[VIDEO] “Hahahahahahaha! 81 Kali Aku Ulang Video Ni “- Tarian Raya ‘Menggoda’ Azhan Rani, Buat Netizen Pecah Perut

[VIDEO] “Hahahahahahaha! 81 Kali Aku Ulang Video Ni “- Tarian Raya ‘Menggoda’ Azhan Rani, Buat Netizen Pecah Perut

Siapa saja yang tidak mengenali dengan pelakon popular Azhan Rani yang telah berada dalam industri selama 14 tahun sejak dari tahun 2004 lagi.

[VIDEO] “Hahahahahahaha! 81 Kali Aku Ulang Video Ni “- Tarian Raya ‘Menggoda’ Azhan Rani, Buat Netizen Pecah Perut
[VIDEO] “Hahahahahahaha! 81 Kali Aku Ulang Video Ni “- Tarian Raya ‘Menggoda’ Azhan Rani, Buat Netizen Pecah Perut
Nama Azhan Rani semakin trending menerusi watak Ustaz Hamadi menerusi Nur yang ditayangkan di kaca televisyen. Azhan Rani merupakan pelakon yang hebat dalam menjiwai watak sehinggakan ramai peminat yang mendapat impak hasil daripada lakonannya.

ARTIKEL MENARIK: [VIDEO] Netizan Sebak Bila Melihat Dato Fazley Yaakob Menangis Dengan Anaknya Di Depan Masjid. Ini Sebabnya..





Semalam satu video telah dimuat naik di laman istagram milik Azhan Rani yang memiliki 137 ribu pengikut. Video tersebut telah membuat netizen pecah perut dengan aksi dan tarian yang beliau lakukan.

Tarian lagu raya versi tarian dangdut Azhan Rani telah mendapat tontonan sebanyak 91 ribu. Rata-rata ramai yang terhibur dengan aksi yang dilakukan oleh Azhan Rani.

Mula-mula tengok aku kata dalam hati ni pondan mana yang meriah sangat nak beraya ni.
Berikut merupakan komen yang telah dimuat naik oleh peminat di luar sana.


Hahahaha. Pecah perut baca caption.

Aku tampor jugak si gedik ni kang…


Yang paling part last tu bestlah abang siap ngan pose maut.



Sumber: IG Azhan Rani

KisahDunia.COM

Sumber : gengjoyah.com

Sumber : Muka Media

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post