Walaupun dah tua imam masih xcukup lagi- dipenjara lakukan hubungan s0k$ dengan bayi

Walaupun dah tua imam masih xcukup lagi- dipenjara lakukan hubungan s0k$ dengan bayi

Warga emas dipenjara lakukan hubungan seks dengan bayi guna jari

Walaupun dah tua imam masih xcukup lagi- dipenjara lakukan hubungan s0k$ dengan bayi
Walaupun dah tua imam masih xcukup lagi- dipenjara lakukan hubungan s0k$ dengan bayi

PUTRAJAYA – Seorang lelaki warga emas dijatuhkan hukuman penjara selama 12 tahun dengan dua sebatan selepas mengaku salah terhadap pertuduhan melakukan perhubungan seks terhadap seorang bayi perempuan berusia 11 bulan dengan menggunakan jari di Mahkamah Seksual Kanak-Kanak, Kompleks Istana Keadilan di sini hari ini.

ARTIKEL MENARIK: Pemilik Juta Kelulut dihukum penjara 12 bulan kerana menipu







Tertuduh, Hashim Karim yang berusia 68 tahun mengaku bersalah melakukan perbuatan tersebut terhadap bayi yang diasuh oleh menantunya di sebuah rumah teres terletak di Shah Alam, Selangor pada 20 Ogos lalu.

Hakim Muhammad Kamil Nizam membuat keputusan selepas mendengar hujah daripada Timbalan Pendakwa Raya, Aimi Syazwani Sarmin supaya mengenakan hukuman berat terhadap tertuduh yang telah menyebabkan kecederaan kekal terhadap mangsa.

“Kesalahan ini sangat serius apatah lagi ia berlaku pada seorang kanak-kanak berusia 11 bulan dan pakar sudah mengesahkan kecederaan kekal pada selaput dara mangsa yang seumpama cucu kepada tertuduh dan sepatutnya sebagai orang dewasa tertuduh menjaga kanak-kanak ini dengan baik.

“Pohon supaya hukuman berat dikenakan walaupun tertuduh sudah berusia 68 tahub namun hukuman sebatan masih boleh digunakan dalam kesalahan seksual dan ini adalah sebagai pengajaran kepada tertuduh dan masyarakat,” katanya.

Terdahulu, tertuduh dalam rayuan di hadapan hakim memberitahu, meminta supaya dikurangkan hukuman dia tidak selesa berada dalam lokap polis termasuk mengalami muntah dan masih mempunyai anak yang sedang bersekolah serta tidak bekerja.

Suhaiza Helmi Allahhu.. Inilah yg amat takut blmn Allah bg umur sampai 60 thn mstu amalan yg dibuat berkali ganda allah bl kesilapan mcmni hbs semua tu moga allah masih beri keampunan.. #sedihktbabytusanggupplk

asiah Ariffin Badan dah bau tanah pun masih bernafsu lagi ke atok .sebat je depan khalayak buat pengajaran pada semua.

Ami Wani Kesian baby tu x tahulah deritanya baby tu menahan sakit Ya Allah kenapa ada juga manusia camni.


Sthajar Wahab Ckup berat ke hukuman yg dkenakn thadp tetuduh??? Bg sy x ckup berat bbanding dgn ap yg akn dtanggng msa akn dtg pd kuaga mangsa..

Charmaine Chee Harap dia mereput dalam penjara.
Perbuatan yg kejam terhadap seorang bayi kecil. Saya takkan kesiankan org begini.

Shama Nirvana Tengok polis pengiring yg blkg tu,die tgok pakcik tue ni kecik beso ,kecik beso je,malang sungguh nasib baby tu ,dpt atok kaki sangap seks!

Che’ Nun Binti Jabot Allah nk ringankan hukuman lpastu x nk dok dalam lokap lepastu ade anak sekolah lagi. Aduh masa buat PERKARA tu ade pikir??? Xde kan. Sedeh lah hai manusia zaman akhir.. !!!

Kredit : HelangMerah.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post