Innallillahwainnalillahirojiun, “Saya Rasa Tuhan Macam Nak Ambil Nyawa Saya“ – Sayu Melihat Keadaan Datuk Aliff Syukri!

Innallillahwainnalillahirojiun, “Saya Rasa Tuhan Macam Nak Ambil Nyawa Saya“ – Sayu Melihat Keadaan Datuk Aliff Syukri!

Sebelum kita melihat apakah yang terjadi kepada Datuk Aliff Syukri, mari kita lihat berita dahulu Aliff Syukri supaya lebih memahaminya.

Innallillahwainnalillahirojiun, “Saya Rasa Tuhan Macam Nak Ambil Nyawa Saya“ – Sayu Melihat Keadaan Datuk Aliff Syukri!
Innallillahwainnalillahirojiun, “Saya Rasa Tuhan Macam Nak Ambil Nyawa Saya“ – Sayu Melihat Keadaan Datuk Aliff Syukri!
Kini, rakyat Malaysia mungkin biasa dengan usahawan kosmetik yang berjaya dan pengasas D’Herbs, Datuk Seri Aliff Syukri Kamaruzaman.

Pengusaha berusia 30 tahun sering menaja acara nyanyian besar seperti Akademi Fantasia, tetapi pada masa depan lelaki itu sendiri mungkin menjadi orang yang menyanyi di panggung dan menghiburkan para penyokongnya.

ARTIKEL MENARIK: Mengapa Tan Sri P. Ramlee butakan watak Kassim Selamat Rupanya sebab …

loading...

Selepas dia menghasilkan sensasi virus Abang Nak Tegur tahun lalu, yang mencapai hampir 4 juta pandangan di YouTube pada masa penulisannya, Datuk Aliff kini secara rasminya menjadi penyanyi di bawah KRU Music.

Beliau ditawarkan untuk ditandatangani di bawah label oleh Ketua Pegawai Eksekutif syarikat itu, Datuk Norman Abdul Halim, dan ia menjadi mimpi yang menjadi kenyataan bagi usahawan kosmetik.

Saya teruja untuk menjadi sebahagian daripada KRU kerana saya ingin menjadi terkenal sejak saya masih kanak-kanak dan menjalani kehidupan yang sukar.

“Malah, KRU adalah nama besar dalam perniagaan, saya tidak boleh menolak tawaran itu,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Walaupun dia akan memulakan karier nyanyiannya tidak lama lagi, Aliff, yang juga menjadi berita utama pada bulan September atas penggunaan anak perempuan yang baru lahir, menjelaskan dia hanya ingin menghiburkan dan tidak bertujuan untuk menjadi penyanyi terbaik di luar sana.



Saya menyanyi hanya untuk memenuhi impian saya dan tidak memenangi sebarang anugerah suara terbaik. Ya, saya menyedari saya tidak mempunyai suara yang indah yang baik dengan penyanyi profesional.

Sekarang mari kita tonton video di bawah untuk mengetahui apakah yang terjadi kepada Datuk Aliff Syukri.

Sila tonton video:

Sumber : dharian

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post