Menyayat Hati! Deja Moss Diceraikan Kerana Tiada Anak

Menyayat Hati! Deja Moss Diceraikan Kerana Tiada Anak

Seorang penyanyi wanita yang bersuara lantang yang terkenal di Malaysia iaitu Deja Moss telah mengesahkan bahawa suaminya yang dikenali sebagai Azfendy Datuk Azzuddin Ahmad telah memfailkan permohonan cerai terhadap Deja Moss di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur pada minggu yang lalu.


Menyayat Hati! Deja Moss Diceraikan Kerana Tiada Anak
Menyayat Hati! Deja Moss Diceraikan Kerana Tiada Anak
Sharifah Hadijah Wan Moss atau lebih dikenali sebagai Deja Moss turut tidak menafikan lagi bahawa mereka sudah tidak tinggal bersama lagi atau sudah tidak tinggal sebumbung. Apabila ditanya tentang punca bercerai,menurut Deja Moss, punca mereka bercerai adalah kerana tidak mempunyai cahayamata.

Menurut Deja Moss lagi, beliau sudah bersedia dengan apa yang berlaku dan hidup bermadu. Tapi jika berlaku yang sebaliknya, beliau redha sekiranya tidak ada jodoh lagi di antara Deja Moss dan suaminya.

ARTIKEL MENARIK: "Apa Motif Jemput Intan? Relevant ke?" - Dikritik Hadir Rancangan MeleTOP, Intan Liana Tampil Beri Penjelasan

loading...

Semoga anda terhibur dengan video yang telah kami paparkan. Jika ada yang tersinggung, kami mohon maaf mungkin ia secara tidak sengaja. Terima kasih kepada yang view, like dan share video ini.

Semoga anda terhibur dengan informasi, isu semasa dan hiburan yang telah kami sajikan. Jangan lupa untuk like page kami dan selamat menonton semua.


Sila tonton video:

Kredit - DHarian

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post