Peminat Kecewa Rita Rudaini Dan Azhan Rani Bernikah,Kongsi Gambar Detik2 Terindah !!

Peminat Kecewa Rita Rudaini Dan Azhan Rani Bernikah,Kongsi Gambar Detik2 Terindah !!

Azhan Rani atau sangat popular dengan watak Ustaz Hamidi sekali lagi membuatkan ramai berdekah apabila dia memuat naik beberapa foto kahwin dengan menulis kapsyen lucu.

Peminat Kecewa Rita Rudaini Dan Azhan Rani Bernikah,Kongsi Gambar Detik2 Terindah !!
Peminat Kecewa Rita Rudaini Dan Azhan Rani Bernikah,Kongsi Gambar Detik2 Terindah !!



ARTIKEL MENARIK: Rashidi Ishak buat pengakuan apabila ditanya harapan untuk kembali bersama dengan bekas isterinya, warganet tak sangka dengan pengakuannya.


Pelakon berbakat ini bergambar bersama selebriti cantik, Rita Rudaini dan difahamkan ia merupakan babak dalam satu telemovie.
Bagaimanapun, Azhan menerima pelbagai komen setelah berkongsikan foto bersama Rita yang ada diantaranya mengatakan mereka sangat sesuai.

loading...


Pasti lakonan mereka akan menerima respon luar biasa, kedua pelakon legend ini juga tidak ketinggalan menerima komen seloroh daripada peminat selain foto itu juga menerima lebih 15 ribu tanda suka.
Sumber: Azhan Rani via HCL
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Biodata Azhan Rani

Biodata

1. Pemilik nama penuh, Azhan bin Abdul Rani. Dikenali sebagai Azhan Rani.
2. Lahir pada 24 Januari 1976 di Tanjung Karang, Selangor, Malaysia. Membesar di Kuala Kubu Bharu.
3. Kini berusia 43 tahun.
4. Anak kepada pasangan Abdul Rani Sabri dan Salmah Budin.
5. Bapanya meninggal dunia pada 21 Ogos 2016 di usia 71 tahun kerana mengalami sesak nafas.
6. Bergelar pelakon sejak tahun 2004.
7. Bakatnya dicungkil sebagai pelakon drama radio dengan sebanyak 100 buah drama radio sudah dibintanginya seperti Tuah Si Pandir, Kesetiaan Seorang Pahlawan, Istiqamah Sebuah Cinta dan Nilam Satria.
8. Kemunculannya di layar lebar menerusi filem Kotak, KL Zombi, Balada Pencinta, Aku Pilih Kamu, Kolumpo, Anak Jantan, Lelaki Harapan Dunia, Hantu Rumah Sakit Jiwa dan Kalla: Hidup Atau Mati.
9. Turut menghiasi kaca televisyen antaranya menerusi drama Sesuci Cinta Soffiya, Sumpah Orang Minyak, Spa Q, Ku Milikmu, Tower 13, Wasiat, Gemilang, Supermak, Mana Hilangnya Juwita, Budak Ijat, Dekatkan Jarak Kita, Halalkan Hati Yang Ku Curi, Nur, KL Gangster: Underworld, Mencari Qiblat dan Nur 2.
10. Termasuk telefilem Ego, 7 Hari Di Neraka, Teratak Shamsiah, Saloma, Spaghetti Masak Lodeh, Rindu Dari Pencipta, Aku Tak Marah, Psikopat, Kapur Kuning Buat Puteh, Hijrah Di Ufuk Senja, Kitab Sijjin, Apabila Terbit Fajar, Viral Alam Maya dan banyak lagi.
11. Pembabitannya dalam teater pula menerusi Lantai T. Pinkie pada 2004.
12. Meraih trofi kategori Antagonis Pilihan di Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2019 dan Pelakon Pembantu Terbaik di Anugerah Tribute P. Ramlee 2015.
13. Belum berumah tangga biarpun sudah berusia. Begitupun, ia tidak menjadi tekanan buatnya yang sibuk menggalas tanggungjawab menjaga ibu selepas pemergian bapanya ke rahmatullah.
14. Sahabat rapat kepada pelakon dan sutradara, Datuk Farid Kamil.

Sumber via Sinar Viral Network


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post