Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online

Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online

Filem AVENGERS 3: INFINITY WAR 2018 membariskan lebih daripada 20 adiwira ciptaan Marvel, termasuk Iron Man, Spider-Man, Black Panther dan Guardians of the Galaxy.

Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online
Nonton Filem Avengers Infinity War 2018 Secara Online

Lalu apa yang akan dihadapi oleh para Avengers dan pelindung Galaxy? Mereka akan melawan the mad titan bernama Thanos. Menurut sutradara Joe Russo kepada Empire Magazine, Thanos adalah penjahat paling kejam dalam sejarah MCU.

ARTIKEL MENARIK: PUTERA RAJA Kesayangan Rakyat Johor.. Biodata Hebat TMJ, YAM Tunku Ismail Idris Ibni Sultan Ibrahim Ismail..


Sinopsi filem Avengers Infinity War 2018

“Thanos lebih kuat dari Hulk. Dia adalah kekuatan alam. Dia punya kebijaksanaan spiritual melebihi karakter lainnya. Dia adalah penakluk banyak dunia. Dia tidak punya kelemahan yang membuatnya sangat mengancam,” jelas Joe Russo.

Thanos merancang untuk menghancurkan separuh kehidupan di jagad raya. Apa yang diinginkan oleh Thanos ini disebut dengan Dark Order. Untuk memudahkan rancanganya ini, dia ingin mendapatkan keenam Infinity Stone yang keberadaannya tersebar di seluruh jagad raya. Infinity Stone disebut-sebut punya kekuatan tertinggi. Keenam batu ini bisa membuat pemiliknya mengendalikan kehidupan, ruang, waktu dan segalanya.


Demi mengalahkan Thanos (yang diperankan Josh Brolin), para Avengers akan mengorbankan apa sahaja demi menghalang villain untuk mendapatkan keinginannya. Dari sinilah cerita tengang bermula bahkan ada Avengers yang harun mati.

Link tontonan:


Link download


Trailer filem Avengers Infinity War 2018

Eberita

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post