TERKINI! Akhirnya, Farid Kamil pula tampil isu Beg Tangan Birkin Rosmah Mansor!

TERKINI! Akhirnya, Farid Kamil pula tampil isu Beg Tangan Birkin Rosmah Mansor!

Pelakon Ben Ali atau Nur Ali Nadzwan, 28, hari ini telah membuat laporan polis berhubung cubaan memindahkan sejumlah 50 beg tangan berjenama Birkin dipercayai milik Datin Seri Rosmah Mansor yang setiap satunya tidak kurang daripada RM200,000 ke dalam dua buah unit kondo mewah di ibu negara.

TERKINI! Akhirnya, Farid Kamil pula tampil isu Beg Tangan Birkin Rosmah Mansor!
TERKINI! Akhirnya, Farid Kamil pula tampil isu Beg Tangan Birkin Rosmah Mansor!

Ben yang juga Exco (Parti Pribumi Bersatu Malaysia) PPBM Nasional berkata menerima maklumat dan rakaman video menunjukkan bahawa lebih kurang 50 buah tas tangan jenama ‘Birkin’ sedang dipindahkan daripada sebuah van milik Jabatan Perdana Menteri ke beberapa buah unit kondominium di Pavillion Residence KL.

ARTIKEL MENARIK:  Menepati Ramalan, Fitri Haris Juara Gema Gegar Vaganza


Satu laporan telah dibuat kepada pihak polis di IPD Dang Wangi dan siasatan sedang dijalankan. Ben berkata, pihak polis juga menasihatkan agar hal ini dilaporkan kepada Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) untuk tindakan susulan.
benali4.jpg


ben-ali2.jpg




ben-ali3.jpg


Farid Kamil Puji Tindakan Ben Ali


farid.jpg


Tindakan pantas Ben ini turut mendapat sokongan pelakon popular Datuk Farid Kamil yang menganggap Ben sebagai ‘Hero Baru Malaysia’.

Ben Ali Teman Baik Farid Kamil

Pada yang tidak tahu, Ben merupakan teman rapat Farid. Semasa kes penahanan Farid kerana dituduh memiliki dadah, Ben telah tampil memberikan penjelasan panjang lebar mengenai apa yang sebenarnya berlaku pada malam sebelum Farid ditangkap. Penjelasan ini dapat membuktikan Farid tidak bersalah.

Sumber : Hangat.com via Bolehbro


IMG-20180512-WA0034.jpg


Pemuda Bersatu kutuk keras cubaan pindahkan beg berjenama dipercayai milik Rosmah
Pemuda Bersatu mengutuk sekeras-kerasnya cubaan memindahkan dan menyembunyikan sejumlah 50 buah beg tangan berjenama Birkin dipercayai milik Rosmah Mansor ke dua buah unit kondo di ibu negara.

Setiap satu beg berkenaan dianggarkan tidak kurang daripada RM200,000.

Demikian kenyataan Pemuda Bersatu hari ini, yang dibuat bersama oleh Bendaharinya, Rafiq Hakim Razali dan Exco Pemuda, Ben Ali serta Azizi Sulaiman.

“Kami ada menerima maklumat dan rakaman video menunjukkan bahawa lebih kurang 50 buah tas tangan jenama ‘Birkin’ sedang dipindahkan daripada sebuah van milik Jabatan Perdana Menteri ke beberapa buah unit kondominium di Pavillion Residence KL. Setiap satu tas tangan tersebut dianggarkan bernilai RM200,000 ke atas.


IMG-20180512-WA0035-400x540.jpg

Laporan Polis Pemuda Bersatu

“Setiap kotak tas tangan tertera label nama si pemberi kpd penerima (hadiah pemberian). Dipercayai penerima adalah isteri kepada bekas Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor,” kata kenyataan itu.

Menurut kenyataan itu lagi, oleh kerana DS Najib Razak dan DS Rosmah Mansor terpalit dengan skandal penyelewengan wang secara besar-besaran, kami selaku *Exco Pemuda PPBM Nasional* ingin menggesa serbuan dilakukan ke unit kondominium di Pavilion Resident tersebut.

“Selain daripada tas tangan yg mencurigakan, van yg membawa tas tangan tersebut tertera Jabatan Perdana Menteri dan Jata Negara Malaysia.

“Jika benar van itu milik JPM, maka ini adalah salah guna kuasa, di mana Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan aset milik kerajaan tanpa kebenaran dan utk kegunaan peribadi,” katanya.

Menurut kenyataan itu lagi, satu laporan telah dibuat kepada pihak polis di IPD Dang Wangi dan siasatan sedang dijalankan.

“Pihak polis juga menasihatkan agar hal ini dilaporkan kepada Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) untuk tindakan susulan.

“Kami Pemuda Bersatu akan terus bersuara untuk memperjuangkan hak rakyat dan melawan Najib Razak, Bapa Kleptokrasi Negara,” kata kenyataan itu.

SUMBER

SUMBER : media2060

Selamat datang ke video chennal informasi informasi,gaya hidup,hiburan,seram,sedih.fakta fakta menarik serta kejadian aneh tapi nyata dan lucu yang terdapat di dunia ini .dan lain lain lagi.

Jika anda tidak mahu membacanya anda terus scroll menonton video ini,
Yang Berhormat Dato’ Seri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak ialah ahli politik Malaysia dan merupakan bekas Perdana Menteri Malaysia ke-6, yang mana beliau menjawat jawatan dari 3 April 2009 hingga 9 Mei 2018.

Tun Dr. Mahathir bin Mohamad atau cukup dikenali sebagai “Tun. M” ialah seorang doktor dan ahli politik Malaysia dan merupakan Perdana Menteri Malaysia ketujuh dan juga sebagai Ahli Parlimen Langkawi di Kedah.

Laporan polis serbu Apartmen dikaitkan dengan keluarga Najib.Pegawai polis kanan memberitahu Reuters,ia bagi mencari dokumen kerajaan yang diambil secara tidak sah dan dibimbangi akan dibawa keluar dari Negara.Polis menyerbu sebuah Apartmen mewah di kuala lumpur hari ini,yang didiami anggota keluarga bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bagi menjadi dokumen sensitif yang dibimbangi kerajaan akan dibawa keluar dari Negara,kata dua pegawai polis kanan.Serbuan itu selepas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau telah menghalang Najib keluar daripada Negara kerana dakwaan salah laku berhubung skandal 1MDB.semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.
Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2.

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.

 Sayap Hitam Dot Com.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post