Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella, Tapi Ramai Keccam Soalan Neelofa Ini

Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella, Tapi Ramai Keccam Soalan Neelofa Ini

Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella, Tapi Ramai Keccam Soalan Neelofa Ini

Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella, Tapi Ramai Keccam Soalan Neelofa Ini
Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella, Tapi Ramai Keccam Soalan Neelofa Ini

Sebut sahaja nama Bella Astillah, pasti ramai yang mengenangkan kisah pergolakan rumah tangganya bersama penyanyi Aliff Aziz, yang telah beberapa kali berlaku cuurang sehingga membawa kepada pencerraian.

ARTIKEL MENARIK: Fasha Sandha kongsi saat diumumkan hamil.Rupanya ini usia kandungan Fasha



Sungguhpun begitu, Bella yang kini bergelar ibu tunggal dilihat sangat tenang dan tidak menjadikan dugaan yang dihadapi pemattah semangat untuk meneruskan kehidupan dan kerjayanya dalam bidang seni.
Baru-baru ini Bella dan anaknya Ayden, telah dijemput ke set rancangan temubual MeleTop sebagai tetamu khas bagi berkongsi perancangan masa depan selepas berpisah dengan Aliff.

loading...

Masih lagi tidak boleh lari dengan kes mengenai bekas suaminya, Bella telah disoal Neelofa mengenai isu kecurangan Aliff yang membuatkan ibu muda itu hampir tidak menjawab soalan tersebut.
“KALAU DIBERI PELUANG UNTUK PATAH BALIK MASA, APA YANG BELLA BUAT MASA FIRST TIME DIA CVRANG TU…” – NEELOFA
Jawapan tulus Bella:
“Ermm nak cakap pun susah, benda pun dah jadi..Bila fikir nak putar masa pun ermm.. ”  kelihatan Bella serbasalah sambil memegang anaknya. 
Neelofa turut bertanya, jika perkara yang sama terjadi kepada orang lain, apa pesanan Bella. Dalam nada yang tenang, beliau meminta cuba bersabar
” Biarlah orang nak kata apa pun. Kita nak pertahankan rumahtangga. Sebab lain orang, lain tahap kesabaran…”
Jawapan beliau penuh dengan kata-kata positif. Terbaik Bella. Semoga terus tabah menghadapi dugaan!
Neelofa cuba “korek” cerita dari Bella Astillah, tapi…
Saya tak benci dia, sayang itu masih ada – Bella Astillah
Hanya satu perkataan yang mampu menggambarkan perasaan Bella Astillah sekarang setelah dia secara sah bercerai dengan pelakon dan penyanyi, Alif Aziz.
Namun, dia sebolehnya tidak mahu kelihatan sedih dan hanya menyimpan rasa membungkam di dalam hati demi anaknya yang tersayang, Ayden.
Jelas Bella, apa yang masyarakat nampak hanyalah secebis rasa hati yang dia pilih untuk tatapan semua, namun di dalam hati hanya tuhan yang tahu.
“Saya tak mahu Ayden nampak kesedihan ini, biar dia nampak ibunya seorang yang kuat dan sentiasa gembira dalam hidup.
“Tapi siapa tahu, saya di rumah bagaimana. Perpisahan ini bukan sesuatu yang saya pernah fikirkan. Siapa mahu runtuhkan masjid yang dibina?
“Saya sebolehnya mahu menyelamatkan rumah tangga, tetapi ini semua takdir. Saya yakin, ini adalah peluang untuk Aliff dan saya memperbaiki diri kami,” katanya kepafa MHE TV.
Aliff menceraikan isterinya, Bella atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah semalam.
Dalam pada itu, Bella tidak dapat menafikan perasaan sayang masih ada di dalam hatinya untuk Aliff namun, itu tidak menghalangnya meneruskan perceraian ini.
“Tipulah kalau tak sayang. Enam tahun kami bersama tapi saya perlu ketepikan semua itu dan teruskan kehidupan bersama Ayden.
“Untuk Aliff, saya doakan semoga awak mendapat kehidupan yang lebih baik. Jaga ibu dan bapa awak. Semoga kita sama-sama menjadi insan yang lebih baik di masa akan datang,” katanya. – UTUSAN ONLINE
Sumber: Ohmymedia, iluminasi.com/ via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post