Polis Dedah Punca Kejadian Penerbit Filem Terkenal Tanahair Mavt DiIanggar.. Memamg tak sangka

Polis Dedah Punca Kejadian Penerbit Filem Terkenal Tanahair Mavt DiIanggar.. Memamg tak sangka

Penerbit filem m4ut selepas dilangg4r van ketika menukar tayar kenderaan miliknya yang pancit di Jalan Kuching berdekatan Bulatan Segambut, Kuala Lumpur, hari ini.

Polis Dedah Punca Kejadian Penerbit Filem Terkenal Tanahair Mavt DiIanggar.. Memamg tak sangka
Polis Dedah Punca Kejadian Penerbit Filem Terkenal Tanahair Mavt DiIanggar.. Memamg tak sangka

Dalam kejadian 4.20 pagi itu, Mokhairul Shamsul Mokhtar, 46, disahkan men1nggal dunia di lokasi kejadian akibat par4h di kepala.

ARTIKEL MENARIK: Syarikat Dnars di kunjungi PERKES. Rupanya ini yg di lakukan oleh Allahy4rham Faziani berkenaan kebajikan pekerja


Mokhairul Shamsul atau lebih dikenali sebagai Asey adalah pemilik produksi DA Motion Media dan menerbitkan filem seram, Jodoh Syaiitan.

Filem sulung beliau itu dijangka menjengah pawagam pada tahun hadapan, selain penggambaran filem Mama, yang sudah memasuki fasa terakhir untuk disiapkan.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Zulkifli Yahya berkata, kem4langan menimpa Mokhairul Shamsul berlaku membabitkan dua kenderaan dari arah pusat bandar menghala ke Segambut.

Beliau berkata, kejadian berlaku apabila mngsa yang memandu kenderaan pacuan empat roda model Jip Land Cruiser berhenti di lorong kiri jalan untuk menukar tayar belakang sebelah kanan yang pancit.

Menurutnya, lokasi kejadian tidak mempunyai lorong kecmasan dan mngsa dipercayai keluar dari kenderaan untuk menukar tayar belakang dengan memasang lampu isyarat kecemasan.

Jip model Toyota Allahyarham Mokhairul yang kempis

Namun, katanya, mngsa didapati tidak meletakkan kon atau papan tanda amaran di belakang kenderaan berkenaan.

loading...

“ Ketika itu mngsa hanya memasang lampu kec3masan dan tidak meletakkan sebarang kon atau papan tanda amaran di belakang kenderaannya yang diberhentikan di bahu kiri jalan utama itu.
“ Tiba-tiba sebuah kenderaan van Ford Spectron berwarna perak yang dipandu seorang penjual buah-buahan berusia 47 tahun melalui lorong yang sama terkejut melihat kelibat mngsa pada jaraknya yang begitu dekat.
“ Peniaga yang berasal dari Taman Seri Kembangan itu telah mengelak ke arah kanan kenderaan mngsa menyebabkan Mokhairul yang berada di belakang sisi kanan terperanjat dan berundur ke belakang kenderaan menyebabkan dia dilangg4r van tersebut,”
katanya dalam kenyataan hari ini.
“ Susulan itu, pemandu van terbabit cuba mengelak ke kanan dan menyebabkan mngsa terperanjat serta mengundur ke belakang mengakibatkan dia dilangg4r van berkenaan,” katanya menerusi satu kenyataan hari ini.
Allahyarham Datuk Mokhairul Shamsul Mokhtar itu dikatakan dalam proses menerbitkan filem Mama dan Jodoh Syaitan itu m4ut akibat par4h dalam kem4langan di Jalan Kuching berhampiran bulatan Segambut selepas diremp0h kenderaan lain.
p/s: Semoga aarwah ditenpatkan di kalangan orang2 yang beriman. Al Fatihah
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. 
Sumber: hmetro via AsiaKini via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post