Selepas Sebulan membesarkan anak tanpai suami, Ini yg terjadi kepada Bekas Isteri PU Abu

Selepas Sebulan membesarkan anak tanpai suami, Ini yg terjadi kepada Bekas Isteri PU Abu

Selepas Sebulan membesarkan anak tanpai suami, Ini yg terjadi kepada Bekas Isteri PU Abu

Selepas Sebulan membesarkan anak tanpai suami, Ini yg terjadi kepada Bekas Isteri PU Abu
Selepas Sebulan membesarkan anak tanpai suami, Ini yg terjadi kepada Bekas Isteri PU Abu

Bekas isteri PU Abu, Ain Afini berkongsi pengalaman menjaga anak lelakinya, Muhammad Adam Aysar.

ARTIKEL MENARIK: Undi 18 Tahun: Pelik Tidak Ramai Anak Seni Yang Bersuara. Ini reaksi Ben Amir


Menurut Ain, Adam seorang anak yang mudah dijaga sepanjang kelahirannya.
Selain itu, Ain turut berkongsi perasaannya sama ada untuk rehat bersama Adam ataupun menyelesaikan kerja rumah yang tertangguh.
“Hamboi suka sangat sengih masa tidur eh. So far alhamdulillah senang sangat umi jaga anak soleh ni.
“Tapi umi selalu dilemma bila Adam tidur, umi patut rehat sekali ke atau lipat kain yang dah menggunung tu? Rehat sekali macam lagi best. Eh eh,” tulisnya.
Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut ibu tunggal ini tidak lokek berkongsi pengalaman masing-masing.
“@wardah_1711: Mama saya pesan time anak tidur, kita tidur sekali. So mohon tidur ye.”
“@kiosk_syurgasehat: Banyakkan rehat ummi adam. Kain menggunung tu upah orang, @puabu.official yang bayar. Haruslah kan.”
“@kaayumanis25: Bila dalam pantang banyakkan rehat. Bila baby tidur kalau ada waktu berehat la sekali. Ambil masa untuk tidur. Sebab nanti bila dah habis pantang, time anak tidur la kita kena buat kerja rumah. Masa tu dah sihat kan. Semua nak kena buat sendiri.”
Terdahulu, PU Abu menc3eraikan Ain kerana bekas isterinya mendakwa dirinya tidak sanggup dimadukan dengan seorang janda berusia 24 tahun, dikenali sebagai Hana Azraa.
Ain mengundang simpati netizen apabila dia diceraikan suami ketika sedang sarat hamil tujuh bulan dan selamat melahirkan anaknya pada 7 Jun lalu.

loading...

“Cari Dekat Padang Mahsy4r” – PU Abu ang1in dengan Caprice

Selepas isteri PU Abu, Hana Azraa mengakui dia dan PU Abu kini sudah tidak lagi tinggal sebumbung dan dalam proses untuk bercerrai, ramai pihak terkejut dan memperkatakan mengenai sikap pendakwah bebas itu
Termasuklah penyanyi Caprice mengulas mengenai sikap PU Abu yang dikatakan tidak tahu nak kahwin menerusi video yang dimuat naik oleh Caprice di Instagram semalam.
Pelbagai kenyataan dan kec4man pedas dibuat Caprice yang secara langsung ditujukan khas kepada PU Abu.
“KITA DARIPADA PIHAK BAD BOYS NAK UCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA PU ABU KERANA ANDA BUAT BUDAK NAKAL SEPERTI KAMI NAMPAK BAIK. HALAL, BANG, CHOW.
“KITA ADA PU YANG TAK TAHU NAK KAHWIN. INI ADALAH BUKTI BAHAWA SEBENARNYA KITA BOLEH JADI B0DOH SERTA BUAT SILAP DAN KITA SEMUA GATAL,” – CAPRICE.
Kenyataan Caprice itu nampaknya tidak disenangi PU Abu apabila dia membuat penjelasan mengenainya menerusi video di laman media yang sama.
Menerusi video yang dimuat naik di Instagram semalam, Abu sekali lagi menafikan pengakuan yang dibuat isterinya, Hana.
“HUBUNGAN SAYA DENGAN ISTERI IAITU HANA AZRAA… KAMI BAIK-BAIK SAHAJA. KAMI OKEY, KAMI MASIH SUAMI ISTERI. KAMI MASIH TINGGAL SEBUMBUNG, BUKAN DUA BUMBUNG TAPI SATU BUMBUNG.
“JADI SPEKULASl BARU-BARU INI ADALAH KONFLIK KECIL YANG BERLAKU DI ANTARA KAMI. BIASALAH RUMAH TANGGA… SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGlGIT, INI KAN PULA KUSYEN DENGAN SOFA.
“SAYA HARAP NETIZEN DOA YANG BAIK-BAIK SUPAYA KAMI BOLEH HIDUP DALAM KEADAAN BAIK DAN HARMONI,” – PU ABU.
Menurut laporan mStar, belum lama selepas itu, Abu memadam video tersebut daripada akaunnya yang membuatkan tanda tanya kepada netizen.
“KEPADA SOMEONE (SESEORANG) ATAU SESIAPA SAHAJA YANG MUNGKIN TAK TAHU ASAL USUL CERITA A SAMPAI Z, LEBIH BAIK DIAM JANGAN ULAS ATAU KOMEN APA-APA.
“SEBAB KALAU KITA KOMEN FASAL BENDA TAK BETUL, IA BOLEH JADI Fl1TNAH DAN KALAU BETUL SEKALIPUN, IA JADI MENGUUMPAT. DARIPADA CAKAP TAK BAIK FASAL ORANG, LEBIH BAIK DIAM ATAU DOA YANG BAIK-BAIK TENTANG ORANG TU.
“SEBAB (DOS4A) KITA DENGAN TUHAN BOLEH MINTA AMPUN DENGANNYA TAPI KALAU (DOSA) DENGAN MANUSIA, KITA KENA CARI DIA DEKAT PADANG MAHSYA4R UNTUK MINTA MAAF DENGAN DIA. BANG, BANG, BANG…” – PU ABU.
Selain itu, PU Abu membidas semula kenyataan Caprice dan mengatakan jangan komen benda yang tak betul kerana ianya boleh menjadi fiitnah.
Walaupun di dalam video tersebut Abu tidak menyebut nama Caprice secara langsung, namun tagline “Bang, bang, bang” diketahui umum sering digunakan oleh Caprice.
p/s: Semoga kemelut yang melanda mereka dapat diselesaikan dengan baik
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami 

Sumber : Tehpanas via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post