Akhirnya rakaman ‘aksi’ Haziq dari CCTV sebuah hotel di Sandakan pula tersebar

Akhirnya rakaman ‘aksi’ Haziq dari CCTV sebuah hotel di Sandakan pula tersebar

KUALA LUMPUR: K0omplot pembikinan video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dipercayai diambil dari sebuah hotel di Sandakan, Sabah, bukti wujud konspi1rasi untuk menja@tuhkan Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed A@zmin Ali.

Akhirnya rakaman ‘aksi’ Haziq dari CCTV sebuah hotel di Sandakan pula tersebar
Akhirnya rakaman ‘aksi’ Haziq dari CCTV sebuah hotel di Sandakan pula tersebar

Berdasarkan satu rakaman CCTV yang diedit itu, ia memaparkan pergerakan b3ekas Ketua AMK Santubong, Haziq Abdullah Abdul Rashid dan Setiausaha Politik Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Muhammad Hilman Idham, sebelum dimuat naik di laman Youtube, hari ini.

ARTIKEL MENARIK: Selepas rakaman CCTV hotel tersebar, SU P0litik Azmin dedah apa yg berlaku


Individu yang memuat naik video itu menerusi akaun Youtube menggunakan nama Rahim Jaafar.
Hilman yang kini berada di Vienna, Austria berkata, peny3ebaran video berkenaan jelas menunjukkan wujud motif konspi1rasi untuk menj@atuhkan kredibiliti dan imej Mohamed Azmin sebagai seorang menteri dan juga ahli politik disegani.
“Video CCTV yang dide3dahkan hanya membuktikan ada kompl1ot politik untuk j@atuhkan A@zmin, sementara video asal dan CCTV yang dide3dahkan hanya menimbulkan lebih banyak keraguan.
“Malah t1indakan pihak tidak bertanggungjawab ini menge3dit video berkenaan dilihat cuba mewujudkan persoalan kepada masyarakat, meskipun mereka gagal membVuktikan itu adalah Azmin Ali,” katanya ketika dihubungi sebentar tadi.
Hilman yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Gombak Setia berkata, ti1ndakan itu jelas membuktikan bahawa terdapat cubaan untuk menaikkan ‘seseorang’.
“Setakat ini pihak polis masih menjalankan siasatan dan pihak tidak bertanggungjawab ini seolah-olah tidak sabar untuk terus menghVukum Datuk Seri Azmin.
Berikut sedutan rakaman penampkan individu yang dipercayai Haziq dalam Rakaman CCTV Hotel Four Points Sandakan, Sabah 11 Mei 2019
Video Player
00:00
00:07

“Perkara ini adalah serius dan Datuk Seri Azmin juga sebelum ini sudah berkali-kali menafikan dia adalah individu dalam tiga siri video luVcah huVbungan sej3enis yang tersebar sejak 11 Jun lalu.

loading...

Katanya, Azmin juga turut meminta orang ramai untuk memberi ruang kepada Unit Siasatan Jenayah Terkelas (USJT), Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman, dalam menjalankan si1asatan sehinggalah keputusannya diumumkan kelak.
“Sebaik Haziq menga@kui dia adalah individu dalam rakaman v1ideo luvcah berkenaan, ia membuktikan ada pihak tertentu di belakangnya berkomplot memfi1tnah untuk menja@tuhkan Azmin,” katanya.
P/S: Semoga kemelut p0l1tik yang melanda tanah air ini dapat diselesaikan dengan kadar segera. Kerana ia boleh menimbulkan satu persekitaran yang tidak sihat, terutama kepada generasi muda
Apa kata anda? Kongsikan bersma kami
Kredit : tubeviral.bbn.my
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post