Terkejut TMJ Bila Gaya Free Kick Isteri Dia Sebijik Macam Pemain Bola Sepak Australia Dan Tiba Tiba TMJ Menjerit

Terkejut TMJ Bila Gaya Free Kick Isteri Dia Sebijik Macam Pemain Bola Sepak Australia Dan Tiba Tiba TMJ Menjerit

Terkejut TMJ Bila Gaya Free Kick Isteri Dia Sebijik Macam Pemain Bola Sepak Australia Dan Tiba Tiba TMJ Menjerit

Terkejut TMJ Bila Gaya Free Kick Isteri Dia Sebijik Macam Pemain Bola Sepak Australia Dan Tiba Tiba TMJ Menjerit
Terkejut TMJ Bila Gaya Free Kick Isteri Dia Sebijik Macam Pemain Bola Sepak Australia Dan Tiba Tiba TMJ Menjerit

Skrol ke bawah untuk lihat video
Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim sememangnya terkenal dengan sikap ramah beliau yang dekat di hati rakyat.
Pendekatan terkini beliau dengan sering berkongsi apa sahaja sama ada gambar atau video di laman sosial terutama aktiviti peribadi menjadikan beliau lebih disayangi oleh semua terutama rakyat negeri Johor.

ARTIKEL MENARIK: Buat Tiktok Ketika Isteri Beribadat, PU Syed Menegur Aliff Syukri. Tapi Ini Pula Respond Aliff


Jika sebelum ini, setiap perkongsian video atau gambar pasti akan mendapat perhatian bukan sahaja peminat di Johor beliau malah juga dari negeri lain.
Jika tidak berkongsi video atau gambar ‘selfie’ bersama isteri, Che Puan Khaleeda, pasti beliau akan berkongsi video telatah anak-anaknya yang comel itu.

Terbaru TMJ telah memuat naik sebuah video di Instagram milik beliau yang sekali lagi mencuri perhatian ramai.

” Sam Kerr”, begitulah kapsyen TMJ apabila berkongsi sebuah video di mana isteri beliau iaitu YM Che Puan Khaleeda sedang melakukan aksi sepakan percuma.
Sebelum itu, mengikut carian admin, difahamkan Sam Kerr merujuk kepada Samantha May Kerr iaitu pemain bola sepak Australia yang memainkan peranan untuk pasukan bola sepak kebangsaan wanita Australia.
Sam Kerr juga menyertai pasukan Perth Glory dalam Liga W Australia, dan Chicago Red Stars di Liga Bola Sepak Kebangsaan Wanita Amerika Syarikat. Pada musim 2017, dia adalah penjaring utama sepanjang masa di NWSL.
Jelas sekali TMJ cuba menyamakan gaya sepakan isteri tersayangnya itu seperti pemain wanita terkenal dari Australia itu.
Apa yang menarik sebenarnya bukan aksi itu semata-mata, namun ia lebih kepada perkongsian gaya hidup seorang putera raja dan isteri yang selesa menjalani kehidupan sama seperti orang biasa.
Malah dalam video itu juga menunjukkan, selamba jer dorang main bola dalam rumah tanpa risau terkena cermin atau barangan rumah lain.
Kena pulak, jika lihat dari gaya sepakan Che Puan Khaleeda tu, bukan main kencang lagi tu.. Kalau kena cermin mau berderaiii hahaha.
”Tuanku sultan tak marah ker main bola dalam rumah.. kalau patik Di rumah macam ni alamatnya tak balik rumah hehehehe mmg kena libas ngan org tua”
Begitulah komen seorang netizen yang mencuit hati.

Selain itu, kedengaran juga suara seakan suara TMJ yang sakan ketawa sebaik isterinya menendang bola itu. ” Golllll..” jerit beliau disusuli gelak ketawa berdekah-dekah.
Rata-rata netizen terhibur dengan aksi Che Puan Khaleeda yang dianggap comel dan kelakar. Tak kurang juga yang memuji gaya sepakan ibarat seorang pemain professional.
” @ymchepuankhaleeda Tengok cara & gaya sepakan bola pun dah tahu pandai main bola”, komen seorang pengikut beliau.

Jom baca apa komen netizen di bawah;

1) n.a.h.m.y@zacerfan @fatihatulquran .. look here..both so sporting.. perghh padu tu ym che puan blh joint jdt
2) sy4fiq_wahab Tudiaaa… padu bola tuh pergii… kalau kena perut boleh senak dibuatnya  designated set piece taker tunku.
3) rhnit power @ymchepuankhaleeda, @hrhcrownprinceofjohor tunku never give chance..padu betoll haha
4) rhnitaI keep on watching again n again so funny la. Dah boleh buat padang dalam rumah, Mak cik steady bossku hahaha @hrhcrownprinceofjohor
5) anan_84 Tuanku sultan tak marah ker main bola Dalam rumah.. kalau patik Di rumah macam ni alamatnya tak balik rumah hehehehe mmg kena libas ngan org tua
6) aimanfauhana Terbaik Punya Freekick, Perghhhh padu rembat hahaha bola lencong tu padu Freekick specialist ni
7) therealcikdatyn_fatinmua Ni kalau I sepak bola macam tu dalam rumah. confirm layangan Periuk kesayangan mama menghentam kepala package kena luku dengan ayah
8) norlailemohdnor @ymchepuankhaleeda suka sangat tengok gaya CPK…semoga Allah sentiasa melindungi n merahmati kehidupan CPK bersama TMJ dan puteraputri. Aamiin
9) fusuy_00 Beraninye rembat bola gitu aq dlu rembat gitu laa dlm rumohh,malangnya,lantai yg aku rembat,mendapatt
10) amyrayeesha @charles_petruli_x it’s should be any issue, ruang luas. the main point is her style. superb!
11) nnantxshx Terbaik la @ymchepuankhaleeda Tengok cara & gaya sepakan bola pun dah tahu pandai main bola
12) zaidatulafiza_kaPeerrgghh.. hahahaha.. terhibur hati saya yang sedang bersedih ni tengok skill @ymchepuankhaleeda .. tajam sungguh sepakan itu
13) hmznafnd_hahaha time kecik duluh rajin main cmni kt umah. tingkap pon dh muak dh asyik pecah je hahaa
14) izfa.tuminDasatla @ymchepuankhaleeda. Padu tendangan tu. Saya kalau main bola dalam uma da kene perambat ngan mak saya da hahahhaaa
15) ayuhjohorbangkitjohorPower! Suami isteri power main bola! Kagum sangat ni Tunku! Makin power lah JDT lepas ni! Jealousnya Tunku dapat isteri awesome macam ni!
Sila lihat video di bawah:
Sumber: IG hrhcrownprinceofjohor via TWdaily video
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post