PU Azman Pula Buat Keke Challenge Tapi Cara Dia Memang Berbeza Dan Pedas Bagi Yang Terasa

PU Azman Pula Buat Keke Challenge Tapi Cara Dia Memang Berbeza Dan Pedas Bagi Yang Terasa

U Azman Pula Buat Keke Challenge Tapi Cara Dia Memang Berbeza Dan Pedas Bagi Yang Terasa

PU Azman Pula Buat Keke Challenge Tapi Cara Dia Memang Berbeza Dan Pedas Bagi Yang Terasa
PU Azman Pula Buat Keke Challenge Tapi Cara Dia Memang Berbeza Dan Pedas Bagi Yang Terasa

Siapa tidak kenal PU Azman atau nama sebenar beliau Azman Syah Alias. Beliau merupakan Juara Pencetus Ummah (PU) musim ke-2. Sebelum ini tular di media sosial tentang cara dia menjawab pertanyaan soalan kepada dia. Ada yang kata dia ini tidak menghormati soalan orang dan menjawab cara biadap. Ini respond PU Azman.

ARTIKEL MENARIK: Dalam Bank Ada 8 Ringgit, Dalam Beg Ada Sehinggit. Ya Allah Permudahkanlah Rezeki Ku Dengan Amalan Zikir Ini.


Video Penuh Keke Challenge PU Azman berada di bawah artikel
.


Menerusi laman sosial Instagram miliknya, PU Azman berkata, walaupun jawapan-jawapan yang diberikan oleh beliau berbaur sindiran dan berbunyi agak kasar namun beliau tetap menjawab dengan fakta yang tepat.

“Walaupun aku kelihatan “menganjing” dalam menjawab soalan, tapi aku tetap menjawab dengan fakta di ruangan caption,” tulisnya.

Keke Challenge

Dalam beberapa hari ini tular di media sosial tentang Keke Challenge. Kegiatan ini tersebar dengan cepat sekali dan menarik perhatian PU Azman untuk membuat Keke Challenge dengan cara dia sendiri tetapi sebelum itu sahabat beliau iaitu PU Amin menyelar tentang kegiatan Keke Challenge ini kerana ia amat memalukan terutama kepada kaum wanita.
PU Amin memuat naik di dalam laman sosial instagram beliau mengenai Keke Challenge.
Tadi aku terkesan bila aku nampak depan mata budak perempuan marah ngomel ngomel dengan bapak dia sebab bapak dia tak record betul betul masa dia tengah joget nak buat keke challenge ntanh pebende ntah. . Aku cuma nak cakap ingat dalam Al Quran ada Surah An Nisa , Surah yang Allah Swt buat khusus untuk memuliakan dan menghormati wanita . Nak menari berjoget lentik macam mana pun buat dalam rumah depan orang yang halal.. . Pesanan dan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh aku abang bebel. Adeh lepas satu satu budaya pamer maksiat ni wujud . Aku hanya mampu menegur sahaja . Kalau marah tak suka maknanya korang tengah makan cili . Babai Everybody ✌🏻Aku tegur bukan sebab aku ni budak skema baik soleh ya malaikat , tapi aku tak nak masyarakat buat benda pelik pelik yang tak ada manfaat.. . Nabi sabda : ‘Tinggalkan benda yang tidak bermanfaat’ . So korang sharelah nasihat aku kat FB sebab FB aku kena block lagi ni . #Jangan #Jadi #Pembaris
A post shared by PU Amin (@pencetusummah_amin) on Jul 18, 2018 at 11:51pm PDT
Tadi aku terkesan bila aku nampak depan mata budak perempuan marah ngomel ngomel dengan bapak dia sebab bapak dia tak record betul betul masa dia tengah joget nak buat keke challenge ntanh pebende ntah.


Aku cuma nak cakap ingat dalam Al Quran ada Surah An Nisa , Surah yang Allah Swt buat khusus untuk memuliakan dan menghormati wanita . Nak menari berjoget lentik macam mana pun buat dalam rumah depan orang yang halal.. – PU AMIN
PU Azman punya cara buat Keke Challenge memang pedas ..

Kredit : Kisah Kini.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post