Lepas Ribut Berlaku. Terjadi SESUATU Pelik Di Bawah Gua Ni. SUBHANALLAH.

Lepas Ribut Berlaku. Terjadi SESUATU Pelik Di Bawah Gua Ni. SUBHANALLAH.

Setiap Yang Terjadi Di Dunia Ni Adalah Dengan Izin Allah SWT. Semoga Tambah Iman Kita Dengan Kisah Ini.

Lepas Ribut Berlaku. Terjadi SESUATU Pelik Di Bawah Gua Ni. SUBHANALLAH.
Lepas Ribut Berlaku. Terjadi SESUATU Pelik Di Bawah Gua Ni. SUBHANALLAH.

Penduduk kampung terkejut dengan ribut yang tiba-tiba. Lepas berhenti, siapa sangka “sesuatu” terjadi di sebuah gua berdekatan yang menggemparkan dunia. Allahu memang tak sangka. Ada video dan gambar-gambar. Subhanallah.

ARTIKEL MENARIK: Penduduk GEMPAR Kubur Jenazah Keluarkan Cecair Merah Busuk. Ini Hasil Siasatan. Ada VIDEO.


OBJEK JADI BATU JIKA TERKENA AIR GUA

Video penuh ada di hujung artikel. Penduduk kampung terkejut dengan ribut pelik kuat yang melanda mereka dan apa yang lebih mengejutkan berlaku di sebuah gua berdekatan mereka. Banyak tempat menakjubkan di dunia ini yang mungkin kita tak sedar akan kewujudannya.


Sebuah perigi lama yang dikenali sebagai ‘Petrifying Well’ yang terletak di gua Mother Shipton, North Yorkshire, England ini dikatakan mampu menukarkan sebarang objek kepada batu, jika terkena air dari perigi berkenaan.

Banyak objek dapat dilihat berada dibawah saliran air perigi itu seperti anak patung, basikal, cerek dan lain-lain, bertukar menjadi batu selepas beberapa tempoh.


Menurut kepercayaan masyarakat setempat, air dari perigi ini telah disumpah oleh kuasa jahat. Namun, penjelasan saintifik menunjukkan, air daripada sumber galian itu mempunyai kandungan mineral yang sangat tinggi, seterusnya membentuk lapisan keras pada objek yang dilalui oleh air berkenaan, dan membentuk batu.




Nyatalah banyak lagi perkara menarik yang berlaku di dunia ni masih kita tak tahu lagi. Jangan lupa tekan SHARE kalau suka dengan artikel ni ye. Terima kasih.

Video Penuh Barangan Jadi Batu Selepas Terkena Air Ni. SUBHANALLAH.


Sumber: Malaysiakubaru

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post