“Bercerai Itu Okey. Berpisah Itu Okey,”- Nasihat padu Wardina Safiyyah

“Bercerai Itu Okey. Berpisah Itu Okey,”- Nasihat padu Wardina Safiyyah

Lama tidak mendengar perkhabaran aktress dan pengacara serba boleh Wardina Safiyyah yang pernah popular dengan sitkom Spanar Jaya. Pelakon berdarah kacukan itu kini sudah menetap di Brisbane Australia. 

“Bercerai Itu Okey. Berpisah Itu Okey,”- Nasihat padu Wardina Safiyyah
“Bercerai Itu Okey. Berpisah Itu Okey,”- Nasihat padu Wardina Safiyyah

Walaupun jarang kelibatnya kelihatan di kaca televisyen, tetapi Wardina cukup aktif dalam di laman sosial.

ARTIKEL MENARIK: Selain Michael Ang, Rupanya 10 Selebriti Terkenal Tanah Air Ini Juga Telah Memeluk Islam Yang Ramai Tak Tahu


Bekas pelakon, Wardina Safiyyah atau nama sebenarnya Wardina Safiyyah Fadlullah Wilmot gemar memberikan nasihat dan mesej di laman media sosial Instagram miliknya.

Baru-baru ini, Wardina ada memberi nasihat mengenai isu penc3eraian yang sering dihadapi kepada setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga.

“Divorce is okay. Breaking up is okay. Starting over is okay. Moving on is okay. Being alone is okey. What is not okay is staying somewhere you’re not valued and appreciated.” Kongsi Wardina menerusi gambar yang dikongsinya.

Di samping itu, bekas pelakon berusia 40 tahun itu berkata pencer3aian dalam rumah tangga itu bukanlah satu penga2khiran hidup.



loading...

“No I’m not going through a divorce just in case. People do post stuff randomly. Not everything is about them. I’m not hinting anything about me Turn off your judgement radars and put aside your forecasting “talent”. Just reminding those going through tough times, yes it’s hard to start over but if you must you must… you’ll pull through eventually. Hugs xx,” tulisnya.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen bersetuju dengan kata-kata nasihat yang disampaikan oleh Wardina.Komen


Gambar Terbaru Wardina Safiyyah Sekeluarga, Netizen Puji Anak Sulung Cantik Macam Bondanya
Jelas terbayang keceriaan mereka sekeluarga menyambut Syawal di sana. Malah anak-anak yang dulunya kecil kini sudah besar panjang terutama dua anak daranya yang semakin dewasa.


Selain itu, followernya juga memuji kecantikan Wardina yang tidak dimamah usia dan kelihatan muda.

round_label Sangat cantik..kecantikan u langsung tak dimamah usia..anak anak yg semakin membesar juga mengikut kejelitaan bonda mereka..salam lebaran buat semua di sana

Kredit : Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post