Di Katakan Biadap Dengan Artis Senior, Ajak Kata Dia Takan ‘Berubah’. Ini Sebabnya Kenapa.

Di Katakan Biadap Dengan Artis Senior, Ajak Kata Dia Takan ‘Berubah’. Ini Sebabnya Kenapa.

Pelawak dan pengacara Ajak Shiro manafikan dirinya ada menerima surat saman daripada pelakon senior, Ogy Ahmad Daud.

Di Katakan Biadap Dengan Artis Senior, Ajak Kata Dia Takan ‘Berubah’. Ini Sebabnya Kenapa.
Di Katakan Biadap Dengan Artis Senior, Ajak Kata Dia Takan ‘Berubah’. Ini Sebabnya Kenapa.

Ia berikutan selepas Ajak dikatakan telah berkelakuan biadap kerana mencelah sewaktu Ogy sedang menyampaikan anugerah di malam Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian (ABPBH31) baru-baru ini.

Katanya, hal seperti ini tidak sepatutnya diperbesarkan kerana dia hanya menjalankan tugasnya sebagai pengacara.

ARTIKEL MENARIK: ‘Dik, Janganlah Pakai Seluar Macam Ni ‘


Hanya Jalankan tugas

“Bagi saya isu ini tiada apa pon sebenarnya. Saya hanya menjalankan tugas saya sahaja sebagai pengacara.

“Tiada niat untuk menyinggung hati mana-mana pihak kerana sepanjang penglibatan sebagai seorang artis, saya amat menghormati orang-orang yang sepentas dengan saya.

“Selepas malam tersebut, saya tidak menerima sebarang berita daripada beliau. Jadi, saya anggap tiada apa pon yang perlu diperbesarkan. Saya tahu Kak Ogy sayang saya,” katanya kepada MH.

Ditanya adakah selepas ini Ajak akan lebih berhati-hati dalam pengacaraannya, ini respon yang diberikan oleh anggota kumpulan Shiro itu;

“Sejujur saya tidak akan berhati-hati kerana saya selesa dengan cara saya ketika ini. Cuma pada masa sama, rakan artis lain pun perlu menjadi lebih profesional,” jelasnya lagi.

Foto: Carian Google via MH kredit video Real Ajak Shiro


[GAMBAR] “Perlu Ka Tayang Celah,”- Netizen Tanya Eyka Farhana Sebab…


Foto terbaru yang dimuat naik pelakon, Eyka Farhana mendapat banyak reaksi pelbagai di kalangan netizen. Difahamkan, foto tersebut diambil semasa Eyka menghadiri sebuah majlis sebuah jenama solekan.



Cuma apa yang tak sedapnya, foto yang dimuat naik Eyka menerusi Instagram itu menampakkan sedikit bahagian dadanya.
“PERLU KA TAYANG CELAH,” SOAL NETIZEN.
“PANCUT,” TULIS NETIZEN LAIN PULA.
“NAPA TAK TUTUP DADA TU,” TULIS NETIZEN.
Dalam pada itu, kelihatan banyak lagi komen-komen netizen yang ‘mengkritik’ pemakaian Eyka di majlis tersebut.







Sebelum ini, ramai selebriti menjadi mangsa ‘kecaman’ netizen kerana gaya pemakaian mereka yang dikatakan agak seksi.

Antaranya adalah Sharifah Sakinah, Scha AlYahya, Reen Rahim dan beberapa selebriti lain.

Pada MH, mungkin ada yang berniat baik ingin menegur namun, janganlah sampai mengaibkan seseorang pula ya.

Apa-apapun, mungkin Eyka harus lebih berhati-hati sekiranya ingin muat naik sebarang foto ‘seksi’ di laman Instagram selepas ini.

Foto/Instagram: Eyka Farhana via MH

Kredit : cegitucegini

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post