Selepas Iibas samurai, ini yang dilakukan oleh svspek di stesen minyak. Memang kantoi habis

Selepas Iibas samurai, ini yang dilakukan oleh svspek di stesen minyak. Memang kantoi habis

(Video) Svspek Iibas samurai, CURl kereta Honda Civic & rokok di BHP! Kant0i guna no plat palsu.

Selepas Iibas samurai, ini yang dilakukan oleh svspek di stesen minyak. Memang kantoi habis
Selepas Iibas samurai, ini yang dilakukan oleh svspek di stesen minyak. Memang kantoi habis

Susulan kejadian buIi jalanan yang berlaku semalam oleh dua svspek bersnjatakan parrang di Lebuhraya Pasir Gudang, Johor Bahru, m4ngsa telah membuat laporan polis.

ARTIKEL MENARIK: Selepas tular rakaman pemandu Honda tunjuk isyarat lvcah, se3rang guna parang. Ini sebenarnya yg berlaku sebelum ke3jadian


Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Khalil Kader Mohd berkata, pemilik kenderaan yang cerminnya dihenttak dengan parrang telah membuat laporan polis semalam.
Dua lelaki berlagak sa4mseng apabila mengugut pemandu sebuah kereta dengan menggunakan se3njata ta4jam dipercayai parang dalam ke3jadian di Jalan Firma susur memasuki Lebuh Raya Pasir Gudang di sini petang semalam.
Satu video yang dirakam menerusi dashcam berdurasi satu minit 24 saat tular di laman sosial sejak semalam menunjukkan sebuah kereta Honda Civic berwarna biru cuba memotong kereta m4angsa.
Ini sebenarnya yg berlaku sebelum ke3jadian
Ketika kejadian kenderaan bergerak perlahan ekoran susur memasuki ke Lebuh Raya Pasir Gudang menghala ke Iskandar Puteri sesak.
Sejurus dapat memotong pemandu kereta Honda Civic tiba-tiba memberhentikan kenderaannya sebelum dua lelaki keluar memarahi mangsa selain menunjukkan isyarat luvcah.
Kedua-dua lelaki itu kelihatan memasuki kereta sebelum bergerak namun mereka memberhentikan kereta sekali lagi dan pemandu keluar menyerang kereta mangsa dengan menghe3ntak cermin kereta menggunakan parang.
Kejadian itu dipercayai ekoran tidak berpuas hati berikutan tidak diberi ruang untuk memotong dalam keadaan jalan sesak.
Berdasarkan komen netizen yang membuat semakan ke atas nombor pendaftaran kereta dinaiki sa4mseng jalanan itu mendapati Honda Civic mempunyai empat saman kesalahan trafik.
Bertindak di atas laporan itu, pihak polis kini sedang menyiassat dan membuuru dua svspek terbabit.
“Kita ambil maklum berhubung kejadian itu dan polis JBS sedang menjalankan siasatan kerana tindakan suspek adalah buli jalanan. Kita yakin akan dapat mengesan suspek dalam masa terdekat,” katanya.

loading...

CURl KERETA DARI JURUJUAL KERETA
Sementara itu, viral pula Iaporan polis mengenai kereta yang dinaiki svspek merupakan kereta yang dicueri dari sebuah syarikat jual kereta terpakai di Jalan Kebun Teh, Johor Bahru.
Berdasarkan laporan polis yang dibuat oleh jurujual kereta, svspek telah datang bertanya mengenai Honda Civic tersebut sebelum mahu memandu ujinya.
Ketika sedang dipandu uji, jurujual yang turut berada dalam kereta itu menyedari mereka diekori sebuah kereta Grand Livina yang dinaiki empat lelaki yang dipercayai rakan svspek.
Svspek kemudian memberhentikan kenderaan itu dan meminta jurujual berkenaan mengambil rokok di Grand Livina. Namun dia enggan berbuat demikian menyebabkan svspek berrang lalu menvmbuk m4ngsa dan ditolak keluar dari kereta sebelum memecuut laju meninggalkan tempat kejadian.
M4ngsa yang mengalami kecderaan ringan kemudian membuat laporan polis untuk tindakan lanjut.
CURl ROKOK DI BHP
Tidak beberapa lama selepas itu, viraI pula video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang menunjukkan svspek menaiki kenderaan sama, diKaporkan mencurri rokok di sebuah stesen minyak di Jalan Tampoi, dipercayai berlaku sebelum kejadian uguutan melibatkan parrang.
“Pakai Honda tapi mencurri rokok pun tak mampu nak beli. Jaga-jaga semua, kes berlaku di BHP Jalan Tampoi. Viralkan,” tulis Fazli Ayie.

Sumber ; Thereporter via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post