Selepas Bergelar Duda Hot, Ini Fakta Paling Gempak Bekas Suami Datuk A.Aida, Pelakon Ariff Aziz

Selepas Bergelar Duda Hot, Ini Fakta Paling Gempak Bekas Suami Datuk A.Aida, Pelakon Ariff Aziz

Penerbit Datuk A. Aida sebelum ini mengumumkan perc3raiannya dengan Ariff Aziz, 30, pada 25 April lalu . “Penjelasan telah dibuat oleh peguam saya dan seperti yang dinyatakan, pada 25 April saya telah berc3rai. Cuma apa yang boleh saya cakap, jodoh a@jal itu adalah rahsia Allah.

Selepas Bergelar Duda Hot, Ini Fakta Paling Gempak Bekas Suami Datuk A.Aida, Pelakon Ariff Aziz
Selepas Bergelar Duda Hot, Ini Fakta Paling Gempak Bekas Suami Datuk A.Aida, Pelakon Ariff Aziz

“Saya minta kalian untuk mendokan yang baik-baik sahajalah,” katanya pada sidang media berkenaan.

ARTIKEL MENARIK: Selepas A.Aida dan Sam Bunkface, kini giliran artis ini pula umum b3rcerai


Jelasnya, tiada siapa yang mendirikan rumah tangga untuk berp1isah.
“Macam yang saya beritahu sebelum ini, jodoh dan ajal itu rahsia Allah. Siapa yang nak kahwin untuk berce3rai-berai. Tapi itulah sampai di situ sahaja jodoh kita, saya reda dan tawakal.
“Punca itu biarlah. Bila berlaku sesuatu perce3raian, maknanya tiada jodoh.
“Bila terjadinya perceraian, maknanya ada masalah. Jadi bila saya rasa sudah tidak mampu lagi untuk bersama dengannya saya berjumpa dengan peguam dan berbincang.
“Seperti yang ditanyakan, pada 4 April saya failkan ce3rai, minta kebenaran untuk berpisah secara baik,” katanya yang turut mengakui tidak lagi berhubung dengan be3kas suami sejak berpisah secara rasmi.

loading...

Punca Perpisahan
Ditanya adakah sikap bekas suami hingga menyebabkan perpisahan ini berlaku, Aida tidak mahu mengulas lanjut mengenai hal berkenaan.
“Lumrah manusia bila bercinta semuanya wangi. Bila berlaku perpisahan, macam-macamlah. Jadi biarlah rahsia.
“Cuma saya buat sidang media untuk menjelaskan spekluasi yang banyak tanya mengenai status saya. Untuk elak fitnah dan saya pun penat dan rasanya lebih baik saya umumkan saja.
“Kalau boleh saya nak sorok saja, tapi tidak boleh sebab masyarakat asyik bertanya. jadi saya jelaskanlah,” kongsi Aida yang merakamkan rasa syukur kerana anak-anak menjadi penguat semangat dalam mengharungi ujian hidup.
Pada masa sama, A.Aida turut menjelaskan perpisahan yang berlaku juga tiada kaitan dengan orang ketiga.
Difahamkan, keduanya mulai rapat ketika Ariff menjayakan beberapa projek drama di bawah produksi A Aida sekitar 2015, namun hubungan kian i1ntim sejak awal tahun lalu.
8 Fakta Paling Gempak Bekas Suami Datuk A.Aida, Pelakon Ariff Aziz
Pelakon tampan, Ariff Aziz tiba-tiba menjadi perbualan hangat apabila mahligai cinta yang dibina bersama seorang penerbit, Datuk A.Aida.
Pasangan ini akhirnya berpisah selepas melayari bahtera perkahwinan bersama kira-kira 10 bulan lalu.
Mungkin ada yang tidak mengenali dengan pelakon Ariff Aziz, jadi jom lihat 8 fakta menarik mengenainya.
1. Nama lengkapnya ialah Wan Izma Ariff Bin Abd Aziz berasal dari Kuala Lumpur, dilahirkan pada 12 April 1989.
2.Ariff mendapat pendidikan awal di Sekolah Menengah Kebangsaan Aminuddin Baki, Kuala Lumpur dan kemudian melanjutkan pengajian di Universiti Terbuka Malaysia dalam bidang Sarjana Muda IT dan Multimedia.
3.Memiliki ketinggian 184cm membuatkan pelakon ini turut aktif dalam bidang peragaan dan lakonan.
4. Sebelum aktif seni, Ariff juga pernah bergelar finalis Pencarian Lelaki Maskulin 2013/2014, anjuran Majalah Maskulin.
5. Antara drama terawal yang dibintanginya ialah sebuah drama bersiri Kerambit terbitan tahun 2015.
6. Pada tahun 2017, nama Ariff semakin dikenali oleh peminat apabila dia membintangi sebuah drama Misteri Wan Peah yang ditayangkan di TV3.
7. Difahamkan, Ariff pernah terlibat dalam projek bersama Harris Baba, Daniel Lim Santoso dan juga Neal Bainz dalam sebuah kumpulan band bernama Carla di bawah naungan penyanyi Awi Rafael.
8. Diijabkabulkan bersama seorang penerbit terkenal, Datuk A.Aida pada 21 Julai 2018. Namun jodoh mereka tidak panjang mereka bercerai dengan talak satu, 25 April lalu.
Janda is awesome! Memegang status janda untuk kali ke-4, jom dengar luahan hati penerbit Datuk A Aida…
Video Player
00:00
01:10

Sumber : Carian Google via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post