngan penuh untuk pihak mahk@mah alert tentang isu akidah ini,” d@kwa sumber tersebut yang hanya mahu dikenali sebagai Anita.



Terdahulu pada 2019, Serina yang dalam pr0ses mem0hon hak penjagaan terhadap anak-anaknya merasa bimb@ng mereka bakal kurang didikan agama.

“Permainkan agama, memang I f!ght balik sebab I r!sau hal agama anak anak sebab dua dua tak ikut cara islam dalam kehidupan.



“I ada hak sebagai ibu untuk tunt0t apa yang dijanji. You tak perlu sibuk biar mahk@mah tentukan keputusan,” ujar Serina dipetik sebagai berkata.

Loading...
loading...




Bagaimanapun, Serina memberikan hak jagaan sementara anak-anak kepada Gavin selepas mereka bersepakat menjaga Tristan dan Isabella dengan cara tersendiri. – Sumber dipetik dari Myartis

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Viwanita

Sumber : Glowmedia via ViWanita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post