Tak tahan di goda akhirnya isteri mengaku sering ditiduri bapa mertua

Tak tahan di goda akhirnya isteri mengaku sering ditiduri bapa mertua

Kisah sedih sepasang ibu bapa ini wajar dijadikan pengajaran buat kita dan anak-anak. Cerita ini diceritakan semula oleh Ahmad Ali, seorang pentadbir kolej.

Tak tahan di goda akhirnya isteri mengaku sering ditiduri bapa mertua
Tak tahan di goda akhirnya isteri mengaku sering ditiduri bapa mertua

Menurut Ahmad Ali, sepasang suami isteri warga emas menaiki teksi dari Gerik ke Kuala Lumpur semata-mata ingin mencari anak perempuan mereka yang sedang belajar di salah sebuah kolej di ibu kota.

“Melihat keadaan mereka buntu seolah-olah tiada arah nak dituju, saya lalu bertanya tujuan kedua-duanya,” demikian luahan seorang pentadbir kolej, Ahmad Ali, 28, ketika menceritakan kisah sedih sepasang suami isteri yang mencari anaknya yang dikatakan ‘hilang’.

ARTIKEL MENARIK: Kerana cintakan isteri orang, lelaki ini kongsikan sesuatu yang mengejutkan!


Berbicara lanjut, Ahmad berkata, si bapa yang berusia sekitar 70-an yang hanya ingin dikenali sebagai Saad, bercerita kepadanya mengenai kisah kehilangan anaknya itu.

Nilah padahnya bila suami tak melakukan TANGGUNGJAWAB mereka ! Habis bapak mentua yang masuk lubang.

Tapi dari pengakuan wanita ini, NAMPAK SANGAT dia memang suka kena GODA. Semuanya tak akan berlaku kalau nafsu boleh dikawal !

Bagi pasangan yang sudah berkahwin, ada baik buruknya tinggal bersama keluarga mertua. Jika hal ini tidakmenimbulkan masalah baguslah namun kebiasaannya lambat laun akan berlaku konflik. Yang pernah melaluinya pasti faham.


Mengucap panjang kami apabila membaca luahan jujur seorang isteri yang ‘terlanjur’ bersama bapa mertua! Ikuti pengakuan yang dikongsi di page Kisah Rumah Tangga ini.
Suami kesian mahu tinggalkan ayahnya

**mil – mother in law (ibu mertua)

**fil – father in law (bapa mertua)

Hai .. Tlg hide kn nama sya, saya nk minta pandangan semua. Saya dh berkhawin selama 4 tahun, saya berumur 24 tahun . Sepanjang perkhawinan saya dan suami tinggal di rumah mil . Tahun pertama semua nya okay berjalan lancar,tahun kedua mil sy menggal atas sakit . Lepas berberapa bulan mil meninngal, saya bercadang nk duduk sndri bersama suami, memandangkn mil pn tkde , fil sy tidak bekerja, jadi sy sedikit segan untuk tgl bersama fil di siang hari .

Masa ni saya mengandung 6 bulan .. Fil saya mula menujukkan minat terhadap saya, habis digoda saya. di beli bunga2 di pegang2 saya, saya tak bg tahu suami risau suami tak percaya, memadangakn fil ni seorang yg berserban putih dh menjadi jemaah tetp di masjid, saya ajak suami berpindah tapi suami kesian kn fil memandngkn hnya dia saja ank lelaki. Saya sngt2 tekanan. Hari2 saya menangis fil saya raba sy, cium saya. Saya juga manusia biasa.

Pernah minta suami ceraikan, tertekan

Lama2 saya juga tewas akan desakn cinta dan rasa kasihan pada dia . Apa perlu sy buat, bole dikatakn hmpir setiap hari sy ditdurri fil sndri . Rasa sngt berdosa . Tapi makn lama tmbul perasaan cinta dan syg pada fil sy.. Kerana fil sy sngt pndai mengambil hati, saya cuba buanh jauh2 rasa ni . Tapi fil benar2 hendak mengahwini saya. Tpi saya berangapan dia hnya ingn puaskn nafsu nya . Saya mmg benar2 tak percaya org yg bergitu alim dan warak snggup menodai menantu sndri . Selepas suami sya pergi kerja, habis sy dikerjakn . Mungkin sbb sy ni bendul. Fil kata tidak mengapa kerana dia ayahnya . Suami juga sering kata sy bendul .

Sepajng sy mengandung dri usia 6 bulan sering diperlakukan begitu oleh fil tnpa pengetahuan suami sy . Sehingga lepas beranak habis saja pntg 44 hri sy teros dikerjakn . Sedangkn suami sy dia nasihat supaya berpantang selama 6 bulan . Saya sngt takot jika perbuatan terkutuk sy nk diketahui suami sy . Sy pn tk rela . Tapi sellu lemah dgn kata pujukan nya . Saya sangt berdosa . Sy pernh minta suami ceraikn sy, kerana terlalu tekanan, suami tnya mengapa, saya kata ingt berpindah

Ingatkan boleh lari rupanya..

Suami turutkn saya akhirnya kami berpindah. Fil juga suami cari kn seorang jnda yg cntik untuk dikhawini, alhamdulillah dia terima . Sya sngt lega dan bersyukur. Sy hidup dgn bahagia di rumah sendri bersama anak dn suami. Saya sngka sy akn slmt , fil mula buat hal semula. Rindukn sy. Dlm seminggu 2x dia akn kerumah sy dgn alasan nk menjenguk cucu , dia mengajak sy bersama, saya tolak.

Saya tidak ingn lakukan zina terkutut lagi, tapi dia mengugut untuk menceritakn segalanya apa yg telah sy lakukan dgn dia pada suami sy, sy menangis minta simpti untuk dilepaskn. Fil mendesak, akhirnya sy tewas . Sehinnga sekrang perbuantan ni sering berulang .

Sy takot untuk pergi ke pejabat agama, kerana terlalu takot di ambil kesempatan lagi . Tlg la bantu sy .saya sngt tekanan . Fil juga melakukan seks di luar tabii bersama saya . Berkali2 sy diperlakukn sperti hamba . Tlg jgn kecam . Bg pandangan yg murni .


VIDEO SEKADAR HIASAN


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post