(Video) 'Hang tampaq aku?! Aku Report!' - Jiran bergaduh sebab anak kurang ajar

(Video) 'Hang tampaq aku?! Aku Report!' - Jiran bergaduh sebab anak kurang ajar

"Pasai apa pukul anak aku?" demikian soal si lelaki berbaju hijau yang tidak berpuas hati dengan tindakan jirannya.

(Video) 'Hang tampaq aku?! Aku Report!' - Jiran bergaduh sebab anak kurang ajar
(Video) 'Hang tampaq aku?! Aku Report!' - Jiran bergaduh sebab anak kurang ajar

Jirannya itu kemudian menjawab, anaknya bersikap kurang ajar dan kedua-dua pihak kemudian mula bertekak dan video pergaduhan mereka viral di media sosial sejak semalam.

ARTIKEL MENARIK: 3 pelajar Padawan dibelasah lebih 10 Gengster Asrama selama 2 jam sebelum dibenarkan tidur

Loading...

Sebagai bapa, sudah tentunya tidak berpuas hati sekiranya anaknya dipukul oleh orang lain. Malah lelaki itu mempersoalkan tindakan jirannya itu sedangkan hal anak-anak tidak perlulah diajar dengan tangan.

"Aku tak mau cakap banyak, la ni hang nak buat apa kat aku?" soal si jiran.

Lelaki itu pula bertanyakan soalan yang sama. Kedua-duanya dilihat mula memprovok sesama diri sebelum jirannya membuka baju dan bersedia untuk bergaduh.

Dalam masa yang sama, isteri mereka pula bertikam lidah dan melemparkan kata-kata kesat sebelum isteri jirannya datang menghampiri dan menampar isteri kepada lelaki baju hijau.

Keadaan menjadi semakin kecoh, kedua-dua pihak enggan berhenti biarpun beberapa jiran lain datang menghalang mereka.

Loading...
loading...

Kesudahannya Dol ke Minah yang mati dulu? pic.twitter.com/3747BTfEJj
— Sembangggg (@sembangggg) January 20, 2020
Tidak diketahui apa kesudahannya, tetapi netizen kesal dengan tindakan mereka yang bukan sahaja memalukan, malah tidak menunjukkan contoh yang baik kepada anak-anak sekali gus menjejaskan hubungan kejiranan di kawasan itu. 

2.jpg

Sumber: Affanlah  via The Reporter

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post