Ini kenyataan terkini Syafie Naswip mengenai isu pvkuI bekas tunang

Ini kenyataan terkini Syafie Naswip mengenai isu pvkuI bekas tunang

Saat berita mengenai pelakon mence3derrakan bekas tunang tersebar di media sosial, wartawan mula meminta penjelasan dari tuan punya badan secara terus bagi mengetahui kisah yang sebenar.

Ini kenyataan terkini Syafie Naswip mengenai isu pvkuI bekas tunang
Ini kenyataan terkini Syafie Naswip mengenai isu pvkuI bekas tunang

Namun, saat dihubungi, pelakon tersebut yang sebelum ini bertindak mengunci mulut akhirnya mengeluarkan kenyataan:

ARTIKEL MENARIK: Mohd Safiey Ilias mengaku tidak b3rsalah cederrakan Baby Ara


“Maafkan  saya, minta rujuk segala pertanyaan kepada pengurus,” balas ringkas pelakon Syafie Naswip menerusi kiriman aplikasi WhatsApp.
Syafie, 27, dihubungi untuk mendapatkan penjelasan berita mengaitkan seorang pelakon lelaki yang ditahan polis di Serdang malam kelmarin berhubung laporan membeIasah bekas tunangnya kerana ditegur mengenai hubungan sejeniss.
Justeru, Harian Metro meneruskan usaha mendapatkan komen daripada pengurus kepada pengacara dan pelakon filem Mukhsin itu.
Pengurusnya, Badrul Hashim dihubungi turut memberi kerjasama dengan media menerusi jawapan sangat ringkas.
“Setakat ini, tidak ada apa yang perlu diperkatakan,” katanya.
Berdasarkan berita disiarkan Harian Metro, seorang pelakon lelaki dital4han selepas memb3eIasah bekas tunangnya berikutan marah apabila wanita itu memintanya menamatkan hubungan se3jenis dengan kenalannya pada 26 Jun lalu.
Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Ismadi Borhan berkata, pelakon lelaki berusia 27 tahun itu dikatakan datang ke rumah bekas tunangnya berusia 23 tahun di Taman Puncak Jalil, Seri Kembangan, Serdang, kira-kira 9 pagi hari kejadian.
“Bekas tunangnya yang juga pelakon mendakwwa dipaksa masuk ke dalam kereta sebelum suspek terus mem4ki wanita berkenaan menggunakan kata-kata kessat.
“Difahamkan pergaduhan itu berpunca daripada tindakan wanita berkenaan yang meminta svspek untuk tidak meneruskan hubungan sejenis dengan kenalannya,” katanya.

loading...

Ismadi berkata, svspek yang bengang dengan permintaan wanita itu kemudian bertindak mencekkik leher, menvmbuk muka, mencngkam mata serta menvmbuk mulut m4ngsa sehingga berdarrah.
Beliau berkata, pelakon tersebut ditahan selepas menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang untuk diambil keterangan, malam tadi.
“Hasil soal si4sat dilakukan, beliau mengaku memukuI mangs4. Bagaimanapun, svspek kemudian dibebaskan dengan jaminan polis selepas keterangannya diambil.
“Siassatan lanjut berhubung kes ini sedang dijalankan mengikut Seksyen 323 dan Seksyen 506 Kanun Kesksaan kerana mendatangkan kecderaan dengan sengaja dan melakukan ugvtan,” katanya.
Gara-Gara Didakwa Tuvmbuk Bekas Tunang, IG Syafie Naswip Dise3rang ‘T3entera Bawang’
Aktor Syafie Naswip menerima se3rangan komen ‘te3ntera bawang’ di laman Instagram (IG) miliknya gara-gara didakwa memb3elasah bekas tunangnya, pelakon Aishah Azman.
“Kalau betul dia yang be3lasah ex tunang, memang da@yus. Tak ada hak nak puvkul perempuan,” komen seorang netizen.
“Aku datang sebab nak baca komen. Seriuslah dia ni g**?” tanya seorang netizen.
“Oh nooo, why? I hope it’s not true because I have so much respect for you,” komen seorang netizen lagi.
“Aku rasa salah faham ni. Aku bukan nak backup mana-mana tapi maybe Syafie tak boleh control bila kena label camtu dengan tunang sendiri. Aishah pun sebab sayang, dia takut Syafie terjebak dengan benda tak elok,” kata seorang netizen mempertahankan pasangan itu.
Semoga diberi hidayah
“Kalau betul kamu g**, kembalilah ke pangkal jalan. Tinggalkan dunia songsang yang melalaikan. Semoga diberi hidayah,” ujar seorang netizen lagi memberikan nasihat.
Ada juga netizen yang mahu mencari kebenaran agar kedua-dua nama pelakon ini bersih daripada sebarang tuduhan.
Syafie menerusi laporan Gempak bertarikh 23 Julai menegaskan dia mengambil keputusan untuk memutuskan pertunangan kerana merasakan dugaan bertunang terlalu berat dan tidak mampu untuk meneruskannya.
Malah kata Syafie lagi, keputusan ini diambil bukan kerana sesiapa, tetapi atas persetujuan bersama.
Terdahulu Syafie dan Aishah bertunang pada satu majlis yang diadakan pada 7 April 2019 bertempat di Forest Valley Hall, Cheras.
Sumber : Harianmetro, astrogempak via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post