“Saya Langsung Tak Terima Lafaz Cerai Seperti ” – Lufya Omar mula dedah perkara ini

“Saya Langsung Tak Terima Lafaz Cerai Seperti ” – Lufya Omar mula dedah perkara ini

Memetik artikel Berita Harian, penyanyi Lufya Omar mengakui tidak pernah menerima sebarang lafaz cer3ai menerusi aplikasi Whatsapp seperti yang didakwa suami, Dr Che Muhammad Hafiz.

“Saya Langsung Tak Terima Lafaz Cerai Seperti ” – Lufya Omar mula dedah perkara ini
“Saya Langsung Tak Terima Lafaz Cerai Seperti ” – Lufya Omar mula dedah perkara ini

Malah, dia mengakui bingung dengan penjelasan suaminya kepada media sebelum ini yang menjelaskan dia sudah melafazkan c3erai ke atas isteri menerusi aplikasi berkenaan.

ARTIKEL MENARIK: Perkongsian Terbaru Yang Mengejutkan Dari Fasha Sandha Membuat Warganet Terkejuut Dan Sebaak



“Saya langsung tak terima lafaz c3erai seperti didakwanya dilakukan terhadap saya menerusi WhatsApp.
“Kalau dia ada memfailkan perce3raian, saya pasti ada menerima dokumen berkaitan,” katanya dipetik.
Dia turut memohon agar suami mengikut saluran yang betul dan melakukannya sebagai lelaki budiman.
“Saya terima ketentuan-Nya jika suami mahu menceraikan saya, tetapi biarlah menerusi saluran betul dan melakukannya sebagai lelaki budiman.
“Jika dia mengambil saya dengan cara baik, maka pulangkan dengan cara yang sama. Jangan cakap dia sudah melafazkan ce3rai menerusi WhatsApp.
loading...


“Dia kena fikir, dirinya mempunyai anak. Semua ini adalah untuk kebaikan dan hormatilah cara sepatutnya bagi melepaskan wanita yang kamu kahwini,” katanya.
Bintang Akademi Fantasia ini mendirikan rumah tangga pada 26 November 2016 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Laana Haura, yang kini berusia dua tahun.
Bintang Mahar Tanpa Cinta itu mendirikan rumah tangga dengan Hafiz pada 26 November 2016 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Laana Haura, yang kini berusia dua tahun.
Pergolakan rumah tangga mereka dihidu media pada Oktober tahun lalu hingga diperkatakan ramai, malah ada pihak mendakwa pasangan terbabit mahu berpi1sah. Namun, menerusi Instagram (IG), Lufya menjelaskan perkahwinan mereka masih utuh, selain meminta orang ramai tidak membuat spekulasi.
Beberapa hari lalu, rumah tangga pasangan ini kembali menjadi bualan apabila pelakon itu memuat naik status mendakwa suaminya tidak menjalankan tanggungjawab selepas tiga bulan berkahwin.
sumber: bharian via tubeviral
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post