Aku Bagi Dia Duit RM50 Untuk Dia Dan Anak2 Belanja Selama Sebulan Dia Cakap Tak Cukup Aku Rasa Dia Nak Kikis Duit Aku

Aku Bagi Dia Duit RM50 Untuk Dia Dan Anak2 Belanja Selama Sebulan Dia Cakap Tak Cukup Aku Rasa Dia Nak Kikis Duit Aku

Aku Bagi Dia Duit RM50 Untuk Dia Dan Anak2 Belanja Selama Sebulan Dia Cakap Tak Cukup Aku Rasa Dia Nak Kikis Duit Aku

Aku Bagi Dia Duit RM50 Untuk Dia Dan Anak2 Belanja Selama Sebulan Dia Cakap Tak Cukup Aku Rasa Dia Nak Kikis Duit Aku
Aku Bagi Dia Duit RM50 Untuk Dia Dan Anak2 Belanja Selama Sebulan Dia Cakap Tak Cukup Aku Rasa Dia Nak Kikis Duit Aku

salam min. minta hide fb nie aku pinjam member punye.. aku nak cite sikit tentang isteri derhaka isteri nerakq. Bini aku lari bqwa anak2 tak nak balik pada aku sebab nye aku ada pukul dia hari tu..

aku geram sebab dia suka melawan dan tak ikot ape aku nak.. aku bukan suruh dia buat ape pun cume taat pada aku dan mak bapak aku dan adik bradik aku jer..

Tolong la ape yang patut kat rumah aku. Tolong kakak2 aku mengasuh kejap anak2 dorang bile dorang hantar balik kampung.. kakak2 aku duduk jauh so cuti sekolah hantar la anak dorang kat kampung bagi mak aku jage..

ARTIKEL MENARIK: 'Aku nak disiplinkan dia' - Budak 3 tahun kelaparan diikat dan didera bapa


aku ni menumpang rumah mak bapak aku.. tapi bini aku jenis tak suka nak ikut apa yang kakak2 dan parents aku suruh dia… asyik tarik muka protes!

Aku geram dia cakap dia penat sebab jaga anak dua orang dan buat bisnes on9. eleh bisnes dia tu tak kemane pun tapi dah besar kepale mak aku kata..

memang dia ada dengan aku dari aku takde pape tapi bile aku dah ada duit nie aku memang nak bini aku tau aku nie suami yang dia kena ikut arahan dan taat..


Aku ajar dia, Aku bagi dia duit RM50 utuk dia dan anak2 belanja selama sebulan dia cakap tak cukup aku rasa dia nak kikis duit aku jer..

aku banyak nak kena bagi mak bapak aku lagi adik bradik aku lagi hobi2 aku lagi.. dia tu isteri tak tau betsyukur!

Dia asyik minta cerai tapi memang aku tak kan lepaskn dia.. dia tak tau ker berdosa minta cerai ? kalau dia ada baca post nie aku nak pesan pada isteri aku ko tak kn tenang kalau aku tak maafkn kau..

kau nak terus derhaka dan nak masuk nerakq teruskqn.. aku tunggu ko balik .. ok tu jer min tq wasalam

Sumber: KRT

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post