[VIDEO] Mengejutkan! Dikatakan masih dalam proses cerai, Ini pula keadaan terkini Ayah Ziana Zain…

[VIDEO] Mengejutkan! Dikatakan masih dalam proses cerai, Ini pula keadaan terkini Ayah Ziana Zain…

Siti Roziana binti Zain (lahir 2 Mei 1968), lebih dikenali sebagai Ziana Zain merupakan seorang penyanyi , pelakon , model dan usahawan di
Malaysia . Beliau bangkit sebagai bintang sensasi setelah mengeluarkan album sulungnya Madah Berhelah , lalu dijulang sebagai salah seorang diva pop yang paling berjaya di Asia Tenggara

[VIDEO] Mengejutkan! Dikatakan masih dalam proses cerai, Ini pula keadaan terkini Ayah Ziana Zain…
[VIDEO] Mengejutkan! Dikatakan masih dalam proses cerai, Ini pula keadaan terkini Ayah Ziana Zain…
Ziana Zain memakai baju warna hitam dan memakai tudung oren,Ziana Zain berada dirumahnya,mereka berkumpul ramai ramai.Ziana Zain menghargai momen meraikan ulang tahun kelahiran yang ke 80 tahun ayahnya,Zain Abdullah atau,Pak Zain semalam bersama anak anak,Ziana Zian mendoakan agar pak zain yang dianggap sebagai hero agar terus mendapat kesihatan yang baik.Tiada apa yang saya harap melainkan Allah pinjamkan Pak Zain lebih lama buat kami.Kalau boleh 10 tahun lagi atau lebih lama lagi,Moga dilimpahkan dengan kesihatan berpanjangan dan dirahmat Allah katanya.semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.

ARTIKEL MENARIK: Beberapa Selebriti Turut Bersuara Tentang Isu Pengulas Fesyen Kecam Orang Berbadan Besar Tak Layak Pergi Fesyen Show!!


Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2,
Anda juga boleh share di fb atau dilaman sosial yang lain.

Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan boleh berhubung dengan admin web ini.

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.
Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.

Sila tonton video:
A post shared by ZianaZain (@iamzianazain) on Apr 8, 2018 at 8:39pm PDT
Dilabel Isteri Derhaka, Ziana Zain Tuju Kata Pedas Buat Netizen

Sejak isu suaminya, Armin Zaharin Ahmad Zambri ditangkap atas kesalahan menyebabkan kecederaan kepada anak lelakinya yang berusia sembilan tahun, Ziana Zain kini dihentam netizen sehingga dilabel sebagai isteri derhaka kerana membuat laporan polis berhubung isu tersebut.


Walaubagaimana pun, Ziana Zain cuba mendiamkan diri dan telah meminta ruang dan privasi untuk dirinya dan keluarga bertenang. Namun, setelah diasak dengan pelbagai komen dan kata-kata kesat, Ziana bagaimanapun telah memuat naik satu gambar dilaman instagramnya semalam yang seakan-akan menunjukkan perasaan penyanyi itu pada ketika ini.


Perkongsian Ziana Zain ini telah mendapat 24,486 likes daripada followers beliau. Dan, perkongsian itu mendapat pelbagai reaksi peminat terhadap Kak Ziana Zain kita. Rata-rata ramai yang memberikan sokongan dan mendoakan agar kes tersebut berjalan dengan lancar.




Namun, terdapat segelintir followers melemparkan kata-kata yang dianggap kesat kepada penyanyi kesayangan ramai ini. Bagi Ziana Zain, netizen jangan pernah menilai perjalanan hidup beliau jika mereka tidak pernah melaluinya.

Bagi Ziana Zain, netizen jangan pernah menilai perjalanan hidup beliau jika mereka tidak pernah melaluinya. Dan kenyataan ini disokong oleh beberapa artis tanah air yang sentiasa menyokong kerjaya seni beliau.

Apapun, kita doakan yang terbaik buat kak Ziana Zain semoga beliau terus tabah dan kuat menjalani kehidupan ini!
A post shared by ZianaZain (@iamzianazain) on Apr 8, 2018 at 9:35am PDT
A post shared by ZianaZain (@iamzianazain) on Apr 12, 2018 at 8:22pm PDT
Sumber Instagram Ziana, Dharian Via Gempakzviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post