“Bangunlah sayang…”- Hari Jumaat Buat ‘Suprise Birthday’ Untuk Isteri, Sabtu Kemalangan & Terus Koma

“Bangunlah sayang…”- Hari Jumaat Buat ‘Suprise Birthday’ Untuk Isteri, Sabtu Kemalangan & Terus Koma

Dalam masa dua hari dapat dua surprise. Itulah yang berlaku pada seorang isteri baru-baru ini.

“Bangunlah sayang…”- Hari Jumaat Buat ‘Suprise Birthday’ Untuk Isteri, Sabtu Kemalangan & Terus Koma
“Bangunlah sayang…”- Hari Jumaat Buat ‘Suprise Birthday’ Untuk Isteri, Sabtu Kemalangan & Terus Koma

Balqis Mohd Saidi berkongsi perasaan duka selepas suaminya koma akibat kemalangan jalan raya pada Sabtu lalu selepas menghantarnya ke tempat kerja.

ARTIKEL MENARIK:  Pakcik romantlk ‘order’ burger untuk hari jadi isteri dah dapat kek mewah


Lebih menyedihkan, sehari sebelum kemalangan suami sempat buat kejutan sempena ulang tahun kelahirannya dengan membelikan kek ‘unicorn’.



Sumber: Facebook

Menurut mStar, Alif Iskandar, 22, kini sedang bertarung nyawa di ICU, Hospital Sultanah Bahiyah. Ketika kejadian, Alif sedang dalam perjalanan ke Songkhla, Thailand dari Sungai Petani untuk ambil barang-barang perniagaannya.

Namun, motosikal yang ditunggang Alif telah melanggar sebuah kenderaan yang diletakkan di laluan kecemasan.

loading...

“Sebelum itu pada pukul 10.01 pagi dia menghantar mesej kepada saya mengatakan dia ada di kawasan RnR Gurun. Ketika itu saya sedang kerja di sebuah spa di Sungai Petani tapi pukul 10.40 pagi, saya ada hantar mesej tapi tak dibalas.”
“Sekitar pukul 11 pagi, saya terima panggilan daripada ibu mentua tapi tak sempat jawab. Tak lama kemudian, ibu saya pula telefon bagitahu suami saya kemalangan dan keadaannya 50-50. Memang saya tak tunggu lama, terus ambil beg dan bergerak ke rumah ibu mentua.”


Sumber: Facebook


Menurut Harian Metro, Alif dilaporkan mengalami kecederaan parah dengan kaki kiri patah tiga bahagian, patah kedua-dua belah tangan, hancur dagu, luka rahang serta kecederaan pada limpa serta buah pinggang.
Saya hanya nak dia bangun, saya rindu suami. Ketika ini, saya betul-betul mengharapkan doa orang ramai untuk suami bangun, hanya Allah tahu betapa saya rindu dengan suami dan harap ada keajaiban berlaku.”
Sumber: Facebook
Assalamualaikum saya isteri kepada Alif Wave Utara ingin meminta semua tolong doakan suami saya. Alep kuat 😔 sama2 kita doakan dia selamat dan sedar aamiin.
Posted by Balqis Saidi on Saturday, November 30, 2019
Semoga Balqis diberi kekuatan dalam ujian ini. Mari kita sama-sama doakan…

Kredit: Lobak Merah

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post