Tak tahan suami berjauhan isteri mengaku terlanjur berkali-kali dengan ustaz We chat

Tak tahan suami berjauhan isteri mengaku terlanjur berkali-kali dengan ustaz We chat

Tak tahan suami berjauhan isteri mengaku terlanjur berkali-kali dengan ustaz We chat

Tak tahan suami berjauhan isteri mengaku terlanjur berkali-kali dengan ustaz We chat
Tak tahan suami berjauhan isteri mengaku terlanjur berkali-kali dengan ustaz We chat

realiti kehidupan hari ini suami dan isteri terlajur bukanlah perkara luar biasa malahan sering berlaku dikalangan kita mungkin kita sendiri juga pernah merasainya.

kisah ini dikongsikan di page kisah rumah tangga yang patut di jadikan pengajaran buat suami berjauhan dengan isteri

ARTIKEL MENARIK: Dikecam Sebagai ANAK DURJANA DAN MENANTU JAHANAM, Akhirnya Anak Penjual Kerepek Viral Tampil Beri Penjelasan


Asalamualaikum dan selamat pagi.. saya bersuami dan pjj. Anak 5 org. Suami pulang sebulan sekali. Nafkah seminggu rm 500 suami transfer. Yg jd masalah saya sunyi. Saya main we chat.

Dan kenal beberapa org kat we chat. Ada sorang ni suami org. Dia baik min. Selalu ajar saya mengaji. Sembayang. Ingat Allah. Dan dia beberapa kali dtg rumah saya.

Dan kami terlanjur. Tp masa tu hanya ada anak saya seorang yg berumur 2 tahun.. pernah sekali. Dia memegang kemaluan anak saya. Dan anak saya menjerit kesakitan. Saya marah dia min. Dia menangis2 merayu minta maaf. saya maafkan. dan kami berhubung macam biasa. Saya sayang dia min. Apa perlu sya buat. Saya pun sayang suami saya..


ANTARA KOMEN NETIZEN YANG MENGECAM TINDAKAN PEREMPUAN BERSTATUS ISTERI ORANG TERSEBUT

Firdaus Shakirin Dia suami org, dia baik…dia ajar awk mengaji…sembahyang…ingat Allah…dan kami terlanjur…jadi skrg ni, siapa yg baik, siapa yg tak baik? Siapa yg ingat Allah, siapa yg tak ingat Allah? Awk maafkan dia sbb sygkan dia…skrg awk tnya diri awk, perbuatan awk ni layak tak utk Allah maafkan? Utk suami awk maafkan? Org mcm awk ni la yg menjatuhkan martabat seorang wanita…sbb awk murah dan xde maruah…klu sya jadi suami awk, sya akan ceraikan awk serta merta dan akan tuntut hak penjagaan ank…sbb awk hnya layak jd “perempuan”…xlyak jd isteri dan ibu…

Nasrullah Kau ni memang manusia tak reti bersyukur. Sebulan suami kau bagi nafkah RM2000, anak dah ada 5 orang pulak tu. Konon2 sunyi la bagai la. Sunyi kepala atuk kau la. Kau ada anak2. Tu namanya bukan sunyi, tu namanya sundal. Bodoh abadi. Terlanjur lagi bagai. Siap jantan tu pegang kemaluan anak kau pun kau boleh maafkan. Ini adalah kes paling bodoh aku pernah baca. Sundal. Mohon kau meninggal

Takpayah la kau nak bagi salam bagai, dasar haruan makan anak. Puihhhhhhh. Rumah kata pergi, kubur kata mari la makcik oi. Aku selaku Pakcik Lemon, harap kau akan jahanam sebab naya suami kau, naya anak kau, dan naya diri kau sendiri sebab ditipu oleh penunggang agama. Last2 dia tunggang kau dgn anak kau sekali dia sauk. Memang celakalah keatas kamu makcik. Kali ni memang aku tak boleh sabar, memang manusia macam kau ni layak direjam beramai2 sampai mampus.

ZulkifLi Mansor Kiki…aku baca tau doh laki tu haprak tahap mcm…kalau ko jumpa laki dlm wechat walau pon guna modal agama nak pikat ko ..jgn la mudah percaya.. Dalam wechat bersepah lelaki sanggap …pelacur..pondan jual body.
Ne salah sorang spesis terlanjur….tp syg pulak kedua sundal dan suami. Keje gila kak oiii..

Saiful Fadzlee Baik ko sila meninggal…. Anak dah 5, Ko leh cakap sunyi… Ko ni sbnr nya terlalu ingkar perintah Allah.. Kalau solat ko leh abaikan, ni kan pula laki ko dgn ko pjj… Mmg saja ko cari masalah…karma Allah xyah tggu akhirat cik kak oii…. Dunia ni pun ko leh dpt nanti

Nikazienorazila Mohdrazmi Ank 5 pun sunyi lg ke????Bkn sunyi sepi kn…tp asam keping xtahan kn…
meh nk bg idea..akak beli dildo kat shoppe kak..mcm2 saiz ada kak.Daripda duk berzina xbaik kak..jgn jadi bodo sangat kak..astaghfirullahal’adzim….mengucap byk2 kak..ingt penat leloh laki kita keluar cari rezeki..Klu rasa diri tu xmampu nk lawan nafsu sangat..apa kata bereti kerja g duduk sekali dgn suami..settle masalah..

Jue Hassan Sape laki ko? Dia Ada fb tak? Hakak nk pegi bgtau dia ni jgn nnti laki dpt tahu, laki cerai, xdpt dh nafkah 500 seminggu tu, ngis tak berlagu laaaa, jgn nk perasan sgt la dgn laki2 kat wechat tuuuuu, ko ingt ko sorg je dia layan? Hahahah jgn kerana nnti yg dikendong tak dpt yg dikejar berciciran……


video sekadar hiasan

Kredit : HelangMerah.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post