Kacak Macam Enrique Iglesias! 10 Foto Anak Aktres 90an Azah Aziz

Kacak Macam Enrique Iglesias! 10 Foto Anak Aktres 90an Azah Aziz

Lama juga kita tak dengar perkembangan pelakon wanita ini yang pernah popular dalam drama mahupun filem suatu ketika dahulu.

Kacak Macam Enrique Iglesias! 10 Foto Anak Aktres 90an Azah Aziz
Kacak Macam Enrique Iglesias! 10 Foto Anak Aktres 90an Azah Aziz
Azah Aziz dahulunya adalah pelakon terkenal di era 90-an dengan filem Cinta Korporat bersama Azhar Sulaiman dan Rusdi Ramli.

Kemudiannya, Azah berkahwin dengan Daud Leroy Abdullah dan dikurniakan 3 cahaya mata. Azah kini menetap di Montreal, Canada. Sehingga kini, telah
hampir 22 tahun Azah berkahwin dan meninggalkan dunia lakonan hampir 19 tahun.

ARTIKEL MENARIK: ‘Ketika Majlis Bertunang Oktober Lalu Pun Sudah Tawar Hati’ – Bapa Elfira Loy

loading...

azzah8-768x486.jpg


Namun apa yang menjadi tumpuan peminat ialah beberapa keping gambar anak-anak bujang Azah yang dimuat turun melalui Instagram. Ikatan perkahwinan dengan Daud Leroy dikurniakan tiga anak lelaki, Aaron, 22, Brian, 15 dan Justin 12tahun.

Salah seorang anak bujangnya dikatakan mirip seperti penyanyi latin antarabangsa Enrique Iglesias. Betul ke? Jom lihat foto-foto Aaron ni.

azzah11-768x564.jpg


azzah10.jpg


azzah9-768x537.jpg


azzah7.jpg





azzah6.jpg




azzah5-768x667.jpg



azzah4-768x689.jpg



azzah3.jpg



azzah2-768x771.jpg

A post shared by Norazah Aziz-KL-Montreal ðŸ˜˜ (@azahmontreal) on Mar 7, 2018 at 11:48am PST



Difahamkan Aaron aktif bermain hoki ais dan dihantar belajar di sekolah Perancis di Montreal dan jejaka kacak ini lebih fasih berbahasa Perancis.

Jika jejaka kacak ini bergambar bersama ibunya, ramai yang fikir mereka seperti adik-beradik kerana penampilan Azah yang sentiasa nampak muda.

Menerusi Utusan Online, Azah pernah berkongsi cerita tentang kehidupannya di Montreal, Kanada, menurut Azah bandar raya itu adalah tempat yang paling seronok untuk didiami. Kota Montreal ada banyak bangsa. Kata Azah sebut sahaja apa bangsa di dunia ini, semuanya ada di Montreal.

Sumber:Hangat.com

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post