Sweet! “Hadiah Sebab Selama Ni Jaga Saya”-Aeril Zafrel Hadiahkan Wawa Kereta, Netizen Jadi Cemburu Sebab Sweet Sangat!

Sweet! “Hadiah Sebab Selama Ni Jaga Saya”-Aeril Zafrel Hadiahkan Wawa Kereta, Netizen Jadi Cemburu Sebab Sweet Sangat!

Pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sentiasa mendapat perhatian netizen kerana kenakalan Aeril yang sering saja mengusik Wawa dengan memuatnaik gambar buruknya di Instagram. Tapi still cantik sangat!

Sweet! “Hadiah Sebab Selama Ni Jaga Saya”-Aeril Zafrel Hadiahkan Wawa Kereta, Netizen Jadi Cemburu Sebab Sweet Sangat!
Sweet! “Hadiah Sebab Selama Ni Jaga Saya”-Aeril Zafrel Hadiahkan Wawa Kereta, Netizen Jadi Cemburu Sebab Sweet Sangat!
Mereka berkahwin pada tahun 2013 secara rahsia dan dikurniakan sepasang anak lelaki dan perempuan bernama Ahmad Fakharuddin Attar dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa. Wah sedap betul nama kan?

ARTIKEL MENARIK: Kerana Perbezaan Politik,Ada Netizen Berpakat Boikot Pasaraya ST Rosyam Mart Yang Baru Dibuka. Ini Respon Rosyam Nor Memang Terbaik…




Boleh dikatakan pasangan paling sweet buat masa ini jatuh kepada Wawa dan Aeril. Kadang-kadang kesian bila tengok Wawa selalu saja kena sakat dengan Aeril kan?



Terbaru, menerusi Instagram Aeril ada menghadiahkan sebuah kereta Mercedes buat isteri tercintanya. Apa yang menarik perhatian adalah kapsyen yang disertakan berbunyi..




Hadiah sebab selama ni jaga saya.and tak pernah mengeluh jaga anak2 saya…😊😊😊.
Alahai sweet betul kan? Isteri mana tak cair walaupun selalu kena sakat..
Disamping itu, no plat yang tertera juga menjadi perhatian kerana nama Wawa seolah dijadikan no plat itu. Beruntung kan jadi Wawa? Berikutan itu, ramai netizen yang meluahkan rasa cemburu mereka dengan ‘kemanisan’ perhubungan Wawa dan Aeril ni..

Untungnya, romantic gitu…


Wahh no plat nice ah



Sumber: IG Aeril Zafrel / ceritadunia.org

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post