Susulan kes sepak side mirror dan rampas telefon bimbit seorang wanita, lelaki ini akhirnya di tahan Polis

Susulan kes sepak side mirror dan rampas telefon bimbit seorang wanita, lelaki ini akhirnya di tahan Polis

GEORGE TOWN – Polis menahan seorang lelaki bagi membantu siasatan kejadian pemandu kereta bertindak samseng dengan menendang cermin sisi sebuah kenderaan dan merampas telefon bimbit penumpang hadapan berhampiran pusat membeli belah Queensbay dekat sini.

Susulan kes sepak side mirror dan rampas telefon bimbit seorang wanita, lelaki ini akhirnya di tahan Polis
Susulan kes sepak side mirror dan rampas telefon bimbit seorang wanita, lelaki ini akhirnya di tahan Polis

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan A. A Anbalagan berkata, lelaki berusia 30 tahun dan bekerja sebagai operator kilang di Bayan Lepas itu ditahan di Teluk Kumbar, dekat sini pada 12.15 tengah hari ini.

“Dalam kejadian 6.50 petang semalam, mangsa bersama isteri dan dua anaknya menaiki kereta jenis Toyota Camry apabila tiba-tiba terdengar bunyi hon berulang kali dari arah belakang kereta dipandunya sebelum mendapati kereta itu berada di sebelah kirinya.

ARTIKEL MENARIK: Siasatan terhadap Rosmah siap, tunggu tindakan AG


“Pemandu kereta jenis Proton Saga BLM itu membuka cermin tingkap kenderaannya dan memukul cermin sisi kereta mangsa sebelum dia memberhentikan kenderaan di hadapan (kereta mangsa) secara tiba-tiba. Kedua-dua mereka memberhentikan kereta masing-masing,” katanya di sini hari ini.

Image may contain: car


Image may contain: outdoor


Beliau berkata pemandu kereta itu keluar dari kenderaannya dan menendang cermin sisi kereta mangsa serta merampas telefon bimbit isteri lelaki tersebut.

“Wanita itu meminta semula telefon bimbitnya tetapi lelaki berkenaan (pemandu kereta) menarik rambut isteri mangsa sebelum orang ramai datang meleraikannya dan pemandu kereta terbabit menyerahkan semula telefon berkenaan,” katanya.

Beliau berkata berikutan kejadian itu, jari kiri wanita itu mengalami bengkak dan cermin sisi keretanya turut patah. – Bernama

Sumber: Kosmo


Lelaki Ini Bertindak Di Luar Kawalan Dengan Menyepak Side Mirror Kereta Keluarga Ini.

Tular di media sosial menunjukkan satu insiden di mana seorang lelaki melayu bertindak agresif dengan menyepak cermin sisi kereta keluarga bangsa cina ini. Beliau juga berang bila nampak bahawa tingkah laku dia dirakamkan.



Ini apa yang terjadi yang diceritakan oleh keluarga cina tersebut.

Hari ini suami saya dan keluarganya keluar kereta quensbay di lampu isyarat perlahan-lahan berjalan di dalam kereta serta dua kanak-kanak kita menendang saya di belakang kereta saya tiba-tiba terserempak dengan proton saga PKC2038 kereta di depan saya datang dari ganas cermin kemudian merebut telefon saya dan push memukul kepala dan tangan saya cedera selepas polis memanggil saya menunggu selama setengah jam lagi akan datang jadi kami pergi ke balai polis, polis mendapati kereta ini adalah seorang wanita tetapi pemilik nombor telefon ini tidak wujud jadi kami tidak dapat mencari lelaki ini.

Jika sesiapa tahu sila beritahu saya lelaki yang saya hendak mencari orang ini meminta beliau untuk membayar untuk kereta saya hilang sila semua orang membantu saya untuk tidak berkongsi Terima kasih kerana memberikan penindas jalan ini.

Hari ini saya dan keluarga saya akan quensbay.after lampu isyarat hubby saya memandu perlahan-lahan BCO kereta saya mempunyai 2kids ..we perlu memandu menjimatkan Tetapi para tiba-tiba di belakang penggunaan 1 kereta saga’PKC2038 ‘dia Hon digunakan dan cermin terbuka dan penggunaan dia tangan membidas car..

Than saya marah saya memarahi Lelaki he..this begitu gangster dia memandu kereta beliau untuk di hadapan dan dia turun dan dia menggunakan kakinya dan memukul cermin kereta sebelah kami dan mengambil telefon bimbit saya dan telefon hubby saya too..I bersorak-sorai dan dia memanggil beliau ‘memberi semula phone..if saya anda tidak settle
Saya akan menelefon polis untuk menyelesaikan … dia memukul kepala saya dan tangan saya mendapat beberapa mencederakan ..than kita panggil polis untuk come..after Tunggu separuh jam polis tidak datang .. maka kami pergi ke laporan Balai polis..Police mengatakan sudah memeriksa pemilik kereta ini adalah seorang gadis dan nombor telefon adalah kontrak lama jadi tidak dapat mencari lelaki ini …,

Dan siapa tahu lelaki ini sila beritahu saya. Saya ingin mencari lelaki ini untuk membayar bahagian kereta saya Semua orang sila bantu saya berkongsi.

Video Penuh Kejadian.


Salah Siapa Sebenarnya?

Jika anda mendengar rakaman tersebut nampaknya lelaki ini mengatakan bahawa isteri dia masuk hospital dan dia bergegas ingin ke hospital. Kemunkinan lelaki tersebut dalam keadaan tergesa gesa dan kereta keluarga cina ini tidak memberi laluan setelah lelaki ini meminta lalu. Disebabkan itu lelaki ini bertindak demikian.



Sememangnya ini adalah cerita sebelah pihak tetapi netizen seperti biasa membuat spekulasi dan memberitahu sekiranya isterinya di hospital atau dalam perjalanan ke hospital, lelaki tersebut tidak sepatutnya berhenti. Netizen juga turut beritahu dengan tindakan ganas lelaki tersebut memaki hamun dan menyepak cermin sisi kereta keluarga cina tersebut akan menyebabkan perkara lebih buruk terjadi. Laporan polis telah dibuat dan tiada maklum balas rasmi dari pihak PDRM lagi.

Jadi bagi anda siapa salah sebenarnya?



Sumber: KL Viral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post