Ditegur Pakai Tudung Tapi Muatnaik Status Lu cah, Shaheizy Sam Akhirnya Buka Mulut Tentang Isterinya

Ditegur Pakai Tudung Tapi Muatnaik Status Lu cah, Shaheizy Sam Akhirnya Buka Mulut Tentang Isterinya

Beberapa bulan lalu sebuah perkongsian gambar pelakon cantik Syatilla Melvin di Instagram beliau telah mendapat maklum balas neg4tif di kalangan netizen.

Ditegur Pakai Tudung Tapi Muatnaik Status Lu cah, Shaheizy Sam Akhirnya Buka Mulut Tentang Isterinya
Ditegur Pakai Tudung Tapi Muatnaik Status Lu cah, Shaheizy Sam Akhirnya Buka Mulut Tentang Isterinya

Ini kerana gambar tersebut di mana Sytilla dilihat memegang buah d4da adiknya, Syifa Melvin sambil menulis kapsyen yang agak luc4h.

ARTIKEL MENARIK:


Dalam pada itu, pelakon Shaheizy Sam menganggap gurauan berunsur luc4h oleh isterinya iaitu Syatilla Melvin sehingga mengundang kec4man netizen di laman sosial sebagai perkara biasa.
Malah Sam atau nama sebenarnya Shaheizy Sam Abdul Samad, 37, menyifatkan ia sebagai sesuatu yang istimewa kerana memahami isterinya itu berasal dari utara yang sememangnya terkenal dengan tingkah laku kas4r.
“ Saya anggap ia perkara biasa kerana dia adalah orang utara. Mereka adik-beradik kalau bergurau memang k4sar sikit.
“ Masa awal-awal saya kenal Tilla pun agak terkejut dengan gurauan dia. Tapi lama-kelamaan dah jadi biasa, mereka memang begitu.
“ Mungkin gurauan kasar itu dia belajar daripada saya juga,” katanya lagi.
Sam ditemui ketika Majlis Pelancaran Shaheizy Sam 20 Days Challenge di Jaya Shopping Centre, Petaling Jaya, Isnin malam.

loading...

Dalam pada itu, aktor filem Polis Evo ini turut menyangkal jika ada pihak yang beranggapan gurauan kas4r Syatilla akan membawa imej buruk terhadap keluarganya.
“ Kadang-kadang kita buat benda baik pun orang kec4m, orang tak suka. Dia (Syatilla) tak perlu nak memikirkan tentang orang sangat sebab mereka semua ada pendapat dan cara pemikiran masing-masing.
“ Apa pun kalau adik-beradik mereka sendiri faham dan menerima cara gurauan begitu, tiada apa yang patut dipersoalkan. Bagi saya, ok sahaja dia bergurau begitu. Tiada apa yang saya perlu control. Terus terang, Instagram pun saya tak tengok sangat.
“ Saya tak rasa gurauan kas4r mereka itu bawa imej bur0k sebab kalau nak ikutkan gurauan saya sendiri lebih kas4r dan terbuka berbanding mereka,” katanya.
Kapsyen dan foto yang dimuat naik Syatilla mengundang kecaman netizen.
Sebelum ini, tindakan Syatilla memuat naik gambar berbaur luc4h dengan memegang buah d4da adiknya iaitu Syifa Melvin mengundang pelbagai reaksi netizen.
Rata-rata mereka menyifatkan ia sebagai perbuatan mem4lukan yang dilakukan seseorang dengan imej bertudung dan beragama Islam lebih-lebih lagi pada bulan Syawal.
Lebih menarik perhatian netizen apabila kapsyen yang ditulis isteri kepada pelakon Shaheizy Sam pada gambar itu dianggap tidak senonoh dan menj1jikkan.
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Viral Network
Sumber: mstar via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post