“Dia berulang kali gelarkan anak saya bapok”- Wanita Kena Bayar Ganti Rugi Sebab Hina Anak Jasmin Hamid 

“Dia berulang kali gelarkan anak saya bapok”- Wanita Kena Bayar Ganti Rugi Sebab Hina Anak Jasmin Hamid 

Terlajak perahu boleh diundur terlajak bagi komen buruk padahnya.

“Dia berulang kali gelarkan anak saya bapok”- Wanita Kena Bayar Ganti Rugi Sebab Hina Anak Jasmin Hamid 
“Dia berulang kali gelarkan anak saya bapok”- Wanita Kena Bayar Ganti Rugi Sebab Hina Anak Jasmin Hamid 

Gara-gara mempersendakan fizikal anak angkat pelakon Jasmid Hamid, seorang wanita yang menghina anaknya ‘bapok’ itu terpaksa membayar ganti rugi terhadap perbuatannya itu.

ARTIKEL MENARIK: Pening Selepas Empat Bulan Tiada “J0B”, Nabil Mula Ceburi Bidang Perniagaan


Selesaikan diluar mahkamah

Sumber : mStar 


Perkara itu dijelaskan oleh peguam Nasser Yusof yang mewakili pihak Jasmin dalam tuntutan mohon maaf secara terbuka dalam satu sidang media serta secara lisan dan menarik semula tohmahan yang dilemparkan.

Nasser berkata, krisis itu diselesaikan di luar mahkamah dengan syarat dan terma tertentu selepas saman sivil dikeluarkan terhadapnya selain dia juga mengakui kesilapan dibuat.

Saya failkan saman sebab individu tersebut berulang kali menggelarkan anak saya ‘bapok’, jadi perkataan itu yang membuatkan saya mahu ambil tindakan undang-undang”

 Sumber : mStar

loading...

Lapor mStar, tujuan Jasmin membuat tindakan udang-undang kepada individu tersebut disebabkan hinaan ‘bapok’ terhadap anaknya itu dib uat ebrulang kali.

“Disebabkan perkataan itu juga, kehidupan anak saya menjadi terganggu dan dia menerima tohmahan daripada orang luar juga. Dia sangat terkesan dengan komen tersebut”

Tambahnya lagi, sebagai seorang ibu tiada siapa berhak untuk mencela fizikal anaknya bahkan orang lain sekalipun.

Sebelum ini Jasmin pernah membuat kenyataan bahawa dia akan mengemukakan saman sivil terhadap dua individu lain yang fitnah anaknya di laman sosial.

Kredit : Lobak Merah
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post