Nampak Memang Kasihan Tapi Apa Yang Suami Dia Dah Buat Isteri Dia Tidak Akan Memaafkan

Nampak Memang Kasihan Tapi Apa Yang Suami Dia Dah Buat Isteri Dia Tidak Akan Memaafkan

Nampak Memang Kasihan Tapi Apa Yang Suami Dia Dah Buat Isteri Dia Tidak Akan Memaafkan

Nampak Memang Kasihan Tapi Apa Yang Suami Dia Dah Buat Isteri Dia Tidak Akan Memaafkan
Nampak Memang Kasihan Tapi Apa Yang Suami Dia Dah Buat Isteri Dia Tidak Akan Memaafkan

Kesabaran seseorang pasti ada batasnya, isteri mana yang tak hilang sabar jika mempunyai suami kaki pukul, tak beri nafkah jika sudah diberi peluang berkali-kali.

Jalan terakhir adalah menuntut cerai daripada pihak berkuasa, itu maknanya pintu hati isteri memang dah tertutup, tak ada gunanya nak sujud merayu macam dalam video ni.

Menyesal kemudian hari tak guna dah

ARTIKEL MENARIK: Tuan Speaker Nasihat Hannah Yeoh Jangan Basuh Baju Waktu Malam Dan Ini Jawapan Hannah Yeoh Yang Buat Semua Ahli Parlimen Ketawa



Berdasarkan permerhatian admin, video berdurasi 5 minit 26 saat yang di kongsikan oleh Norima Khalid ini kelihatan berlaku seperti di Indonesia.

Video yang memaparkan suami merayu sampai menangis agar cerai dibatalkanitu disaksikan oleh orang awam, ada yang sebak dan ada yang tahan gelak melihat karenah pasangan ini.


Berdasarkan apa yang dikatakan oleh Norima, si suami ini seorang kaki pukul.
“Seorang lelaki Menangis Sujud,di hadapan istrinya,memohon agar membatalkan perceraiannya
#Prihatin
Sedih jugak tengok tapi tu lah.. Suka pukul isteri.. Nafkah xbagi.. Mana ade isteri yang tahan.. Hati perempuan ni klau lembut selembut2 nye. Tapi kalau dh keras.. Sujud ke apa.. Xkan dapat boleh lembut kan balik.. 
Hargai isteri
Jangan meyesal kemudian hari takda guna dah”
Bahkan dia juga tak berikan nafkah kepada isterinya. Rata-rata netizen menegaskan bahaw tangisan lelaki ini hanya dusta semata-mata.

Jangan percaya -Netizen





Dalam masa yang sama ada juga yang berkongsikan mereka lalui pengalaman yang sama, ada seorang lelaki menceritakan dia faham perasaan lelaki tersebut kerana dia sendiri pernha begitu.
Paling sebak, ada yang ceritakan pengalamannya oleh arwah ibu bapa mereka sendiri dan ada juga wanita yang pernah mempunyai suami kaki pukul.

Arwah mak selalu kena pukul dengan arwah ayah



“Aku besarkan anak aku bukan untuk kau belasah dia” – Video Bapa ‘Rembat’ Menantu Kaki Pukul Di Sarawak

Video Penuh Ada Di Bawah
Bapa manalah yang tak sakit hati apabila melihat anak perempuannya dipkul oleh suami. Dijaga dan dibesarkan dengan baik sejak dari lahir, dipergunakan jadi tempat lepas g3ram setelah ‘diberikan ke tangan orang lain’.
Memang patut pun menantu ‘kaki pkul bini’ ini kena ajar dengan bapa mertuanya. Itu yang terjadi dalam video yang tular di media sosial baru-baru ini dimana menantu dipkul oleh bapa mertua sampai mulut dan hidung berdrh.

“Aku besarkan anak aku bukan untuk kau blsah dia” – Video Bapa ‘Rmbat’ Menantu Kaki Pkul Di Sarawak


Video Player
00:00
05:38

Berdasarkan video yang berdurasi 5 minit 38 saat itu, dia terus memarahi lelaki muda itu sambil berkata:,
Adakah aku besarkan anak perempuan aku dari kecil sehingga orang dewasa hanya untuk kau pkulnya?
Aku dah banyak kali beri amaran kepada kau, aku membenarkan anak perempuan aku berkahwin tetapi kau memperlakukannya seperti ini! “
Berang dengan perangai menantu, si bapa bertekad untuk ‘ajar’ dengan merontan, memkul dan menndangnya menentu lelakinya di tempat umum. Bagaimanapun menantunya tidak membalas apa-apa dan hanya cuba melindungi dirinya dengan tangan

Sumber : Facebook


Kalau mak bapak kau tak ajar, biar aku yang ajar kau.


Berdasarkan video tersebut, bapa mertua itu juga naik angin kerana menantu abaikan tanggungjawabnya sebagai ketua keluarga sambil berkata :
“Nak minta maaf dengan aku? Masa kau pkul anak aku ada kau minta maaf dengan dia? Kau ingat aku nak biarkan macam tu je? 
Kau tahu tak apa yang dah buat ni? Nampak macam kau memang tak takut dengan aku eh! Kalau macam tu bangun, pkul aku sekarang!”
Kemudian, ada seseorang pass rotan tebal kepada bapa mertua tersebut. Dengan kemrhan yang membuak-buak dia terus libas menantunya.
Difahamkan kejadian itu berlaku di Kuching, Sarawak tetapi tidak di daerah dan kawasan mana. Rata-rata netizen yang melihat video itu kebanyakannya menyokong bapa dan mengatakan bahawa lelaki lain itu layak diberi pengajaran.
Mereka juga mengatakan bahawa dia adalah orang yang paling sesuai untuk beri pengajaran. Ada juga sesetengah daripada mereka berpendapat bahawa mereka tidak menyokong kegnsan tetapi lelaki itu memang layak terima ‘habuan’ tersebut.
Sumber : World Of Buzz
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post